You are not logged in.
Leffaa en ole nähnyt - täytyy maanantaina iltana korjata tilanne.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Air - All I need
[quote:a1811ba56b="ZapMan"]
Leffaa en ole nähnyt - täytyy maanantaina iltana korjata tilanne.[/quote:a1811ba56b]
Kannattaa lukea kirjakin, tai siis se on tietysti parempi kuin leffa, joka sekin on kyllä ihan kelpo...
Smog - Rock Bottom Riser
Deerhoof - Twin killers
fall heads roll
paranee kuin sika juostessaan........
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mercury Rev - Black Forest (Lorelei) (b)
"Jotain paskaa hiphoppia", kuten hra Lejoncio asian ilmaisi..
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Raveonettes - Pretty in black
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Red Sparowes - The Collapse Crept up Slowly, Like The Sunlight Through The Shutters, As We Looked Back In Regret
Kuuntelin aamulla At the Soundless Dawn levyä ja onhan tuo vaan loistava kiekko - lähellä minun vuoden top3:a. Toisaalta iso joukko levyjä on vielä kuulematta (MMJ, BoC, BSS, S-K, CYHSY, WP, TG!T, AATJ, DT, jnejne.)
Nyt soi Raadio Hiki
[quote:b7816f3562="lintumies"][quote:b7816f3562="ZapMan"]
Leffaa en ole nähnyt - täytyy maanantaina iltana korjata tilanne.[/quote:b7816f3562]
Kannattaa lukea kirjakin, tai siis se on tietysti parempi kuin leffa, joka sekin on kyllä ihan kelpo...[/quote:b7816f3562]
No prkl kirjahan on meillä hyllyssä enkä ole sitä vielä lukenut. Taidan lukea kirjan ensin ja katsoa leffan joskus myöhemmin. BTW tuo levy ei ole aivan huono, vaikka se olikin ehkä monelle Bewilderbeastin ystävälle pettymys. Minä ainakin pidän molemmista. sPÅm.
Kuuntelin aamulla At the Soundless Dawn levyä ja onhan tuo vaan loistava kiekko - lähellä minun vuoden top3:a. Toisaalta iso joukko levyjä on vielä kuulematta (MMJ, BoC, BSS, S-K, CYHSY, WP, TG!T, AATJ, DT, jnejne.)
Joo, samoilla linjoilla ollaan, paitsi että osa noista lyhenteistä on kuunneltuna, osasta en saa selvää...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:12b2f017c1="ZapMan"]Kuuntelin aamulla At the Soundless Dawn levyä ja onhan tuo vaan loistava kiekko - lähellä minun vuoden top3:a. Toisaalta iso joukko levyjä on vielä kuulematta (MMJ, BoC, BSS, S-K, CYHSY, WP, TG!T, AATJ, DT, jnejne.)
Joo, samoilla linjoilla ollaan, paitsi että osa noista lyhenteistä on kuunneltuna, osasta en saa selvää...[/quote:12b2f017c1]
Dirty Three?
Wolf Parade?
TG!T ainakin ilmestyi viime vuona.
No niinhän se olikin, minä vaan heräsin tähän levyyn vasta syksyllä (2005).
Tuo My Morning Jacket ihmetyttää. Minulla oli kovalla archive.org:sta imutettu MMJ:n live (mesta? vuosi?), joka ei sytyttänyt minua lainkaan. Se kuullosti räkäiseltä rokilta, ilman sen suurempia koukkuja ja kiksejä. Ja nyt bändin uutta levyä kehutaan kaikkialla (ei vähiten täällä), joten pitänee antaa sille uusi mahdollisuus....
Rock!
Nyt Saxon Shore - isolatedbythesecrets (b)
DT:stä tuli ekaksi mieleen eräs toinen bändi...
Pia Fraus - In Solarium
pappappaapapapaaaaaaaaaaa
letters organize - dressed up in gatwick
Marc Ribot - Muy Divertido!
Tim Easton - Soup Can Telephone Game Conversation
Amusement parks on fire - Amusement parks on fire
[quote:a2053993ec="ZapMan"]Amusement parks on fire - Amusement parks on fire
Hemmetti, minulla ei luisterpaal äsken toiminut.
[quote:8ff2bdc1a1="ex-kolja"][quote:8ff2bdc1a1="ZapMan"]Amusement parks on fire - Amusement parks on fire
Hemmetti, minulla ei luisterpaal äsken toiminut. [/quote:8ff2bdc1a1]
smaa
nyt pitäisi toimia
Ei vakuuttanut tuo. Vaihdoin Boards of Canadaan...