You are not logged in.
[quote:f6e90b5930="forssto"]DFA:n remiksikokoelma vol. kakkosta. Vähän pettymystä on tämä hulina-ykkösosan jälkeen. Örh. Remixit on toki hyviä, mutta biisit ei vaan oo niin messeviä.
Joo, pidemmälläkin kuuntelulla sama. Jotenkin ei irtoo. Lisäksi ykkösessä tuntui siltä, että paskemmatkin biisit vaan lähti kunkkuremiksausten avulla ihan lentoon, mutta tässä jotenkin vaan ei irtoo, vaiks remixit on tavallaan ihan ässäkamaa. En tiä.[/quote:f6e90b5930]
Paitti Unkle-remixaus on aika komeeta pörhellystä, tosin se että alkuperäinen biisi on ihan megaässä jeesaa asiaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Paitti Unkle-remixaus on aika komeeta pörhellystä, tosin se että alkuperäinen biisi on ihan megaässä jeesaa asiaa.
Mikä biisi kyseessä?
Menetetty peli
[quote:ae88d6372d="forssto"]Paitti Unkle-remixaus on aika komeeta pörhellystä, tosin se että alkuperäinen biisi on ihan megaässä jeesaa asiaa.
Mikä biisi kyseessä?[/quote:ae88d6372d]
In a State.

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

"A repo man's always intense"
Kyllähän tää makeilu alkaa vähän vuotaa yli. Ei tunnu kestävän kuuntelua.
[quote:8c318d377d="Leif Erikson"]
MIKSEI VIELÄKÄÄN EMUSICISSA!!?!?!?!?!?!
En halua ostaa fyysistä levyä ennenku ostan ämpärit, kun pari kohtuufiksua tyyppiä on disautellu.[/quote:8c318d377d]
slsk:ssä nämä? ja väitätkö ettei missään netissä pelaa laillisisa preview-ämpäreitä???
slsk:ssä nämä? ja väitätkö ettei missään netissä pelaa laillisisa preview-ämpäreitä???
No en pelaa soulseekillä ja netistä löytyvät lailliset preview-ämpärit on yleensä ihan homoja. Joko pelkkää streamausta tai sitten pyllymurolaatua. Mielummin hyvin nimetyt ja oikein tägitetyt mp3-tiedostot pikkurahalla.
[quote:3011d1d315="silvawhale"]slsk:ssä nämä? ja väitätkö ettei missään netissä pelaa laillisisa preview-ämpäreitä???
No en pelaa soulseekillä ja netistä löytyvät lailliset preview-ämpärit on yleensä ihan homoja. Joko pelkkää streamausta tai sitten pyllymurolaatua. Mielummin hyvin nimetyt ja oikein tägitetyt mp3-tiedostot pikkurahalla.[/quote:3011d1d315]
kukin tyylillään.
Lähinnä siksi, että aika usein käy silleen, että eMusic-shoppaillut levyt on tarpeeksi hyviä, että niitä jaksaa kuunnella, mutta ei tarpeeksi hyviä, että niitä viitsisi fyysisesti ostaa, joten nuo ostetut ämpärit ovat sellainen sopiva puolivälimalli. Mä en muutenkaan hirveästi halua tukea sellaista "testaan laittomilla josko ostaisin laillisesti" -meininkiä ihan oletusarvoisena toimintamallina. Soulseekille ja kamuilleen on toki käyttöä monessakin jutussa (kuten tuo mainitsemasi Finnhits-juttu), mutta mä en halua omaksua toimintamallia, jossa ensisijaisesti kaikki kuunnellaan sitä kautta ja sitten ostetaan jos ostetaan.
Lähinnä siksi, että aika usein käy silleen, että eMusic-shoppaillut levyt on tarpeeksi hyviä, että niitä jaksaa kuunnella, mutta ei tarpeeksi hyviä, että niitä viitsisi fyysisesti ostaa, joten nuo ostetut ämpärit ovat sellainen sopiva puolivälimalli. Mä en muutenkaan hirveästi halua tukea sellaista "testaan laittomilla josko ostaisin laillisesti" -meininkiä ihan oletusarvoisena toimintamallina. Soulseekille ja kamuilleen on toki käyttöä monessakin jutussa (kuten tuo mainitsemasi Finnhits-juttu), mutta mä en halua omaksua toimintamallia, jossa ensisijaisesti kaikki kuunnellaan sitä kautta ja sitten ostetaan jos ostetaan.
Millä sä seulot sitten hyvät ja tarpeeksi hyvät? Ostat fyysisen levyn ämpäreiden jälkeen/lisäksi? ![]()
Millä sä seulot sitten hyvät ja tarpeeksi hyvät? Ostat fyysisen levyn ämpäreiden jälkeen/lisäksi?
Joo, noi eMusic-ämpärit ny ei silleen kauheesti maksa, että jos joku levy on niin hyvä, että sen haluaa hyllyyn, niin ei se nyt kovin pahasti ahista jos sen on jo mp3-muodossa ostanut.

Menetetty peli
Jus Aname: Kaikkea Joillekin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Belle & Sebastian - Photo Jenny
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Menetetty peli
A-ha - Scoundrel Days
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Neil Young - Don´t Cry No Tears
bzort glorf bööth
The Shangri-Las - Footsteps On The Roof
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
m.i.a. - paper planes
onko vuoden paras piisi? uiko kalat meressä?
eiPÅ