You are not logged in.

This must be what jail / I will scratch

Mangojauhe goddamn.
Jilling Koke - Eighties
80's ROCKS -foorumilla nämä 

Törmäsin toisaalla linkkiin, josta paljastui JORDY! Se oli kyllä tosi kova sana kun olin noin 8-vuotias.
http://www.youtube.com/watch?v=HSoWntLU42k
[quote:f5370f413d="anzut"]Törmäsin toisaalla linkkiin, josta paljastui JORDY! Se oli kyllä tosi kova sana kun olin noin 8-vuotias.
http://www.youtube.com/watch?v=HSoWntLU42k[/quote:f5370f413d]
Kuka nyt ei Jordya muistaisi... ![]()
sama.
pixies - hey!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Foo Fightersin livelevyä.. pelaa vähän tylsä peli.
Lisää kirjastolainauksia.. tv on the radion tuorein lähti just. I have my doubts.
Malory - Argo Night Shuttle
liquid liquidin kokoelman ykköslevyn b-puoli ei ole kääntynyt soitimesta mihinkään tällä viikolla, cd-pesässä taas gang gang dancen god's money on tehnyt tuhojaan.
EDIT: lisätään viä mulle: 
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
William Shatner - Mr. Tambourine Man
en ole kolmekybänen emoboy
Perinteisenä vielä hetki ennen juna-asemalle lähtöä -levynä VENE - Pimeä puoli
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Taco Bells + Pekko Käppi - live @ Vadelma 260107

Neil Halstead: Sleeping on Roads
Sopii mainiosti tälläkin hetkellä Oulussa valitsevaan välimerellisen leutoon ja miellyttävään säähän. ![]()
The Stones Roses - Fools Gold
s-marketissa nämä, eiq
Törmäsin toisaalla linkkiin, josta paljastui JORDY!
Voih, Jordy, mun ensirakkaus... Muistan kun luin järkyttyneenä mummolassa Apu-lehdestä jutun jossa Jordy oli Suomessa käymässä ja ihastui Nadia -nimiseen tyttöön. Musertavaa. Kirjoitin siitä vielä katkeran tilityksen päiväkirjaani.
Koska mulla oli vaan kasetti, niin oli pakko vähän aika sitten ostaa Huuto.netistä CD. Pitäähän sitä nyt kerran vuodessa tai kahdessa verestää muistoja. Kuuntelin sitä tosiaan niin paljon, että osaan edelleen sanat ulkoa... CD:n kansilehtiössä on lyriikat ja englannin-kieliset käännöksetkin, mutten ole uskaltanu lukea niitä. Enkä todellakaan uskalla kattoa videota.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:d661824ab7="anzut"]Malory
Onks toi se joku Slowdive-henkinen bändi vai oonko ihan c8?[/quote:d661824ab7]
Joo, jotain kenkiintuijotteluahan se. Varsin lupaavan oloista.
[quote:e91263fd93="anzut"]Törmäsin toisaalla linkkiin, josta paljastui JORDY!
Voih, Jordy, mun ensirakkaus... Muistan kun luin järkyttyneenä mummolassa Apu-lehdestä jutun jossa Jordy oli Suomessa käymässä ja ihastui Nadia -nimiseen tyttöön. Musertavaa. Kirjoitin siitä vielä katkeran tilityksen päiväkirjaani.
*[/quote:e91263fd93]
Youtubesta löytyi muuten myös joku pätkä, missä näytettiin Jordya vuonna 2000. Käypä kurkkaamassa, vieläkö aiheuttaa sydämentykytystä.
Voisin kyllä kans ihan huvikseni ostaa Jordyn levyn, jos jossain tulis vastaan. En ole kyllä mitenkään etsinyt koskaan... Tuli niin elävästi noista biiseistä mieleen kun kuunneltiin sitä kasettia yhden kaverin kellarissa joskus lapsena (niillä oli niin hieno kellari, siellä oli baaritiski ja Nintendo!)
Slint.
Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

(Kristin Hersh - Learn to Sing Like a Star)