You are not logged in.
hans grüsel's krankenkabinet - happy as pitch
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Belle & Sebastian - The Life Pursuit
Lintumiehen levy hyvä levy aijaiaijai. Let's do daa diskooo hubihubi
Kuntelen ihan mitä vaan Belle & Sebastiania. Jotain. Paniikki! Jännittää!!!
Aesop Rock - Labor Days
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Islaja : Rohkaisulaulu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Islaja : Rohkaisulaulu
Ommaan itselleni tämän hienon kappaleen, jotta saan jostain voimia tenttiurakkaan. Huolimatta siitä, että Aesop sanoo boom boom boom, la-la-la-laa.
Plush - Underfed
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Bob Dylan & The Band - Basement Tapes
Ernos - 20 suosikkia
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Quasimoto - The Unseen
, taas...
Echo Is Your Love - Paper Cut Eye
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oisko tämä nyt sitä Matisyahua.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:1035ee4175="stratum"]psychocandyn innoittamana the Wake - Carbrain
Tämähän on vallan mainiota.[/quote:1035ee4175]
en oo edes kuullut tota... pelkästään a-puolen takia oon tota sinkkua haikaillut.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:39c4db6c98="psychocandy"][quote:39c4db6c98="stratum"]psychocandyn innoittamana the Wake - Carbrain
Tämähän on vallan mainiota.[/quote:39c4db6c98]
en oo edes kuullut tota... pelkästään a-puolen takia oon tota sinkkua haikaillut.[/quote:39c4db6c98]
Kuuntelimmää a-puolenkin, en vaan enää muista millainen se oli...
[quote:0f25cd366c="psychocandy"][quote:0f25cd366c="stratum"]psychocandyn innoittamana the Wake - Carbrain
Tämähän on vallan mainiota.[/quote:0f25cd366c]
en oo edes kuullut tota... pelkästään a-puolen takia oon tota sinkkua haikaillut.[/quote:0f25cd366c]
Carbrain on ainoa kuulemani The Wake -biisi -späm.
Magyar Posse : Whirlpool of Terror and Tension
Näytebiisi uudelta levyltä. Vähän ristiriitainen fiilis. Tavallaan toimii, mutta toisaalta on aika kaukana niistä piirteistä, jotka tekivät Kings of Timestä erittäin hienon levyn.