You are not logged in.
Mono - You Are There
Ei täysosuma, mutta ihan kelvollista tavaraa Jaappanista.
En ole ennen Monoa kuullutkaan, vaikka nimeen olen jossain törmännytkin. Tänä vuonna ilmestynyt You Are There näyttäisi olevan jo bändin viides LP. Levyltä huokuu hyvä tunnelma, ja vaikka bändi on gybensä ja mogwainsa kuunnellut tarkoin, he ovat onnistuneet kuitenkin luomaan siististi omaa soundiaan. Biisien "rakentamisessa" ei (tietenkään) ylletä läheskään gybemäisiin sfääreihin, mutta ei näitä postirokkipoikia/miehiä voi yrityksen puutteesta moittia. Paikka paikoin on kyllä aistittavissa, että Monolta puuttuu hyppysellinen taikaa (lue taidetta), mikä tekee mm. gybestä ja eitsistä poikkeuksellisia orkestereitä tässä genressä. späm.
TJEU: Moonlight
Levyn voit kuunnella LuisterPallista.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
ILR taisi Monosta todeta aika hyvin. Se liittyi jotenkin omaperäisyyden puutteeseen, ja miten tuo on kaikki toteutettu jo aiemmin ja paremmin muiden bändien toimesta ... en enää muista toteamuksen tarkempaa muotoa. Postrokkifanille tuo voi silti olla ihan mainiota kuultavaa. Olen kuullut niiltä enimmäkseen Formica Blues -levyä (joka löytyy muuten Turun Musiikkikirjastosta).
Don Caballero - The Peter Criss Jazz
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ILR taisi Monosta todeta aika hyvin. Se liittyi jotenkin omaperäisyyden puutteeseen, ja miten tuo on kaikki toteutettu jo aiemmin ja paremmin muiden bändien toimesta ... en enää muista toteamuksen tarkempaa muotoa. Postrokkifanille tuo voi silti olla ihan mainiota kuultavaa. Olen kuullut niiltä enimmäkseen Formica Blues -levyä (joka löytyy muuten Turun Musiikkikirjastosta).
Nyt taitaa mennä Monot ja Sukset ristiin.
Formica Blues -levyn on julkaissut meinaan vuonna 1997 brittiläinen Mono-niminen bändi, jonka tyylilajina oli sellainen ranskalaisesta leffamusiikista vaikutteita ottanut paikoin varsin hajuton ja mauton trip-hop.
Tuo, mistä Zappis tarinoi, on japanialainen tapaus. Aivan eri ryhmä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:889471a46f="Laatu"]ILR taisi Monosta todeta aika hyvin. Se liittyi jotenkin omaperäisyyden puutteeseen, ja miten tuo on kaikki toteutettu jo aiemmin ja paremmin muiden bändien toimesta ... en enää muista toteamuksen tarkempaa muotoa. Postrokkifanille tuo voi silti olla ihan mainiota kuultavaa. Olen kuullut niiltä enimmäkseen Formica Blues -levyä (joka löytyy muuten Turun Musiikkikirjastosta).
Nyt taitaa mennä Monot ja Sukset ristiin.
Formica Blues -levyn on julkaissut meinaan vuonna 1997 brittiläinen Mono-niminen bändi, jonka tyylilajina oli sellainen ranskalaisesta leffamusiikista vaikutteita ottanut paikoin varsin hajuton ja mauton trip-hop.
Tuo, mistä Zappis tarinoi, on japanialainen tapaus. Aivan eri ryhmä.[/quote:889471a46f]
Hmmm, siinä tapauksessa se kirjaston levy on tuota ranskalaista taidepaskaa.
Katsoin mikä levy mulla oli koneella, ja sen nimi olikin Walking Cloud. Mulla on myös Monon Formica Blues, ja äsken selasin läpi todetakseni että triphoppia se olikin. Joskus tullut vahingossa imuteltua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:3689267d38="Laatu"]Hmmm, siinä tapauksessa se kirjaston levy on tuota ranskalaista taidepaskaa.
Katsoin mikä levy mulla oli koneella, ja sen nimi olikin Walking Cloud. Mulla on myös Monon Formica Blues, ja äsken selasin läpi todetakseni että triphoppia se olikin. Joskus tullut vahingossa imuteltua.[/quote:3689267d38]
Ei tuo britti-Mono ihan toivoton ole. Se niiden ainoa "hitti", eli Dickens-kirjan Great Expectations filmatisoinnissa ihan tyylikkäästi käytetty Life in Mono on oikeasti aikas pätevä kipale matskua, jonka Blonde Redhead olisi varmaan mielellään ottanut viimeisimmälle levylleen, kunhan siihen olisi vielä lisännyt pari raitaa Kazun ähkimistä.
Ei tuo britti-Mono ihan toivoton ole. Se niiden ainoa "hitti", eli Dickens-kirjan Great Expectations filmatisoinnissa ihan tyylikkäästi käytetty Life in Mono on oikeasti aikas pätevä kipale matskua, jonka Blonde Redhead olisi varmaan mielellään ottanut viimeisimmälle levylleen, kunhan siihen olisi vielä lisännyt pari raitaa Kazun ähkimistä.
Jeps, kyllähän tämä jäi soimaan. Formica Bluesilta esim nyt soiva High Life sisältää ihan vetäviä bassosurinoita ja biittejä. Nuo vokaaleja sisältävät biisit jostain syystä vain aiheuttavat välittömän allergisen reaktion. Pistän seuraavaksi Life In Monoa.
Jeps, kyllähän tämä jäi soimaan. Formica Bluesilta esim nyt soiva High Life sisältää ihan vetäviä bassosurinoita ja biittejä. Nuo vokaaleja sisältävät biisit jostain syystä vain aiheuttavat välittömän allergisen reaktion. Pistän seuraavaksi Life In Monoa.
Se levy on vaan kokonaisuutena niiiiiin aikakautensa tuote ja vielä aika pahasti jälkijunassa. Sitä samaa saatanan Bristol-huttua kuin 2000000 muutakin bändiä noihin aikoihin. Jopa Kemopetrol on parhaimmillaan parempi, kuin Mono keskitasoltaan ja tuo on jo aika dramaattinen huonouden ilmaus.
Trip-hopin väljähtyminen on jäänyt nopeudessaan kakkoseksi vain post-rockin samalle ilmiölle.
...ja Sakulle terkkui sekä pusui!
[quote:45aaa065e0="Laatu"]Jeps, kyllähän tämä jäi soimaan. Formica Bluesilta esim nyt soiva High Life sisältää ihan vetäviä bassosurinoita ja biittejä. Nuo vokaaleja sisältävät biisit jostain syystä vain aiheuttavat välittömän allergisen reaktion. Pistän seuraavaksi Life In Monoa.
Se levy on vaan kokonaisuutena niiiiiin aikakautensa tuote ja vielä aika pahasti jälkijunassa. Sitä samaa saatanan Bristol-huttua kuin 2000000 muutakin bändiä noihin aikoihin. Jopa Kemopetrol on parhaimmillaan parempi, kuin Mono keskitasoltaan ja tuo on jo aika dramaattinen huonouden ilmaus.
[/quote:45aaa065e0]
Sähkökitarakin on aikansa tuote jne. Jos saundi ja ennen kaikkea ideat ovat hyviä niin pystyn mukisematta kuuntelemaan kaikenlaista varhaisempaa elektronista. Johonkin tietty raja on vedettävä. Minulla se menee siinä kun tämä laulaja avaa suunsa. (Okei ja sitten vielä nuo jotkut juustoisimmat syntikkapresetit).
White Noise - Firebird
This must be what jail / I will scratch
105 päiväää!!!!!!!
EI NAY!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Greg Weeks - The One True Song
8 kuukautta lainassa olleet levyt takaisin kotiin -spåm, osa 2
[quote:c4c9352167="lintumies"]105 päivää punaiseen rastiin?
Nyt en kuuntele mitään, äsken kuuntelin taas Razorcutsia. <3
Edit: Näkyyhän se.[/quote:c4c9352167]
NO NI! orkl
Jos ei kuitenkaan näy ni
camera obscura - rare uk bird
soi täällä
105-107 riippuu koska ne soittaa
camera obscura - rare uk bird
ei oo mitään tietoa tosta bändistä paitsi että just tarkistin että sillä rough traden indiekokíksella on biisi nimeltä eighties fan. pitänee kuunnella joskus.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ei oo mitään tietoa tosta bändistä paitsi että just tarkistin että sillä rough traden indiekokíksella on biisi nimeltä eighties fan. pitänee kuunnella joskus.
Kandee. B&S-henkistä popista. Parhuutta kaikki mitä ovat tehneet. Nössöpoppi-otsikossa on jotain ehkä lisää, en muista mitä oon soheltanut sinne.
Kuuntelen Terrastock mixiä, jota voi fiilistellä täällä:
http://www.tokionfm.com/
Bardo Pondin kappale on siisti.
Pilelevy numero YKSIIIII.
Aberdeen - Homesick And Happy To Be Here
Fushitsusha - Pathétique, menossa osa kax
Voisi kyllä laittaa fusisusisatattat soimaan jotta voi perustellusti spämmätä aiheeseen sopivaan otsikkoon.
Eli ihan minä hetkenä hyvänsä kuulokkeistani pärähtää vitun lujaa Allegorical Misunderstanding
Brian Eno - Over Fire Island
aka Levottomat 4: kun mikään ei kuulosta Fushitsushan jälkeen miltään
Grandaddy - Jeez Louise (b)
Avaus single tulevalta levyltä siis. Yllättävän :rockrock:/:rokkikäsi: -biisi ja toistojen myötä tämä voi jopa ruveta koukuttamaan.
Linkki unohtus:
Architecture in Helsinki - In Case We Die
Modest Mouse - Alone Down There
"A repo man's always intense"