You are not logged in.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oon aina vierastanu tätä levyä ton kannen vuoksi, mut täähän on mainettaan paljon parempi
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kuuntelen ekaa kertaa, nappasin huuto.netistä 3 erkillä. Aika hyvä!
Pari päivää sitten kuolleen Lorin Maazelin muistolle. Tämä on italialainen radioäänite vuodelta 1956. Maestro Maazel oli silloin 26-vuotias.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bzort glorf bööth
FUCK YOU AND THE HORSE YOU RODE IN ON!!!!!!!!!11111111111
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Lähti soimaan Flow-kiinnityksen kunniaksi.
Bayreuthin oopperajuhlat alkavat Saksassa. Jokakesäiseen tapaan kuuntelen radioinnit esityksistä. Ensimmäisenä esitetään Tannhäuser.
Tietoja radioinneista ja nettiradioasemista, jotka lähettävät niitä: http://operacast.com/bayreuth_2014.htm
Puolen tunnin jälkeen Tannhäuserin esitys keskeytyi lavasteisiin liittyvie teknisten ongelmien takia. Sen pitäisi jatkua 20 minuutin päästä. Katsotaan, miten käy.
Edit: Ei ole jatkunut vielä puolen tunnin jälkeen. Tässä esityksessä on ilmeisesti aika monimutkaiset lavasteet ja niitä pyörittävät laitteet. Sellainen esitys on tietysti alttiimpi teknisille ongelmille. Kun esimerkiksi Metropolitan-oopperasta Valkyyria-esitys näytettiin elokuvateattereissa, esitys viivästyi 40 minuuttia, koska "The Machine" ei suostunut toimimaan.
Last edited by EndloseAngst (25.07.2014 17:58)
Pet Sounds on se suurin klassikkolevy, mutta Sunflower on Beach Boysin paras levy.
^
Bayreuther Festspiele