You are not logged in.
jotta menisi oikein offtopiciksi niin mainitaan että joissain uudelleenjulkaisuissa ei ole alkuperäistä vuotta eikä julkaisuvuotta, vaan joku mystinen vuosi joka liittynee tekijänoikeuksiin... nämä havainnot koskevat lähinnä jotain muinaisia cd-painoksia, muistaakseni ehkä bob dylan, love tms.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Orkl, Avalanchesin Since I Left You oli mp3-soittimessa seuraavana. Ekaksi ajattelin skipskipata, mutta sitten mietin että josko antaisi mahdollisuuden kun en ole koko levyä tainnut jaksaa kertaakaan loppuun asti kuunnella.
Orkl, Avalanchesin Since I Left You oli mp3-soittimessa seuraavana. Ekaksi ajattelin skipskipata, mutta sitten mietin että josko antaisi mahdollisuuden kun en ole koko levyä tainnut jaksaa kertaakaan loppuun asti kuunnella.
Ei ole Avalanchesilla topiccia? Tuo levy sisältää aivan valtavan hienoja biisejä, ja sitten semmoisia hyvin tylsiä ja ärsyttäviäkin ralleja. Nimibiisi rokkaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
MKKK - The Best of Mozart
enpä muistanutkaan kuinka huippu albumi tää o..
Emmylou Harris - Wrecking Ball
United Bible Studies - Watching the Rain Reshape Galway
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Teh Charade - The Best Is Yet To Come
primal scream - gentle tuesday
[quote:30fd1c9dd3="stratum"]Orkl, Avalanchesin Since I Left You oli mp3-soittimessa seuraavana. Ekaksi ajattelin skipskipata, mutta sitten mietin että josko antaisi mahdollisuuden kun en ole koko levyä tainnut jaksaa kertaakaan loppuun asti kuunnella.
Ei ole Avalanchesilla topiccia? Tuo levy sisältää aivan valtavan hienoja biisejä, ja sitten semmoisia hyvin tylsiä ja ärsyttäviäkin ralleja. Nimibiisi rokkaa.[/quote:30fd1c9dd3]
Höj, maailman paras levy, tai siis ainakin yksi niistä monista.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:e22b2bee6e="stratum"]Orkl, Avalanchesin Since I Left You oli mp3-soittimessa seuraavana. Ekaksi ajattelin skipskipata, mutta sitten mietin että josko antaisi mahdollisuuden kun en ole koko levyä tainnut jaksaa kertaakaan loppuun asti kuunnella.
Ei ole Avalanchesilla topiccia? Tuo levy sisältää aivan valtavan hienoja biisejä, ja sitten semmoisia hyvin tylsiä ja ärsyttäviäkin ralleja. Nimibiisi rokkaa.[/quote:e22b2bee6e]
Since i left you:n video <<3<3<3<3
se on niin hellyyttävä, että siitä tulee huonollakin mielellä hymy poskille.
[quote:ba229af427="Laatu"][quote:ba229af427="stratum"]Orkl, Avalanchesin Since I Left You oli mp3-soittimessa seuraavana. Ekaksi ajattelin skipskipata, mutta sitten mietin että josko antaisi mahdollisuuden kun en ole koko levyä tainnut jaksaa kertaakaan loppuun asti kuunnella.
Ei ole Avalanchesilla topiccia? Tuo levy sisältää aivan valtavan hienoja biisejä, ja sitten semmoisia hyvin tylsiä ja ärsyttäviäkin ralleja. Nimibiisi rokkaa.[/quote:ba229af427]
Since i left you:n video <<3<3<3<3
se on niin hellyyttävä, että siitä tulee huonollakin mielellä hymy poskille.[/quote:ba229af427]
Frontier Psychiatristin video on ehkä maailman paras, tai ainakin hauskin.
Islaja - Senkun tanssitaan
Meni hetki ennen kuin tajusin, että tämä kumartaa Bowien Let's Dancen suuntaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
The Dronesii ja sitä levyy millä on ihan citun pitkä nimi.
Kummelit - Pukama-polkka
"Mä olen mukana kuin peräpukama/mä olen tukena jos on olos tukala..."
[quote:218b7cc5de="Acedia"]Kummelit - Pukama-polkka
Mä olen mukana kuin peräpukamam mä olen tukena jos on olos tukala... [/quote:218b7cc5de]
Ei o Ässä (Lussu Hertallammekaan) helppoa.
Nyt jotain Rough Trade -promoa: Cara Dillon.
Ässä on lopullisesti menetetty post-modernistiselle olevaisuudessa kellumiselle? ...jellu*
Manual - Velvet Sunset
Parhutta just nyt.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
The Decemberists - Caastaways and Cutouts
Ei tämä ole yliälykäs, jopa tunteellisempi mielestäni. Tästä herkistyneenä huomautankin, että Picaresque voi kaikesta huolimatta olla juttumme. En minä sitä ja/tai sinua päästä irti vaikka kuinka pyristelisitte.
July, July
July, July
Ainut biisi, joka tuolta levyltä on jäänyt mieleen.
"A repo man's always intense"
Tapes'n Tapes - Just Drums
VÄÄRÄ MIELIPIDE!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tipan vertaa ei kiinnosta muun foorumin tuet. Korjaa mielipiteesi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eikös Decemberists ole kollektiivisesti noussut suosituksi uudella levyllään? Ts. tukea ei stratumille asiassa heruisi...
Belle & Sebu - Mornington Crescent
Voisi laittaa levyn samantien alusta uusiksi.