You are not logged in.
pärisee :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hohhoijjaa. Taidan olla jo vähän liian vanha tällaiseen tai jotain, mut ei kyl nyt vaan kolahda enää. Harvemminpa oon folkkimetallia edes jaksanutkaan (Korpiklaanin ja Ensiferumin ollessa aina kohtuullisen hirveitä), mut Finntroll on ollut ihan jees. Nattfödd oli tylsä levy mut Ur jordens djup palautti uskon, uusi laulajakin toimi hyvin. Tää taas soundaa hyvinkin ikävästi siltä tympeältä dimmuborgir-orkesteriskeidalta, ja ainut akustinenkin biisi on paskempi kuin kaikki biisit Ulverin Kveldssangerilla. Kaikki sävellyksetkin kuulostaa pastisseilta ja kierrätyksiltä joko vanhasta tuotannosta, tai about kaikesta, mitä noloille bläkkissynariffeille perustuvan rääkyhevin alla on viimeisen kymmenen vuoden aikana tehty. Se ei riitä että laitetaan messiin hanuri ja banjo, jos biisit on näin paskoja.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
IHAN
VITUN
KOVA
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Urho Ghettonen wrote:IHAN
VITUN
KOVA
NII
ON
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bzort glorf bööth
Öööh...
Sent from my iPhone 16
bzort glorf bööth
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"