You are not logged in.
"A repo man's always intense"
[quote:1915e093b8="Acedia"]Näyttelijä Robert Mitchum?
Sama mies. Huisaa menoa... [/quote:1915e093b8]
Enpä tiennyt laulajan urasta mitään. Varmaan ihan kamalaa?
Tuomari Nurmio - Lasten Mehuhetki
Nurmion tuotantoon voisi tutustua joskus tarkemmin, yhtään levyä en oo kuullut ja muutamia biisejä sieltä täältä.
Nurmion tuotantoon tutustuminen on aina hyvä idea, kunhan skippaa suosiolla ne kasari-iskelmälevyt ja 90-luvun puolivälin karaokeilut. Tai emmätiä, ehkä just ne onkin ässämusaa...
Peter Jefferies & Jono Lonie - Piano (one)
This must be what jail / I will scratch
Grandaddy - The Sophtware Slump
Cat Power - The Greatest
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
caroliner - rings on the awkward shadow
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Edu Kehäkettunen - Mitä edumpi, sitä davempi (Illan viimeinen hidas ft. Davo)
Pet Sounds
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
And the Lefthanded - Rocket Rock
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Guided By Voices : Learning To Hunt
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mouse on Mars - Subsequence
wolfmother - white unicorn
wolfmother on muuten parhutta
torstai-illan huumåå
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nurmion tuotantoon tutustuminen on aina hyvä idea, kunhan skippaa suosiolla ne kasari-iskelmälevyt ja 90-luvun puolivälin karaokeilut. Tai emmätiä, ehkä just ne onkin ässämusaa...
Punaiseen Planettaan ajattelin ekana tutustua kun se on mulle se tunnetuin Nurmion albumi.
Plastic Bertrand - Tout petit la planete
Onpas aivan helllllllllllvetin hyvä biisi! Ekalla kuuntelulla en tykännyt, mutta nyt iskee täysillä! Mutta mitäpä muuta voisikaan odottaa biisiltä, joka on Absolute Synth Classics-levyltä lähtöisin.
dEUS - WCS
The Afghan Whigs - Mr. Superlove
[quote:ca7177df94="lintumies"]babrigalla ja lejonciolla last.fm:ssä sama Wolf Mother -biisi samaan aikaan!
[/quote:ca7177df94]
parhuutta kyllä Wolfmother.
L VE
pakko oli laittaa kuvan kanssa (ja ison) ettei jäisi epäselväksi
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:d2ddf3be6a="ZapMan"]
L VE
pakko oli laittaa kuvan kanssa (ja ison) ettei jäisi epäselväksi[/quote:d2ddf3be6a]
RYMin mukaan Massive Attack on muuten varastanut tuon nimen tänä vuonna ilmestyvälle levylleen. Vaikka eihän Genevakaan sitä itse keksinyt...
Wire - 154
Death Valley '69 Radio Helsingistä
..ja perään Dibeisssööööööö DIBEISSÖÖÖÖÖö
[quote:c4bdd0c033="Acedia"]Plastic Bertrand - Tout petit la planete
Onpas aivan helllllllllllvetin hyvä biisi! Ekalla kuuntelulla en tykännyt, mutta nyt iskee täysillä! Mutta mitäpä muuta voisikaan odottaa biisiltä, joka on Absolute Synth Classics-levyltä lähtöisin. [/quote:c4bdd0c033]
oho, mun aivan ensimmäisiä musaostoksia ikinä oli k-tel kasettikokis 'spotlight', jolla oli tuo biisi, osin siitä syystä kai innostuin ihan sikana futumeiningeistä 80-luvun alussa...
mistäs tommonen levy löytyy, anttilasta?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu