You are not logged in.
Lotus Eaters - The First Picture Of You
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Best of Jacques Dutronc 
Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.
Tot Velvet Undergroundin Another viewiä ja Dead Weatherin Horehoundia.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Sent from my iPhone 16
Mikäs tuo? Kansista tulee ainaki Baizleyn duunit mieleen, mutta eipä näytä tutulta.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mikäs tuo? Kansista tulee ainaki Baizleyn duunit mieleen, mutta eipä näytä tutulta.
Mietin samaa, näin ton kannen jossain kai eilen, mut mun muisti on jotenkin toooosi huono.
Eiku, juu, tais olla Cursedin levy tuo.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Niinpä näyttäis olevan Cursedia juu.
Itselläni:
Pitäisköhä näitäki sit mennä kattoon, ku kuitenki Ulverin takia pitää reissata samana päivänä eikä olis ku 15e.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Eissaatana miten nerokkaalta kuulostaa noin vuoden tauon jälkeen ja ekaa (tai no, toista) kertaa VINNYYLLiltä kämäisten ämppärien sijaan.

This must be what jail / I will scratch
[quote:de579c72a0="DirtyBlueGene"]
Eissaatana miten nerokkaalta kuulostaa noin vuoden tauon jälkeen ja ekaa (tai no, toista) kertaa VINNYYLLiltä kämäisten ämppärien sijaan.

[/quote:de579c72a0]
Jäljet johtaa Mississippille? ![]()
Jäljet johtaa Mississippille?
Ensin tajusin vähän viiveellä että tästä on edes tullut uusintajulkaisu, ja sainpa tuon saapumistakin sitten odotella pari kuukautta.
[quote:d94ad7064e="kikke"]
Pitäisköhä näitäki sit mennä kattoon, ku kuitenki Ulverin takia pitää reissata samana päivänä eikä olis ku 15e.[/quote:d94ad7064e]
Oho.. voisi harkista Lutakkoon lähtemistä.
Nyt soi kesän world cupin virallinen kappale: http://www.youtube.com/watch?v=ME3UicDq … _embedded#
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä

[quote:4b23d990f3="tomitarmo"]Jäljet johtaa Mississippille?
Ensin tajusin vähän viiveellä että tästä on edes tullut uusintajulkaisu, ja sainpa tuon saapumistakin sitten odotella pari kuukautta.[/quote:4b23d990f3]
Tiedät varmaan, että Mississippi on julkaissut myös Mental Blocks For All Agesin uudestaan vinyylinä? ![]()
Uutta Riukupastoria Radio Hearilla!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:48eb55930f="DirtyBlueGene"][quote:48eb55930f="tomitarmo"]Jäljet johtaa Mississippille?
Ensin tajusin vähän viiveellä että tästä on edes tullut uusintajulkaisu, ja sainpa tuon saapumistakin sitten odotella pari kuukautta.[/quote:48eb55930f]
Tiedät varmaan, että Mississippi on julkaissut myös Mental Blocks For All Agesin uudestaan vinyylinä?
[/quote:48eb55930f]
Tiesin ja hankinkin jo yli vuosi sitten ![]()

"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"

Sama 

bzort glorf bööth
Dead Weatherin Horehoundia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Sent from my iPhone 16