You are not logged in.

Sent from my iPhone 16

Valitettavasti on käynyt rosvo.

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Haha, ei hitto mikä kansi!
Mikä tää on?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kuuntelen jotain Death of Gagarin-yhtyeen sinkkua. Oho, se loppuikin. No sit
ja nyt Nick Caven ja Warren Ellisin uusinta soundtrackia.
Tää The Thing on kyllä aika ihkua menoa... 
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

[quote:f15c99f7c8="suomenajokoira"]
Haha, ei hitto mikä kansi!
Mikä tää on?
*[/quote:f15c99f7c8]
Merzbow - Merzbeat 

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^ mikäs levy toi kun pyörii kolmeen kertaan?
hieno kansi kyl
EDIT: joku editoi
![]()
^
Siristäpä pikkusen, ala- ja yläreunassa piilee totuus
Ja pyörähti muuten neljään kertaan. En tiiä mikä siinä on, mut jostain syystä ainoastaan tähän topikkiin tulee kaikki mun spämmit kolme-neljä kertaa, vaikka painaisin tasan tarkkaan kerran submit ja lähtisin sen jälkeen kahville. Ärsyttävää.
big businesskö on yhtye? kerroppa ny vähän lisää, en nyt ihan muista millasta toi on vaik jotain tuttua nimessä
Jpp, ja levy on tänä vuonna ilmestynyt Mind the Drift. Näitä Hydra Headin sludgejyriä. Ei mitään ihan kamalan raskasta rouhintaa, kivoja juttuja biiseissä paljon. The Sword tulee myös mieleen välillä, mut popimpana! Tota aikasempaa Here Come the Waterworksia pidetään vissiin näiden parhaana levynä, mut jotenki en siihen päässy koskaan mukaan. Ehkä nyt ku tää on ruvennu toimiin nii pitää ottaa seki uusintapyöritykseen.
Kiinnostais vähän kuulla että mitä Tomsk on mieltä tästä viimesimmästä, ku musta tuntuu että oon ainoa tässä maailmassa, kuka ei oo äärimmäisen pettyny tähän.

the necks: silverwater

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

This must be what jail / I will scratch

Roayal Lipsin ep:tä. Sonic Youth etc. - fanit, tsekatkaa.
Aika hyvää 60-luku tyylistä poppia.

sun arawin beach head. on törkeen kova

^ sama!
[quote:c03bc1e310="kikke"]Jpp, ja levy on tänä vuonna ilmestynyt Mind the Drift. Näitä Hydra Headin sludgejyriä. Ei mitään ihan kamalan raskasta rouhintaa, kivoja juttuja biiseissä paljon. The Sword tulee myös mieleen välillä, mut popimpana! Tota aikasempaa Here Come the Waterworksia pidetään vissiin näiden parhaana levynä, mut jotenki en siihen päässy koskaan mukaan. Ehkä nyt ku tää on ruvennu toimiin nii pitää ottaa seki uusintapyöritykseen.
Kiinnostais vähän kuulla että mitä Tomsk on mieltä tästä viimesimmästä, ku musta tuntuu että oon ainoa tässä maailmassa, kuka ei oo äärimmäisen pettyny tähän.[/quote:c03bc1e310]
Kuulun kyl siihen "edellinen parempi - uusin pettymys" -kuoroon. Ei tää nyt huono oo, mut ei vaan oikein jäänyt paljoakaan käteen kun sitä ensimmäiset kerrat yritin keväällä. Vois kokeilla uudelleen. Mut onhan tää nyt pikkaisen selloutia kun bändissä on tätä nykyä kitaristikin mukana!
Huomattavasti melodisempaa ja rokimpaahan tämä on kuin normislutke, varsinkin uusi levy on aika kevyttä soundillisestikin. Mut Jared Warrenilla on kyllä upea rokkiääni.
Sent from my iPhone 16
Nyt soi Tombsin rumpalin grindibändi:

Sent from my iPhone 16
Kuulun kyl siihen "edellinen parempi - uusin pettymys" -kuoroon.
Jeps, näin vähän aattelinki.
Kepeempää ja melodisempaa on kyllä joo, mut jotenki toi aikasempi kuulosti (ainaki ilmestyessään) vaan turhan tasapaksulta itelle. Toisaalta mulla kävi Mastodonin kanssa sama, pääsin mukaan vasta Crack the Skyen kohdalla ja itelle se on kyllä paras levy niiltä.
Enkä mä nyt sano että tää uus BBusiness mikään mestariteos olis, mut pirun kovia yksittäisiä biisejä tällä ainaki on. Mut pitääpä ottaa kyl toi Waterworks mahdollisimman pian uusintakuunteluun.
big businesskö on yhtye? kerroppa ny vähän lisää, en nyt ihan muista millasta toi on vaik jotain tuttua nimessä
Tutunkuuloisuus johtunee siitä, että koko bändi (miinus uus kitaristi) vaikuttaa tätä nykyä Melvinsissä ja näillä oli kans 90-luvulla sellainen raskaampi noiserokkibändi kuin Karp. Täällä lisää.
Sent from my iPhone 16