You are not logged in.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Drifters vaihtuu Ben E. Kingiin.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ton jälkeen sit Mink de Villeä ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

bzort glorf bööth

organizing the boy scouts for murder is wrong

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mikäs kansi tuo, onpa hieno!
Woodsin "Songs of Shame". Mun mielestä vuoden levyjä. Ihme metsärokkia, tsekkaa ihmeessä!
Tulee mieleen jotkut pohjois-amerikan metsämaisemat lämpimänä päivänä. Lo-fi -luomupsykedeliaa ja hyviä melodioita. Hieno coveri Graham Nashin Military Madness -kappaleesta. Saan tästä levystä irti sen fiiliksen mitä en Fleet Foxesista ja niistä saanut. Kesälevy. Juu.
[quote:ec88b32fdc="Jean-Babtiste"]Mikäs kansi tuo, onpa hieno!
Woodsin "Songs of Shame". Mun mielestä vuoden levyjä. Ihme metsärokkia, tsekkaa ihmeessä!
Tulee mieleen jotkut pohjois-amerikan metsämaisemat lämpimänä päivänä. Lo-fi -luomupsykedeliaa ja hyviä melodioita. Hieno coveri Graham Nashin Military Madness -kappaleesta. Saan tästä levystä irti sen fiiliksen mitä en Fleet Foxesista ja niistä saanut. Kesälevy. Juu.[/quote:ec88b32fdc]
Lupaan antaa tälle reilun mahdollisuuden ![]()

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

[quote:a3c2202e80="Jean-Babtiste"]
Lupaan antaa tälle reilun mahdollisuuden
[/quote:a3c2202e80]
Hyvä niin, mun mielestä tolla levyllä on enemmän asiaa kuin millään muulla mitä oon tänä vuonna kuullut. Tämmösen levyn varmaan tekis joku 70/80-luvulla syntynyt Neil Young.

Ihan samaa mietin. Suosituksen perusteella pitää tutustua.
Nyt soi:
Mun suosikki Doors.
Koko elämä tuntuu ihan erilaiselta kun kuuntelee tätä. Kansikuva käy Summer's Almost Gonen kanssa käsi kädessä niin hyvin, että kun biisin ensi tahdit kuulee, niin vaipuu loppukesäiseen haikeuteen. Heinä kellertää ja illat pimenee, yrittää pitää vielä kiinni ja olla huomaaamatta, että illat viilenee, mutta kohta on vaan pakko antaa periksi. Huoh ja voih.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^Ihan lyömätön tunnelma tossa levyssä. Kaunis ja haikea! Love street on yxsi oma suosikki. Huippua myös että mahtava nimibiisi on eri levyllä!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
^Ihan lyömätön tunnelma tossa levyssä. Kaunis ja haikea! Love street on yxsi oma suosikki. Huippua myös että mahtava nimibiisi on eri levyllä!
Nimibiisi olis sopinu hyvin mukaan. On niin kesälevy.
Sehän oiskin hienoa, kun Waiting For The Sun olis levyn eka biisi ja Summer's Almost Gone viimenen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:f49e2cd820="Joe Caligula"]^Ihan lyömätön tunnelma tossa levyssä. Kaunis ja haikea! Love street on yxsi oma suosikki. Huippua myös että mahtava nimibiisi on eri levyllä!
Sehän oiskin hienoa, kun Waiting For The Sun olis levyn eka biisi ja Summer's Almost Gone viimenen.
*[/quote:f49e2cd820]
Love Street on tuon yhtyeen paras biisi. L.A Woman on kyl kans jees, Morrison-kultti vaan on vähän luotaantyöntävä. ![]()
ei lähtenyt. pyöri vaan borat mielessä koko ajan ![]()
[quote:c8d3e19dc3="Pilke"][quote:c8d3e19dc3="Joe Caligula"]^Ihan lyömätön tunnelma tossa levyssä. Kaunis ja haikea! Love street on yxsi oma suosikki. Huippua myös että mahtava nimibiisi on eri levyllä!
*[/quote:c8d3e19dc3]
Love Street on tuon yhtyeen paras biisi. L.A Woman on kyl kans jees, Morrison-kultti vaan on vähän luotaantyöntävä.
[/quote:c8d3e19dc3]
No hupsuxsihan ne palvontamenot menee oli sitten kuka tahansa MorrisonMarleyHendrix..kyseessä.
Mutta ei ne musaa huonommaksi tee. Nyt on muuten nimimerkki Caligulalla skidisti kevyempänä versiona L.A. Woman ajan Morrison lookkibluesi päällä ![]()
Arthur Kane: In Cold blood sillisaattikokoelmalta. Seuraavaxsi Patti Palladin.
Tämmösen levyn varmaan tekis joku 70/80-luvulla syntynyt Neil Young.
Hmm jaa no eniveis ![]()

bzort glorf bööth
[quote:039868aba3="Neuvostoliitto"][quote:039868aba3="Pilke"][quote:039868aba3="Joe Caligula"]^Ihan lyömätön tunnelma tossa levyssä. Kaunis ja haikea! Love street on yxsi oma suosikki. Huippua myös että mahtava nimibiisi on eri levyllä!
*[/quote:039868aba3]
Love Street on tuon yhtyeen paras biisi. L.A Woman on kyl kans jees, Morrison-kultti vaan on vähän luotaantyöntävä.
[/quote:039868aba3]
No hupsuxsihan ne palvontamenot menee oli sitten kuka tahansa MorrisonMarleyHendrix..kyseessä.
Mutta ei ne musaa huonommaksi tee. Nyt on muuten nimimerkki Caligulalla skidisti kevyempänä versiona L.A. Woman ajan Morrison lookkibluesi päällä
[/quote:039868aba3]
tälle orkesterille on muistaakseni oma topikkikin, asiakeskustelua voisi jatkaa siellä