You are not logged in.

Sent from my iPhone 16

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^ tuo pitäis viimeinkin ostaa.
nyssoi: js666 - 49 minutes of madness 

Black Dice - Repo
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
metsäfolkin kilkutustahan tämä 
Vois tänään kuunnellakin pelkkää Kakea.
Eiköhän kolme levyllistä piisannut tällä erää.

This must be what jail / I will scratch

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

KLF - justified & ancient (stand by the jams) 
darude - sandstorm 
Go-Betweens - 16 Lovers Lane
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
The Vaselines - Son of a Gun
Jos La Monte Young olisi laiha rillipää se tekis tällaisia biisejä missä on yhden nuotin pianokoukku, kahden nuotin urkukoukku ja se kolmen askeleen hyppy joka kuulostaa täydelliseltä. Olihan tää yhä maailman paras biisi.. jos Rod Stewartin Maggie May on pois laskuista 
Sä oot niin pihalla ton sun Rod Stewart-diggailusi kanssa.
Itsehän kuuntelen tätä:

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:097c37f97e="hrmunoita"]Sä oot niin pihalla ton sun Rod Stewart-diggailusi kanssa.
[/quote:097c37f97e]
Takapihan vajan kukkapoika voi olla hiljaa. Carolan "Poltetut Sillat" soi. Ai vittu, liian pitkään tätä tyylilajia olen hylkinyt ![]()
[quote:ca3b8c2e3d="Bricolage"]
Carolan "Poltetut Sillat" soi. Ai vittu, liian pitkään tätä tyylilajia olen hylkinyt
[/quote:ca3b8c2e3d]
Oivalluksen hetki, se on tuhannen orgasmin arvoinen. ![]()
[quote:6b75a9d772="Neuvostoliitto"][quote:6b75a9d772="Bricolage"]
Carolan "Poltetut Sillat" soi. Ai vittu, liian pitkään tätä tyylilajia olen hylkinyt
[/quote:6b75a9d772]
Oivalluksen hetki, se on tuhannen orgasmin arvoinen.
[/quote:6b75a9d772]
Gary Barlowlla nämä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oliks se se Take Thatin tyyppi? Aika turha jätkä minusta, mutta niillä oli ihan menevä coveri Teen Spiritistä:
[quote:0d1e7ae049="Neuvostoliitto"]Oliks se se Take Thatin tyyppi? Aika turha jätkä minusta, mutta niillä oli ihan menevä coveri Teen Spiritistä:
[/quote:0d1e7ae049]
No nyt kyllä eri, Take Thatin "Relight My Fire" on niin tappobiisi että ei mitään rajaa, vaikka ei olekaan niiden oma 
[quote:b3bfff1937="Bricolage"][quote:b3bfff1937="Neuvostoliitto"]Oliks se se Take Thatin tyyppi? Aika turha jätkä minusta, mutta niillä oli ihan menevä coveri Teen Spiritistä:
[/quote:b3bfff1937]
No nyt kyllä eri, Take Thatin "Relight My Fire" on niin tappobiisi että ei mitään rajaa, vaikka ei olekaan niiden oma
[/quote:b3bfff1937]
Tälle kyllä aina ja ikuisesti
Olin vähän pettynyt kun näin The Circus-albumin toisen sinkkulohkaisun videon. Mark ja se vähiten huomiota bändista saanut ehkä komein mies joukkiosta olivat stailattu todella huonosti ja aiemman sinkun videoilla kiimatippoja työstäneet muutaman päivän sänget olivat ajeltu pois. Puvustuskin oli vähän hukassa. Toivo hyvästä tulevasta kiiltää kuitenkin silmissäni.
Siitä biisistä saisi hyvän smash upin kun sekottaisi Rick Astleyn "Never gonna give you up" -kappaleeseen. 
[quote:2e93f2ac3e="Bricolage"][quote:2e93f2ac3e="Neuvostoliitto"]Oliks se se Take Thatin tyyppi? Aika turha jätkä minusta, mutta niillä oli ihan menevä coveri Teen Spiritistä:
[/quote:2e93f2ac3e]
[/quote:2e93f2ac3e]
Maailman parhaita nousuhumalabiisejä.
[quote:17c0ebc13c="Ulvis"][quote:17c0ebc13c="Bricolage"][quote:17c0ebc13c="Neuvostoliitto"]Oliks se se Take Thatin tyyppi? Aika turha jätkä minusta, mutta niillä oli ihan menevä coveri Teen Spiritistä:
[/quote:17c0ebc13c]
[/quote:17c0ebc13c]
Maailman parhaita nousuhumalabiisejä.[/quote:17c0ebc13c]
Todellakin. Bassokuviolle vielä
Illan viimeisenä Talking Heads - This Must Be The Place. "The less we say about it the better, and make it up as we go along, free on the ground, head in the sky, it's okay I know nothing's wrong."

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.