You are not logged in.
Oasis - Live Forever 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Palma: Be Bold and Mighty Forces Will Come To Your Aid
11th Dream Dayn El Moodion vika biisi on kyllä niin ässä, varsinkin se skittasoolo (vaikka onkin toki silkkaa Youngia). Toi olikin tuttu jostain muinaisesta Räkiksestä. Muu levy sitä ennen vaan tahtoo vielä valua ohi vähän jälkiä jättämättä, enkä usko, että yltää henkkoht Lived to Tellin tasolle.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

bzort glorf bööth

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Reidio Helsinki
Mahtavaa Helsinki mahtavaa-soittolista 

Keikkakiima!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Electric Light Orchestra - Twilight
Kiitosta huigin secret santa-mixtapelle tästä.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

My Little Ponyn alkuperäinen teema repeatilla. Ei saatana tätä pop-nerokkuutta 
Vornatin tuotantoa kuuntelen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nimibiisi Beautiful Speck Triumph taitaa olla paras 37-minuuttinen kappale ikinä ![]()
This must be what jail / I will scratch
Nimibiisi Helene taitaa olla paras 38-minuuttinen kappale ikinä ![]()
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Oisinpa itsesäälinsekaisessa laskuhumalassa niin hoilaisin epävireisesti jokaisen biisin mukana ![]()
This must be what jail / I will scratch