You are not logged in.
Girl Talk - Night Ripper
Siinä repsähtää aina kun Metallican "One" alkaa soimaan. Viimeisessä biisissä annetaan kunnolla tilaa Journeylle, siinä vasta onkin huppubändi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:faf3280cc4="Bricolage"]Girl Talk - Night Ripper
Siinä repsähtää aina kun Metallican "One" alkaa soimaan. Viimeisessä biisissä annetaan kunnolla tilaa Journeylle, siinä vasta onkin huppubändi.[/quote:faf3280cc4]
Luovasti kyllä on käytetty vähän kaikkea. Nirvanan Scentless Apprentice, Macin Little Lies, ainakin pari Smashing Pumpkinsin biisiä..
Samplenmetsästys on tosimiesten laji. Seuraavaksi pitääkin heittää NWA:n 100 Miles And Runnin', loistosämpl kun alkuperäinen biisi ei oo mikään kaikkein vahvin (Funkadelicin Get Off Your Ass And Jam).
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ja tuntemattomat voi tarkastaa wikipediasta. Montaa hyvää hittiä on löytynyt tuolla tavoin.
NWA voittaa ehdottomasti tuossa kohtaa Clintonin possen, ja joissain muissakin tapauksissa. ![]()
[quote:6138a44691="Neuvostoliitto"]Ja tuntemattomat voi tarkastaa wikipediasta. Montaa hyvää hittiä on löytynyt tuolla tavoin.
NWA voittaa ehdottomasti tuossa kohtaa Clintonin possen, ja joissain muissakin tapauksissa.
[/quote:6138a44691]
Totta. Ekojen kolmen levyn kohdalla meneekin jo kyllä vaikeeksi kun Eddie Hazel käy parissa rinnakkaistodellisuudessa ja matkakertomus esitetään kitaralla.. :cool:
VA: Easy Tempo Vol.06 - A Cinematic Jazz Experience
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Maggot Brain on meitsin suosikki. Hazel ja Bootsy oli bändin tärkeimmät jätkät, ite en niin hirveästi välitä niistä muista.
Nyt soi vanha kunnon Mikko Alatalo, vaihteeksi uudempaa tuotantoaan. "Maalaistytöt valtaa kaupungin", komppi kulkee kuin Hank Kolmannella, mutta turha egoismi puuttuu esityksestä tyystin.
[quote:2b0138422e="yrr"]
Heiiiiiii, onks toi hyvä?
*[/quote:2b0138422e]
onhan tää kyllä! vertaisverkoista löytyy ainakin

[quote:828eeb989b="Neuvostoliitto"]Maggot Brain on meitsin suosikki. Hazel ja Bootsy oli bändin tärkeimmät jätkät, ite en niin hirveästi välitä niistä muista.
[/quote:828eeb989b]
Hazelin soundi (ja happo tietenkin :cool:), siitä se kaikki lähti. Fulwood, Worrell ja muutkin oli loistomuusikoita toki. Alkuperäinen basisti Billy Nelson totesi Tawl Rossista näin: "He got into an acid eating contest, then snorting some raw speed, before completely flipping out."
Nyt soi tuore Marissa Nadlerin biisi, "River Of Dirt." On soundit muuttuneet aika hurjasti, ennen kuin laulu alkaa niin kuvittelee että pistin soimaan helpommin lähestyttävän Unwoundin levyn joka olisi tehty Leaves Turn Inside You:n jälkeen
Muuttuu kyllä Nadlerille hieman tyypillisemmäksi loppua kohden mutta aika onnistuneen oloinen reinvention noin yhdellä kuuntelulla 

This must be what jail / I will scratch
Kuulematta paskaa kuten kaikki gneen musiikki.
Oma suosikki pomolta. Viimeiset 3 biisiä on aivan täydellisiä.
Kuulematta paskaa kuten kaikki gneen musiikki.
Itse asiassa voisi hyvinkin olla Hartsa-musaa tämä.

[quote:3c12c7c058="Ulvis"]Kuulematta paskaa kuten kaikki gneen musiikki.
Itse asiassa voisi hyvinkin olla Hartsa-musaa tämä.[/quote:3c12c7c058]
Jaa parasta musaa
Taidan kuunnella joskus. Jos valehtelet MÄ TAPAN SUT!
onhan tää kyllä! vertaisverkoista löytyy ainakin
Viimeksi viime viikolla hiplasin tota taas Keltsussa. Vois kahtella viel biisilistaa uuemman kerran ja päättää, et viitinkö poistaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Soi joku lievästi psykoottisen oloinen marimbamusiikkikokoelma.. 

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

John Zorn - The Big Gundown: John Zorn Plays The Music of Ennio Morricone
Voiskin pinota Masadan Book of Angels-sarjaa pari levyä iltaa varten 
[quote:0ffeda4a19="stratum"]
Oma suosikki pomolta. Viimeiset 3 biisiä on aivan täydellisiä.[/quote:0ffeda4a19]
En ole aikoihin kuunnellut, mutta tekisi mieli sanoa että smaa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
![]()

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tänään menny No Valueta ja Wipersia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nyt soi Black - Wonderful Life. Upea kappale!

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Äsken My Little Ponyn alkuperäinen tunnari muutaman kerran putkeen, nyt voiskin fiilistellä Tim Buckleyn Goodbye & Hellon..ainakin kutosbiisiin asti. Sitten tulee liikaa renessanssifestarityyliä.