You are not logged in.

Menetetty peli

This must be what jail / I will scratch

Menetetty peli

Jokin aika sitten Butcher Boy: The Profit in Your Poetry.
Sen jälkeen The Vivian Girls: Vivian Girls,
jonka jälkeen Galaxie 500: On Fire
ja nyt Beat Happening: Jamboree.
Spotifystä nämä. Ihan kaikkea olennaista tuolla Spotifyssä ei ole, mutta hirvittävän paljon parhautta kuitenkin.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Oih. Califonen naurettavan vaikeasti löytynyt Everybody's Mother Volume One.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Red Red Meat - s/t
Vitun oudon kuuloista. Jotain akustista psychobillyä ja residents-tapelooppeja Evel Knievelin (tod.näk.) kuvitteelliselta neurologikäynniltä 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Suicide - Dream Baby Dream
Tupakalla käydessä kuuntelin Kauko Röyhkän kappaleen "Laskeva aurinko". Aika harvoin Kaukoa jaksan, mutta nyt, tässä tilassa ja ajassa se biisi oli jotenkin maailman paras. Ulkona suomi oli pimeä ja autio.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
:peuk:
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:4d58f656e0="Bricolage"]Red Red Meat - s/t
Vitun oudon kuuloista. Jotain akustista psychobillyä ja residents-tapelooppeja Evel Knievelin (tod.näk.) kuvitteelliselta neurologikäynniltä
[/quote:4d58f656e0]
RRM:n ja Californicationin ajattelin vielä joskus ottaa syyniin ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

[quote:fc7a133023="Jean-Babtiste"][quote:fc7a133023="Bricolage"]Red Red Meat - s/t
[/quote:fc7a133023]
RRM:n ja Californicationin ajattelin vielä joskus ottaa syyniin
[/quote:fc7a133023]
Tarttuihan tuo kala onkeen kun kunnolla hypettää
Hyvä puoli tuossa on se että voi aloittaa oikeastaan millä tahansa, kumman tahansa levyistä.

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Pussycat Dolls: I Hate This Part
Näin hyvä biisi näin paskalta bändiltä pääsi todella yllättämään. Nyt ehdotankin, että muut yhtyeen jäsenet saavat rauhassa upota unohduksen suonsilmään, sillä Nicole Scherzingerin on aika kokeilla perhosensiipiään soolouralla. Tästä hyötyisivät kaikki, Tori Amos voisi vihdoinkin päästä eläkkeelle miettimään kristittyjen ahdasmielisyyttä ja Bushin typeryyttä, eikä siten tarvitsisi tehdä naurettavia räpellyslevyjä. Astrid Swan ja Frida Hyvönen haukotuttavat, ei heistä ole pianomimmien uudeksi johtotähdeksi. Minä asetan panokseni Nicolen varaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

[quote:a194331b11="Bricolage"][quote:a194331b11="Jean-Babtiste"][quote:a194331b11="Bricolage"]Red Red Meat - s/t
[/quote:a194331b11]
[/quote:a194331b11]
Hyvä puoli tuossa on se että voi aloittaa oikeastaan millä tahansa, kumman tahansa levyistä.[/quote:a194331b11]
RRM:ää oon joskus kuullu enemmänkin, ja mielikuvaksi jäi, että se oli...öh, no, oikeaa musiikkia erotuksena kaiken maailman tuotepaskasta ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

[quote:9f9fc73a8b="Jean-Babtiste"][quote:9f9fc73a8b="Bricolage"][quote:9f9fc73a8b="Jean-Babtiste"][quote:9f9fc73a8b="Bricolage"]Red Red Meat - s/t
[/quote:9f9fc73a8b]
Hyvä puoli tuossa on se että voi aloittaa oikeastaan millä tahansa, kumman tahansa levyistä.[/quote:9f9fc73a8b]
RRM:ää oon joskus kuullu enemmänkin, ja mielikuvaksi jäi, että se oli...öh, no, oikeaa musiikkia erotuksena kaiken maailman tuotepaskasta
Pitäisköhän tuo Bunny Gets Paid joskus jaksaa kaivaa hyllystä uudelleenkuunteluun? Joskus ei oikein "uponnu".
Muddy Watersia eilen äärimmäiseen depikseen. tänään Tigermilkia tauotta.