You are not logged in.
hiirimattona wrote:Yhtyeen 7'' löytyy! Jälkikäteen vielä iso kiitos jäsenelle, jolta liikeni minulle yksi kappale!
myin joskus omani, jäänyt hieman harmittamaan - oli upeet värikkäät kannetkin. mutta raha tuli joskus tarpeeseen.
kävin discogsista katsomassa, oliko sun kappale? itse muistelen että vaaleansininen kopiopaperikansi, ehkä noita oli erilaisia? en oo vuosiin tsekkaillut, mutta muistan että hyvä levy on.
ja ainakin nyt suht halvalla myynnissä useampikin kappale.
OMHASVAHAKSHA wrote:hiirimattona wrote:Yhtyeen 7'' löytyy! Jälkikäteen vielä iso kiitos jäsenelle, jolta liikeni minulle yksi kappale!
myin joskus omani, jäänyt hieman harmittamaan - oli upeet värikkäät kannetkin. mutta raha tuli joskus tarpeeseen.
kävin discogsista katsomassa, oliko sun kappale? itse muistelen että vaaleansininen kopiopaperikansi, ehkä noita oli erilaisia? en oo vuosiin tsekkaillut, mutta muistan että hyvä levy on.
ja ainakin nyt suht halvalla myynnissä useampikin kappale.
joo, näin noita vaaleansinikansisia myös levykaupassa (jukeboss) vielä monta vuotta julkaisun jälkeenkin. discogsissa muistaakseni oman myin. siinä oli marmoroitu värikäs psykedeelinen kansi... janderzenilta sen tilasin heti ilmestyttyä (tais ilmestyä samaan aikaan Natisuta Hetekata 10":n kanssa - jonka myös menin myymään :/
Aïr voisi yrittää lyödä samalla tavalla leiville noilla vanhoilla tallenteilla kuin se joku porilainen/urjalalainen Creed, joka taisi mainita joskus 3-4 vuotta takaperin miten jenkeistä tietyt vuosituhannen taitteen musakulttuuria uudelleen elävät hankkivat heidän nauhoituksiaan luulleessaan ostavansa yhdysvaltalaisen kaimansa varhaisia hittejä.
bzort glorf bööth
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ostin just pari Airin cd:tä eiq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
airi olis voinut haulla löytyäkin, kolmikirjaimiset ei. voisko bändi tehdä jonkin doors-coverin vai joudutaanko lukitsemaan* alkuperäinen topikki
(* forumin sääntöjen mukaan vain the doorsilla saa olla useampi samanaikainen topikki)
psykokarkki wrote:(* forumin sääntöjen mukaan vain the doorsilla saa olla useampi samanaikainen topikki)
mikäs juttu toi on?
tänne ilmestyi joskus vahingossa kaksi doors-topikkia ja siitä nousi iso haloo varsinkin kun alkuperäinen (joka sisälsi lähinnä vain offtopikkia ja pelleilyä) lukittiin ja sen jälkeen niitä perustettiin vitsimielessä lisää, joskus joka osastolla oli omansa, nykyään suurin osa lienee testikkelissä, sieltä voi käydä lukemassa. tässä vielä kuva jimpasta liftaamassa:
tämäkin vanhaa forumi-"huumoria"
offtopikkia ja pelleilyä
Saisko tän tonne foorumin otsikkoriville?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
https://aiirmusic.bandcamp.com/album/soundtracks
Seuraava arkisto esillä ja julki bandcampissa. Tää on meidän umo-jazzklubisoundi kokeilua.
https://aiirmusic.bandcamp.com/album/soundtracks
Seuraava arkisto esillä ja julki bandcampissa. Tää on meidän umo-jazzklubisoundi kokeilua.
jesh! pitää ottaa kuulolle! tylyn näkösiä valkosia kansia ;D
Ai nii, tänne vois laittaa pari viimeisintä julkasua:
https://aiirmusic.bandcamp.com/album/mu … inen-sperm
Pekka Airaksisen valitettavan poismenon johdosta "ajankohtainen", mutta siis treenisnauhotuksia vuodelta 2003, viimeiset kvartettikokoonpanolla.
https://aiirmusic.bandcamp.com/album/tr … yan-hunger
Eli meikäläisen soolomatskua Scallop -nimellä vuodelta 2002.
Parasta musaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Parasta musaa
Vielen Dank!
Tässä vikat nauhotukset: