You are not logged in.
Ismo Alangon Taitelijaelämää tulossa vinskana. Tulispa myös Pulu, sillä se on yksi suomenkielisen kevyen musiikin parhaita levyjä IKINÄ :peuk: .
Puluun loppui ysärillä meikän Ismo-fanitus kuin seinään. Taiteilijaelämää toki ihan jeba.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
KZ wrote:Ismo Alangon Taitelijaelämää tulossa vinskana. Tulispa myös Pulu, sillä se on yksi suomenkielisen kevyen musiikin parhaita levyjä IKINÄ :peuk: .
Puluun loppui ysärillä meikän Ismo-fanitus kuin seinään. Taiteilijaelämää toki ihan jeba.
Mäkin muistan ostaneeni tuon vanhasta tottumuksesta, mutta ei oikein enää tullut kuunneltua. Poko näyttäis tehneen tuosta vinyylin 2010? (en jaksa katsoa saako mistään, ei varmaan.)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Ismo Alangon Taitelijaelämää tulossa vinskana. Tulispa myös Pulu, sillä se on yksi suomenkielisen kevyen musiikin parhaita levyjä IKINÄ :peuk: .
Nyt on viimeaikoina aika huolestuttavia mielipiteitä tullut sieltä päin (tämä + tapaus Andexelt)
jookcha wrote:KZ wrote:Ismo Alangon Taitelijaelämää tulossa vinskana. Tulispa myös Pulu, sillä se on yksi suomenkielisen kevyen musiikin parhaita levyjä IKINÄ :peuk: .
Nyt on viimeaikoina aika huolestuttavia mielipiteitä tullut sieltä päin (tämä + tapaus Andexelt)
Andelxelt tuntui jo aikanaan vähän ideaköyhältä levyltä
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:jookcha wrote:KZ wrote:Ismo Alangon Taitelijaelämää tulossa vinskana. Tulispa myös Pulu, sillä se on yksi suomenkielisen kevyen musiikin parhaita levyjä IKINÄ :peuk: .
Andelxelt tuntui jo aikanaan vähän ideaköyhältä levyltä
Andexeltissa vähän sellasta siirtymävaiheen/välityön makua. Ei se ny huono ole mut kun miettii et sen perään tuli sit Prospekt ja Taantumus.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Andexelt
ba wrote:jookcha wrote:Andexeltissa vähän sellasta siirtymävaiheen/välityön makua.
kuten 99% circlen levyistä
Aina siirtymässä
Circle on aika taitavasti tehnyt omasta musastaan kritiikin yläpuolella olevaa koska aina voi vedota siihen että näin sen pitää olla ja siirtymävaiheet ja suvannot ja keskinkertaisuus kuuluvat asiaan. Mikä on toki tavallaan ihan siistiä, emmä sillä.
Andexelt
Tämä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.