You are not logged in.
eteenpäin!-vinyyliboksi 40 eååh, viimeisiä kai viedään, pistin just tilaukseen...
Reidarin sähköiset kuvat kiinnostaa, eli ostanen, tuostahan tulee jopa cd More Arctic Hysteria / Son Of Arctic Hysteria -kokoelmalla oli tuosta joku biisi.
Tämmönen suunnitelmissa
Terveet Kädet: The Complete 80's 5LP set
Piffiltä:
TK-setti ei ole vielä ihan valmis, mutta eiköhän siihen kaikki 80-luvulla nauhoitettu mahdu + levyllinen julkaisematonta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Jaa mikäs tämä? Joose Keskitalo mukana.
https://www.svartrecords.com/product/trees-album/
riparifolkkia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Trees -niminen folkkibändi, omaperästä
Trees -niminen folkkibändi, omaperästä
tästähän on ollut "hiemankin" itkua siellä täällä, mutta en ole vielä törmännyt bändin vastaukseen asiasta. kai nyt toimittaja kysyisi jos näitä haastattelisi?
Rumbassa ei kauheesti tykätty Treesseistä, mut ne onki tommosia mäkämäkämiehiä. Itse en ole tosin vielä kuullut nuottiakaan että ottiatuota.
No eipä tämä suurta kiimaa herätä
no mitäs läksit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
KZ wrote:Rumbassa ei kauheesti tykätty Treesseistä, mut ne onki tommosia mäkämäkämiehiä. Itse en ole tosin vielä kuullut nuottiakaan että ottiatuota.
Voiko tästä olettaa sinunkin olevan mäkämäkämies?
bzort glorf bööth
KZ wrote:KZ wrote:Rumbassa ei kauheesti tykätty Treesseistä, mut ne onki tommosia mäkämäkämiehiä. Itse en ole tosin vielä kuullut nuottiakaan että ottiatuota.
Voiko tästä olettaa sinunkin olevan mäkämäkämies?
Experimental New Wave and Art Punk from Finland 1979-1984
Kiinnostaa. Bändit ei suurimmaksi osaksi sano mitään.
^ Tuo on kyl paras Svart-uutinen hetkeen aikaan.
Paljon kyl hyvyyksiä ja paljon hyvyyksiltä biisejä, mitä en ole ennen kuullut. Vessel Umpiolta toivois seuraavaksi jonkinlaista complete-julkaisua ja H.S. Tuomiselta kans lisää uusintoja. Talvi on aika 5/5 levy ja sellanen ettei ihan heti tule toista samanlaista mieleen.
^ Tuo on kyl paras Svart-uutinen hetkeen aikaan.
Paljon kyl hyvyyksiä ja paljon hyvyyksiltä biisejä, mitä en ole ennen kuullut. Vessel Umpiolta toivois seuraavaksi jonkinlaista complete-julkaisua ja H.S. Tuomiselta kans lisää uusintoja. Talvi on aika 5/5 levy ja sellanen ettei ihan heti tule toista samanlaista mieleen.
Aloin kirjoittamaan jotain mielipidettä tästä uutisesta mutta tässä tulikin kaikki oleellinen. Kertakaikkiaan hieno julkaisu.
Jokohan olisi aika taas muistuttaa tapauksesta Radiopuhelimet-Hiljaista?
- moi me ollaan svart, me julkastaan uudelleen kaikki vanhat radiopuhelimet levyt. PAITSI HILJAISTA! HAHAHAHAHAHA!
-
- moi me ollaan svart, me julkastaan uudelleen kaikki vanhat radiopuhelimet levyt. PAITSI HILJAISTA! HAHAHAHAHAHA!
-
En ole seurannut, mutta ei kai sieltä kaikkia tainnut tulla? Oulukin tuli If Societyn kautta.
-
Tarjosin sulle orkkista jo ajat sitten muttei kelvannut.
KZ wrote:Jokohan olisi aika taas muistuttaa tapauksesta Radiopuhelimet-Hiljaista?
-Tarjosin sulle orkkista jo ajat sitten muttei kelvannut.
Oletin uusinnan olevan ihan nurkan takana.
dadadrlrl wrote:KZ wrote:Jokohan olisi aika taas muistuttaa tapauksesta Radiopuhelimet-Hiljaista?
-Tarjosin sulle orkkista jo ajat sitten muttei kelvannut.
Oletin uusinnan olevan ihan nurkan takana.
ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa
mutta jos joku niin tänään! pitäisi julkaista, koska se on ainoa josta ei ole koskaan julkaistu vinyyliä (tosin se nyt ei ole ihan bändin kirkkaimpia tuotoksia).
sitä paitsi onko avaruudesta tullut uutta painosta? sen voisin jopa ostaa kun on niin hienot kannet + originaalin miksauksessa jotain häikkää +1 bändin oaras leyv
Onko Avarusin levyjä tulossa uusintajulkaisuna?
bzort glorf bööth
Onko Avarusin levyjä tulossa uusintajulkaisuna?
Aika Hiljaista!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!