You are not logged in.
En ole ikinä Hurriganesia diggaillu, mutta ruvennu kiinnostaa. Emmä tuota singleboksia kyllä viitti. Pari vanhaa älppäriä saisivat uusintaa, eihän noita löydy vinskana ollenkaan.
Multa löytyis Roadrunner. Ostin joskus aikoinaan, kun kaikki myi vinyyleitään pois. Eipä oo tullut juuri kuunneltua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
KZ wrote:En ole ikinä Hurriganesia diggaillu, mutta ruvennu kiinnostaa. Emmä tuota singleboksia kyllä viitti. Pari vanhaa älppäriä saisivat uusintaa, eihän noita löydy vinskana ollenkaan.
Multa löytyis Roadrunner. Ostin joskus aikoinaan, kun kaikki myi vinyyleitään pois. Eipä oo tullut juuri kuunneltua.
onko vuoromies?
Alxity wrote:KZ wrote:En ole ikinä Hurriganesia diggaillu, mutta ruvennu kiinnostaa. Emmä tuota singleboksia kyllä viitti. Pari vanhaa älppäriä saisivat uusintaa, eihän noita löydy vinskana ollenkaan.
onko vuoromies?
Ihan normi Vuorimies näyttäis olevan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tähtiportin uusi levy on CDr Nyt on tulevaisuuden meno. Piffillä svart-topsussa keskustelua aiheesta.
Tehdasolosuhteissa nuo molemmat levyt on teetetty, ilmeisesti sitten lasimasteroinnista siirrytään polttolaitteisiin heti jos tilausmäärä menee alle 500 kpl. Hinnassa tuo ei kyllä näkynyt.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
Höpöhöpö. Vielä kun itse tein CDeitä niin jokainen paino jonka kanssa olin tekemisissä ilmoitti ihan selkeästi että lasimasterin kanssa minimipainos on se ja se, en ole koskaan kuullut että joku omatoimisesti toimittais CDrää. Jos joku nykyään oletuksena vaihtaa pienissä painoksissa polttolaitteisiin niin jo on kova meno.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Nauratti kyllä topsun käänteitä lukiessa.
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
Höpöhöpö. Vielä kun itse tein CDeitä niin jokainen paino jonka kanssa olin tekemisissä ilmoitti ihan selkeästi että lasimasterin kanssa minimipainos on se ja se, en ole koskaan kuullut että joku omatoimisesti toimittais CDrää. Jos joku nykyään oletuksena vaihtaa pienissä painoksissa polttolaitteisiin niin jo on kova meno.
elikkäs mikä firma teki alle 500 kpl cd-painoksia?
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
No vuosikymmenen vaihteessa -ja näköjään edelleen- sai Flight13lta ja Mobinekolta. Dualploverilta sai kans aikanaan, nyt en tiedä. Ja olihan noita muitakin, mutta näiden kanssa tuli itse oltua tekemisissä.
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
No vuosikymmenen vaihteessa -ja näköjään edelleen- sai Flight13lta ja Mobinekolta. Dualploverilta sai kans aikanaan, nyt en tiedä. Ja olihan noita muitakin, mutta näiden kanssa tuli itse oltua tekemisissä.
ok, yleensä vain tuntui tuo 500 olevan rajana. ja toisaalta ei kai siinä kovin suurta eroa hinnassakaan sitten olisi ollut vaikka olis ottanut koko satsin (varmaan tekivät 500 ja heittivät loput roskiin tms.)
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
ok, yleensä vain tuntui tuo 500 olevan rajana. ja toisaalta ei kai siinä kovin suurta eroa hinnassakaan sitten olisi ollut vaikka olis ottanut koko satsin (varmaan tekivät 500 ja heittivät loput roskiin tms.)
Isoimmissa painoissa joo 500kpl oli rajana koska eivät halunneet kikkailla pienten tilausten kanssa. Usein tosin välittäjien kautta sai isoistakin pajoista pienempiä painoksia. Hintaeroahan siinä ei kyllä juurikaan ollut, lasimasterin teko oli kiinteä hinta ja se painatus per CD oli jotain tosi pientä siinä hinnassa.
Tähtiportin uusi levy on CDr Nyt on tulevaisuuden meno. Piffillä svart-topsussa keskustelua aiheesta.
kävin muokkaamassa Discogsissa tuon CDr:ksi...
joku jatkoi PIF:llä että "noitalinna huraa!n roskaprinssi myös tällainen"... eli siis CDr:kö?
Luppakorva sikailee taas wrote:Tähtiportin uusi levy on CDr Nyt on tulevaisuuden meno. Piffillä svart-topsussa keskustelua aiheesta.
joku jatkoi PIF:llä että "noitalinna huraa!n roskaprinssi myös tällainen"... eli siis CDr:kö?
kyllä
ba wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Tähtiportin uusi levy on CDr Nyt on tulevaisuuden meno. Piffillä svart-topsussa keskustelua aiheesta.
kyllä
Rare collector item gemit joka keräilijälle :salut:
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:no pitäis kai tuon olla ihan yleistietoa että noin tekevät jos painos joku 200. tai oli yleistietoa ainakin kymmenen vuotta sitten
Voin tarjota fyysisen evidenssin jos ei uskota!
No voi perse piti laittaa rahaa leeveihin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No voi perse piti laittaa rahaa leeveihin
mietin et pitäiskö ne kerätä mutku ei oo varaa kaikkeen. perjantai-levyn kyllä ostan kun ilmestyy.
pitää varmaan myyrä kyllä verenkeitin nyt kun tuli nuo tilattua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Reklamoisin, jos kävisi ilmi, että olen ostanut CDr:n CD:n sijaan. Paskaa touhua. Ei se käy päinsä että vinyylit tehdään vimpan päälle ja toinen formaatti sitten vasurilla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Reklamoisin, jos kävisi ilmi, että olen ostanut CDr:n CD:n sijaan. Paskaa touhua. Ei se käy päinsä että vinyylit tehdään vimpan päälle ja toinen formaatti sitten vasurilla.
Yks mahdollisuus on se, että levyt ovat tulleet muovitettuina tehtaalta, eikä Svartin väki itsekään ole huomannut että levy on CDr (jos tilasivat nimeomaan CD:n, eikä siten siis edes katsele levyä tarkemmin). Tai ehkä nyt jo tietävät, jos foorumeilta (ja muualtakin) on infoa tulvinut. Luulisi, että jos näin, ottaisi lafka asiakseen korjata tilanteen.
niin, eivät selkeästi olleet huomanneet, mutta nyt tietävät asiasta ainakin piffin kautta. elikkäs viestiä vaan sinne että korjaavat asian nettisivuilleen. toki voisivat itsekin reklamoida tehtaalle, mutta toisaalta ehkeivät itsekään lukeneet pientä pränttiä että alle 500 tilauksissa käytetään cdr-levyjä
Saisivat kyllä osallistua keskusteluun.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Uusi Siinai on hyvä. A-puoli saisi olla enemmän niinkuin B-puoli. A-puoli siis enempi ambientimpi, B-puolella enempi jytkettä. B-puolen eka biisi helvetin hyvä monotoninen junnaus.
Asiasta toiseen: Viimesimmästä pop/jazz-liisa batchista omalle ostoslistalle kirjasin vain sen Eero Koivistoisen lätyn.
oon tässä selaillu läpi Svartin soundcloudin viimeisimpiä biisejä... aika pitkälle menny jo alaspäin, mut ei jaksa innostaa oikeen mikään. et se siitä mehustelusta :/
aika hirvittävän mielikuvituksetonta menoa iso osa
Last edited by ba (15.04.2018 23:20)
Näähän julkas ihan just Utön täyspitkän? Se on symppis bändi.
Parhaat Svart levyt 2017 (contemporary, eli ei uudelleenpainatuksia/arkistokamaa etc.)
Oranssi pazuzu - Kevät (no tää on kyl vähä keskinkertainen, mutta pazuzu)
Kairon irse - Ruination
PH - PH
Mikko Joensuu - Amen 3
Morbid evils - Deceases
Siinai - Sykli
Lapin helvetti - Lapin helvetti
Kohti tuhoa - Pelon neljäs valtakunta
Repress/archival- osastolta löytyyki sit vielä vaikka ja mitä hyviä.