You are not logged in.
kun m.i.a. on nyt niin kuuminta hottii niin soiko se yhtenään radiossa? onko listoilla? alkaako backlash pian? meidänki perheessä on jo kolme m.i.a.-fania
Tosta osviittaa. Löytyy. En tykkää enää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
psykokarkki wrote:kun m.i.a. on nyt niin kuuminta hottii niin soiko se yhtenään radiossa? onko listoilla? alkaako backlash pian? meidänki perheessä on jo kolme m.i.a.-fania
skene ei tunne armoa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
noiseidea wrote:psykokarkki wrote:kun m.i.a. on nyt niin kuuminta hottii niin soiko se yhtenään radiossa? onko listoilla? alkaako backlash pian? meidänki perheessä on jo kolme m.i.a.-fania
skene ei tunne armoa.
Jep. Lontoon-serkku oli jo ensilevyn aikaan, että "se on vaan kivan näköinen kissa joka tuntee oikeet tyypit"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
38. UUSI
Kala
M.I.A. - XL RECORDINGS
S E
L
L
O
U
T
This must be what jail / I will scratch
Jep. Lontoon-serkku oli jo ensilevyn aikaan, että "se on vaan kivan näköinen kissa joka tuntee oikeet tyypit"
sama pätee madonnaan.
...paitsi että Madonna näyttää paskalta.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ootteko nähny viime aikoina sen käsiä? Omegod, mummo on 10 v nuorempi kun meidän äiti, ja ne kädet... näyttää Kirsti Paakkasen käsiltä
PIdän toki kovasti M.I.I.Asta, dissasi Lontoon-serkku mitä dissasi. Se on vain katkera taiteilija joka salaa janoaa kaupallista menestystä...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
PIdän toki kovasti M.I.I.Asta, dissasi Lontoon-serkku mitä dissasi. Se on vain katkera taiteilija joka salaa janoaa kaupallista menestystä...
Kukapa meistä ei...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
niin mitä se on, 60v? oli se m.i.a.:n ikäisen ihan jees näköinen.
joo mut oon kuullu ettei oikeen helsingin alueella saa mistään tota Kalaa...ainakaan töölön suunnalta ei o kuulunu että ois myynnissä missään. kreisii
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
forssto, käykö jos ostan pelkkä vinyylikalan nyt, ei oikein varaa muihin hankintoihin... treffit privana mut huomenna neljän maissa jossain?
joo mut oon kuullu ettei oikeen helsingin alueella saa mistään tota Kalaa...ainakaan töölön suunnalta ei o kuulunu että ois myynnissä missään. kreisii
Ei ehkä Töölöstä saa, mutta Vallilasta taidan tietää mistä saa. Töölöstäkin voi toki kyl noutaa tarvittaessa.
Tero saatana, s'olet gay!
täh? suunnistapa etelään päin sitten. elien oli jäänsärkijässä ja stupidolla hyllyssä
forssto, käykö jos ostan pelkkä vinyylikalan nyt, ei oikein varaa muihin hankintoihin... treffit privana mut huomenna neljän maissa jossain?
Oon tulossa hei koko illaksi tänään TeaKille, eli siihen ihan sun nurkille ja voin ottaa platan mukaan!
Oon tulossa hei koko illaksi tänään TeaKille, eli siihen ihan sun nurkille ja voin ottaa platan mukaan!
joo, tänään vaan hiukka kiire päivä mut kattellaan... mihin aikaan tarkalleen? ehtisin joko tossa vähän ennen viittä tai sit ehkä ennen kotikatuu jos oon ehtiny takaisin asioilta.
forssto wrote:Oon tulossa hei koko illaksi tänään TeaKille, eli siihen ihan sun nurkille ja voin ottaa platan mukaan!
joo, tänään vaan hiukka kiire päivä mut kattellaan... mihin aikaan tarkalleen? ehtisin joko tossa vähän ennen viittä tai sit ehkä ennen kotikatuu jos oon ehtiny takaisin asioilta.
Oon siellä jostain 17:30 ->
Huomenna on reilusti paskempi päivä ku lähdetään Lahteen keikalle heti duunin jälkeen.
pistän vaik tekstarii ku voisin tulla, oliks tää jossain siinä sörnäisten rantatien paikkeilla vai missä?
pistän vaik tekstarii ku voisin tulla, oliks tää jossain siinä sörnäisten rantatien paikkeilla vai missä?
Joo, siinä kuudennen linjan kohdalla olevan urheilukentän toisessa päässä kuudennesta linjasta katsottuna.
Tossa vissiin toi Haapaniemenkatu 6:
ok. mut palataax topicciin, kuulemma kalan japsipainoksella (sushi? eiq) on kolme extra-piisii, mitähän ne?
kuuntelen tätä ekaa kertaa nyt, kuulostaa vähän black eyed peasilta tai fergien soolotuotannolta...
kuuntelen tätä ekaa kertaa nyt, kuulostaa vähän black eyed peasilta tai fergien soolotuotannolta...
hankippa kuule oma mielipide
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ydinaukio wrote:kuuntelen tätä ekaa kertaa nyt, kuulostaa vähän black eyed peasilta tai fergien soolotuotannolta...
hankippa kuule oma mielipide
oho, enpä ollu huomannu tota vaikka tuollakin tulee melkein päivittäin pyörittyä
mutjoo, useasta biisistä tulee fergie mieleen, taustat on vaan aika paljon paremmat tällä mialla
kukas se tää fergie on, onks yhtä hyvä ku lady sovereign?
Black-Eyed Peasin Fergie?