You are not logged in.
M.I.A. mennyt todella paljon alaspäin sitten kahden ekan levyn tämän aneemisen tekeleen joku tv-show-live oli lähes puistattavan huono
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
M.I.A. mennyt todella paljon alaspäin sitten kahden ekan levyn
tämän aneemisen tekeleen joku tv-show-live oli lähes puistattavan huono
Itse kyllä ihan diggaan muun muassa tästä Borders -biisistä
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tykkään tästä uusimmasta kiekosta enempi kuin edellisestä. muutama todella tiukka styge! mia on kyllä sellainen hahmo, jota oon katsonut aina ylöspäin vaikka tuntuu nykyään kulkevan mediakriisistä toiseen. yksinkertaisesti todella cool tyyppi.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
en oo jaksanut seurata miian metkuja viime vuosina mut täs joku uus video:
Jostain syystä tää on paljo paremoi ku mikään muu naispoppari.
Tuanoi saatana.
hyvä, että mian oma lapsi on sentään rokotettu
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Akaswikkitsikkiwikkiwiii
Tuanoi saatana.
Paljo parempi ku joku Kate Bush.
Tuanoi saatana.
Paljo parempi kuin joku King Crimson.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Paljo parempi kuin joku King Crimson.
Sun suosikkimusa on huonoa.
Tuanoi saatana.
noiseidea wrote:Paljo parempi kuin joku King Crimson.
Sun suosikkimusa on huonoa.
Voeeee
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
olispa tän musa yhtä kun mielipiteet
MIA claims British Vogue pulled article about her over 'anti-vax' comments
She has also stoked the baseless conspiracy theories linking 5G to the coronavirus outbreak. While she has said she doesnt think the two things are related, she has claimed: I think [5G] can confuse or slow the body down in healing process as body is learning to cope with new singles wavelength s [sic] frequency etc @ same time as Cov.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Anti-vax-5G-corona-wave
Muistan tästä tyypistä lähinnä sen, että söi jossain haastattelussa tryffeliranuja ja pääasiallinen tavoite oli sanoa jotain tosi edqyjä provoja, jotta saa hyviä otsikoita. Musiikkinsa ollut aika yhdentekevää mitä olen kuullut ja se joku hitti missä oli bang bang ja kassakonekilahdus oli jopa aika rasittava.
tää oli tämmönen myspace-ajan influensseri. se flow-keikka joskus 2010 oli ainakin erittäin meh.
Ei vaikuta kuunteluun. Selkeesti taiteellisesti ansiokkain female pop singer.
Tuanoi saatana.
se joku hitti missä oli bang bang ja kassakonekilahdus oli jopa aika rasittava.
nyt puhutaan kuitenkin yhdestä tämän vuosituhannen merkittävimmistä klassikkobiiseistä. nykyään kun kännykkä arpoo soittoon clashin straight to hellin niin melkein pettyy kun hetken odotti että se olis paper planes
noin muuten ei kyllä kauheasti tän biisejä ole jäänyt soittolistalle, vois joskus taas testata miltä meno maistuu
Bang bang kassakone on mian paskin biisi.
Tuanoi saatana.
MIA > Fiona Apple
Tuanoi saatana.
MIA > Fiona Apple
luultavasti osimoilleen näin. fionaa en ennestään tunne, mutta yritin kuunnella jotain uuden levyn biisiä kun niin kauheasti kehuttiin, ei ihan ensi kuulemalla avautunut ylistyksen määrä.
nykyään kun kännykkä arpoo soittoon clashin straight to hellin niin melkein pettyy kun hetken odotti että se olis paper planes
tää kuitenkin toisin päin, koska straight to hell on niin oivallinen biisi ja paper planes tosi puhkisoitettu.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
AIM lienee heikoin levy mutta menettelee. Jos ottais 15 huonointa minuuttia pois olis aika hyvä. Selkeästi paras naispoppari edelleen.
Not good. Miia on lähteny biitin tyylissä ja saundissa samalle linjalle mikä jyllää popin ja räpin kentällä tänä päivänä, ja se on kyllä leimiä
Kyllähän tämä peittoaa Bionsen kuus muna.
^ juu ei. jotenkaan miian musa ei enää kolise, tais olla vaan hetken juttu. paper planes toki kuolematon klassikko, mutta siinäpä se
voishan sitä joskus koittaa kuunnella niitä levyjä taas mutta enpä kuule tiijä
voishan sitä joskus koittaa kuunnella niitä levyjä taas mutta enpä kuule tiijä
juuh otan sanojani hieman takaisin, tää maya on pitkästä aikaa kuunneltuna aika jeba ja ollu 2010 aika lailla aikaansa edellä, lisäksi levyssä varsin hieno 3D-kansi
mullahan on jossain maya-paitakin, ostin silloin flowsta q tää oli siellä
Kyllähän tämä peittoaa Bionsen kuus muna.
no ei kyl, mut varmaan about kaikki uuden levyn biisit kyllä ja muutenkin pistää hyvin kampoihin. nyt kun taas kuuntelin niin toi teqkilla on kieltämättä neroutta kahta ekaa levyä en oikein enää jaksa mut tää maya on kova, ainakin osittain, myöhempiä en omista