You are not logged in.
Tekis mieli ostaa iPad ihan vaan että pääsis leikkimään kaikilla kosketusräplättävillä softasynillä :sad2:
joskus on ollu sama fiilis, mut sit tajusin et ei kannata.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lemur wrote:Tekis mieli ostaa iPad ihan vaan että pääsis leikkimään kaikilla kosketusräplättävillä softasynillä :sad2:
joskus on ollu sama fiilis, mut sit tajusin et ei kannata.
Pöh! Aina kannattaa päästä leikkimään kosketusräplättävillä softasynilla.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/r … edia=25558
Kohdassa 2:50 ollaan ketjun asian ytimessä!
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
"On ihan sama onko bändi, Suomesta, Puolasta tai vaikkapa DDR:stä", kertoo manageri, joka ei vastaa Heli Nevakareen kysymykseen siitä, mitä muita bändejä hän manageroi.
Aikuisten miesten lelukaupasta tarttui mukaan.
Kahden minuutin testin perusteella en vielä tiedä sairastunko ostokrapulaan, vai onko tämä hyvä.
http://cdn.mos.musicradar.com/images/Fu … 460-80.jpg
Kahden minuutin testin perusteella en vielä tiedä sairastunko ostokrapulaan, vai onko tämä hyvä.
kannattaa kokeilla sitä kytkettynä kunnon äänenvahvistukseen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jaxen wrote:http://cdn.mos.musicradar.com/images/Fu … 460-80.jpg
Kahden minuutin testin perusteella en vielä tiedä sairastunko ostokrapulaan, vai onko tämä hyvä.kannattaa kokeilla sitä kytkettynä kunnon äänenvahvistukseen
Joo, pitänee ottaa treenikselle mukaan. Kuulokkeilla periaatteessa ookoo, mutta kuulostaa jotenkin 'muoviselta'. Kaiun häntä rutisee vähän kömpelösti. Bassoäänissä aika paksu kyllä.
Eniten näissä Korgin monoissa vituttaa toi 'koskettimisto'.
barton_funk wrote:jaxen wrote:http://cdn.mos.musicradar.com/images/Fu … 460-80.jpg
Kahden minuutin testin perusteella en vielä tiedä sairastunko ostokrapulaan, vai onko tämä hyvä.kannattaa kokeilla sitä kytkettynä kunnon äänenvahvistukseen
Joo, pitänee ottaa treenikselle mukaan. Kuulokkeilla periaatteessa ookoo, mutta kuulostaa jotenkin 'muoviselta'. Kaiun häntä rutisee vähän kömpelösti. Bassoäänissä aika paksu kyllä.
Eniten näissä Korgin monoissa vituttaa toi 'koskettimisto'.
Toi on ihan paras! Tulee käytettyä oikeestaan aika hitosti. Ja selkeesti ton sarjan ylivoimainen ykkönen.
Toi on ihan paras! Tulee käytettyä oikeestaan aika hitosti. Ja selkeesti ton sarjan ylivoimainen ykkönen.
Hmm, siis näistä käteenmahtuvista monotroneista varmaan?
Onhan monoTribe jo ihan 'kunnon' pikkusyna. Ärsyttää vaan siinä tämä sama koskettimisto.
Skeletonni wrote:Toi on ihan paras! Tulee käytettyä oikeestaan aika hitosti. Ja selkeesti ton sarjan ylivoimainen ykkönen.
Hmm, siis näistä käteenmahtuvista monotroneista varmaan?
Onhan monoTribe jo ihan 'kunnon' pikkusyna. Ärsyttää vaan siinä tämä sama koskettimisto.
Itellä on vaan ensimmäinen perushommeli ja onhan se ihan kiva. Jotain sämpläilly, mut vähän turhan kohinainen peli.
Tietysti ainoa analogisyna mitä omistan.
Nyt tunnin pyörittelyn jälkeen tästä lähtee tälläinen apokalyptinen pörinä Cluster/TD 1971 tyyliin. Kehtaiskohan ottaa huomenna metroon työmatkalle mukaan.
POIS ALT VITTUPÄÄT KAA MEIÄ RAIKKU LAITTAA URUT SOLMUU KAA!
Vittu Raikku on liekeissä!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
raikku perkele minkä teit
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
nyt Raikku saatana
vaikka tätä tulin kyllä postaamaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tämä on alkanu kiinnostaa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
tämä on alkanu kiinnostaa
voepi olla kova peli
Tämä tuli tänään postissa.
1982 Roland Ad featuring Oscar Peterson with Piano Plus, TB-303 and TR-606.
Ei oo varsinaisesti syna, mutta tommosen hommasin viime viikolla, eka old-skool-steppisequlla varustettu rumpukoneeni! Mukavan rajoittunut käyttöliittymä, jota en tosin parin tunnin testailun jälkeen saanut täysin hanskattua.
Last edited by samulj (13.01.2013 22:02)
voitte sit ostaa mulle jomman kumman tai molemmat synttärilahjaks
We set out to design the grittiest Moog synth ever, one that still offers all of the great sound and flexibility that Moog synthesizers are known for, but that also really has teeth,
Hyvää myyntipuhetta. En osaa noiden demobiisien perusteella päätellä, miten paljon soundi eroaa Little Phattysta, joka on ollut markkinoilla jo monta vuotta ja joka on vain hiukan kalliimpi. Ei ihan hirveää eroa? Moog on aina moog. Ehkä noi myyntimiehen hampaat tulee nimenomaan saturaatiosta, jota noissa demoissa oli enemmän kuin Little Phattyssa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Elikkäs ostin sitte elektriben kaveriksi toisen korgin samplerin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Ostin tälläsen ku irtos tosi halvalla. Vaikuttaa ihan hauskalta.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
taisin just tilata syntsan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!