#541 23.04.2008 17:24

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Re: Synanörttien runkkunurkka

silvawhale wrote:

[quote:930c35d2d9="forssto"][quote:930c35d2d9="silvawhale"]"oikee" sox pitäs asentaa atomeista

Paitti jos on Windows icon_cool[/quote:930c35d2d9]
joops. mäkkiropellipäät edustaa taas. sox on käännetty jopa atari st:lle (kuka muistaa vielä) mut _ei_ osx:lle...  icon_rolleyes[/quote:930c35d2d9]

Itseasiassa *nix-ropellipäät edustaa. Miksi _ihmeessä_ kääntää OS X:lle, kun johan tuossa on laaja valikoima *nix-relluja. Kyllä ne saa pelaamaan KUN VÄHÄN KOMENTORIVILLÄ ÄPYILEE.

Tero saatana, s'olet gay!

#542 23.04.2008 17:27

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

mun uskonto kieltää käyttämästä komentoriviä. itsesaastutusta. _tsot

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#543 23.04.2008 17:28

forssto
Member
Website

silvawhale wrote:

mun uskonto kieltää käyttämästä komentoriviä. itsesaastutusta. _tsot

Mikäs uskonto tuo on? Saako liittyä? ff

#544 23.04.2008 17:30

silvawhale
Member

forssto wrote:

[quote:9cd3915428="silvawhale"]mun uskonto kieltää käyttämästä komentoriviä. itsesaastutusta. _tsot

Mikäs uskonto tuo on? Saako liittyä? ff[/quote:9cd3915428]
joo. me ollaan iloisia omenaihmisiä joilla kaikki vain toimii. ff

me hymyillään ja editoidaan kaiket päivät meidän iElämä-ohjelmistolla vilmejä missä me nussitaan ikkunoita. ff

me ollaan niiiiiin moderneja. ff

Jean-Babtiste wrote:

#545 23.04.2008 17:32

noisembryo
Member
From: Under the oak
Registered: 21.10.2005

forssto wrote:

[quote:d9f9cfa6de="silvawhale"]"oikee" sox pitäs asentaa atomeista

Paitti jos on Windows icon_cool[/quote:d9f9cfa6de]
No siinä tapauksessahan oikean tietokoneen tuntuman ja käytettävyyden saa tietysti käyttämällä Cygwiniä!!

En oo kokeillut mäkki-Soxia, mutta veikkaisin että 20 sekunnin ./configure && make install -litanialla menee...

#546 23.04.2008 17:33

forssto
Member
Website

noisembryo wrote:

No siinä tapauksessahan oikean tietokoneen tuntuman ja käytettävyyden saa tietysti käyttämällä Cygwiniä!!

Joo, käytän tuota pakon edestä duunissa, mutta kotona mä en jaksa elämääni sotkea tuolla paskalla, vaan käytän mielummin vähän edistyneempiä käyttöliittymiä.

noisembryo wrote:

En oo kokeillut mäkki-Soxia, mutta veikkaisin että 20 sekunnin ./configure && make install -litanialla menee...

Sen sijaan, että menisi 1,2 sekunnin tuplaklikkauksella...

#547 23.04.2008 17:35

silvawhale
Member

noisembryo wrote:

veikkaa vaan. ei toiminu.

Jean-Babtiste wrote:

#548 23.04.2008 17:37

noisembryo
Member

forssto wrote:

[quote:6cec6a5286="noisembryo"]En oo kokeillut mäkki-Soxia, mutta veikkaisin että 20 sekunnin ./configure && make install -litanialla menee...

Sen sijaan, että menisi 1,2 sekunnin tuplaklikkauksella...[/quote:6cec6a5286]
No kamoon hei, eihän tuolla tavalla saa kaikki mahdollisia oman masiinan optimointeja ja virityksia päälle!

#549 23.04.2008 17:38

forssto
Member
Website

silvawhale wrote:

veikkaa vaan. ei toiminu.

LOL JÄTKÄ EI TAJUNNU ETTÄ SUN OIS PITÄNY EKA PISTÄÄ
SUDO APT-GET MAKE CONFIG -ASADJXXX -W 1255112 /DEV/KULLI | HEVONEN | KIKKELI > PASKAKIKKARE -VEJÄPPÄS

SITTE VAAN KONFFATA TOTA /ETC/MUNA/QWERTYUIOP/TISSI.CONFIG -TIEDOSTOA SEKÄ ASENTAA MOD_VITTUMÄOONKOVAJÄBÄ SUN JOHONKI DAEMONIIN TOSTA PROJEKTI-SVN:STÄ JA KÄÄNTÄÄ KERNELI UUSIKS JA SITTE KOODATA SE SOFTA KANS ITSE JA SEN JÄLKEEN KAIKKI TOIMII!

#550 23.04.2008 17:40

noisembryo
Member

Taitaapa olla itse kehittäjä vauhdissa.

Tiedä sitten onko kyseessä joku perhanan OSC-klientti vaiko ihan oikein iPhone-SC...

#551 23.04.2008 17:40

forssto
Member
Website

Sori, meikällä alkaa uuden duunin myötä olemaan "hiukan" nuppi täynnä purkautumatonta patoutumaa ylimielisiä *nix-nörttejä kohtaan. Pahempia runkkareita kuin Mac-nöröt.

Mä olen edelleen vahvasti sillä kannalla, että ei ole olemassa parempia tai huonompia käyttiksiä, ainoastaan parempia tai huonompia käyttäjiä.

#552 23.04.2008 17:41

silvawhale
Member

juu. tätäpä tätä.

linux-miehet kääntää, puukottaa ja onanoi. me muut tehdään sit töitä niillä koneilla.

paitsi mä nyt kun sairastan ja on aikaa vaivata päätään tämmösellä paskalla.

Jean-Babtiste wrote:

#553 23.04.2008 17:41

forssto
Member
Website

[quote:2520cb3f29="noisembryo"]Taitaapa olla itse kehittäjä vauhdissa.

Tiedä sitten onko kyseessä joku perhanan OSC-klientti vaiko ihan oikein iPhone-SC...[/quote:2520cb3f29]

[quote:2520cb3f29]Tags: supercollider  iphone  kraftwerk  tn8 japanese  sexy  girl  audio  programing  otaku  [/quote:2520cb3f29]
icon_rolleyes

#554 23.04.2008 17:42

silvawhale
Member

[quote:3e3943fc7a="forssto"]Reason ei toimi. Missään.
PASKA SOFTA LOL!!![/quote:3e3943fc7a]
paras DAW koskaan. missään. ihana.

Jean-Babtiste wrote:

#555 23.04.2008 17:43

silvawhale
Member

[quote:9eac5e592f="noisembryo"]Taitaapa olla itse kehittäjä vauhdissa.

Tiedä sitten onko kyseessä joku perhanan OSC-klientti vaiko ihan oikein iPhone-SC...[/quote:9eac5e592f]
noisembrio tais just vaahdottaa housunsa...

Jean-Babtiste wrote:

#556 23.04.2008 17:46

noisembryo
Member

forssto wrote:

Mä olen edelleen vahvasti sillä kannalla, että ei ole olemassa parempia tai huonompia käyttiksiä, ainoastaan parempia tai huonompia käyttäjiä.

Nyt nostetaan vitutuskytkintä oikein tosissaan...Ole mieltäsi vain, mutta näkisin että käyttikset joissa on esim. kunnolla dokumentoidut systeemirajapinnat, kivasti toimivat stdinit ja stdoutit sun muut kilkkeet ovat kivoja kaiken maailman pelailulle.

Terv.nimim. Konsultti-käyttää-vain-Windowsia

#557 23.04.2008 17:47

forssto
Member
Website

noisembryo wrote:

Nyt nostetaan vitutuskytkintä oikein tosissaan...Ole mieltäsi vain, mutta näkisin että käyttikset joissa on esim. kunnolla dokumentoidut systeemirajapinnat, kivasti toimivat stdinit ja stdoutit sun muut kilkkeet ovat kivoja kaiken maailman pelailulle.

Eli sä ihan oikeasti pystyt silleen silmää räpäyttämättä väittämään, että *nixit on parempia käyttiksiä all-round kuin esim. Windows tai OS X? Aika umpimielistä paskaa suollat.

#558 23.04.2008 17:48

noisembryo
Member

forssto wrote:

all-round kuin esim. Windows tai OS X? Aika umpimielistä paskaa suollat.

Joo, siksi siellä olikin se disclaimerinomainen viimeinen lause...

Niin, ja oikeasti Wintoosa on HANKALIN käyttis mitä minä olen joutunut viimeisen kymmenen vuoden aikana käyttämään (tarkoittaen että pitää saada joku tietty asia toimimaan tietyllä tavalla, vaikkapa printteri). Se että onko se eräs toimistosovelluspaketti valovuoden kilpailijoiden tuotteita edellä mielessä tai toisessa onkin toinen kysymys...

#559 23.04.2008 17:49

forssto
Member
Website

Jos nyt haluat lähteä noita käyttiksiä vertailemaan jonkun vitun dokumentoinnin tai syöttövirtojen kautta (mikä nyt on sinänsä vähän vitun naurettava ajatus, koska noilla jutuilla on merkitystä n. 0.00000000001%:lle käyttäjistä), niin viimeistään .NET-frameworkin myödä Windowsilla ei ole mitään hävettävää tuolla saralla. Kaikki käyttiksen tarjoamat palvelut ovat suoraan näpeissä ongelmitta ja varsin päheästi dokumentoituna.

Eikä se Win32-apikaan mikään mahdoton koodausalusta ollut.

#560 23.04.2008 17:52

forssto
Member
Website

...mutta kun tosiaan käyttöjärjestelmäeroavaisuudet "tosimaailmassa" eivät tosiaan ole mitään systeemirajapintoja tai muuta vastaavaa, vaan "toimiix täs photari" (...ja photari meinaa nimenomaan Adobe Photoshopia, ei jotain viiden pennin opensource-kikkaretta, jossa on vähän niinku samoja ominaisuuksia) jne. kysymyksiä.

Eniten mua tässä hiertää se, että *nix-spedet ja Mäkkipeelot ovat yleensä niin käsittämättömän sokaistuja oman elitisminsä kanssa, että eivät vaan kykene tajuamaan, että varsin monille käyttäjille (lasken näihin itseni), Windows on ylivoimaisesti paras käyttöjärjestelmäympäristö tällä hetkellä. Se ei tee siitä universaalia totuutta. Monille on mäkki varmasti toimivin ympäristö tällä hetkellä ja niille, jotka runkkivat stdoutin kautta, *nix on varmasti oikea suunta, mutta ajatus siitä, että on olemassa joku Ainoa Oikea käyttis on vaan niin järjetöntä huuhaata, että kuvottaa.

#561 23.04.2008 17:53

forssto
Member
Website

(Ei taida olla kyllä mitään tekemistä synahomoilun kanssa enää)

#562 23.04.2008 17:56

silvawhale
Member

riippuu mitä sillä tekee. jos koodaa paljon on unix/linux/persex varmaan paras vaihtis. jos tarvit esmes arkkitehti-CAD:iä, on windows käsittääkseni ainoa vaihtoehto (= paras). jos teet töitä monikanava-DAW:llä on mäk ja windoze taas AINOA vaihtoehto.

soittakaa kun *nixille tulee ammattimaisesti toimiva äänityssofta kunnon rautatuella ja plugarivalikoimalla. sitä odotellessa mennään tällä.

Jean-Babtiste wrote:

#563 23.04.2008 17:57

forssto
Member
Website

noisembryo wrote:

Niin, ja oikeasti Wintoosa on HANKALIN käyttis mitä minä olen joutunut viimeisen kymmenen vuoden aikana käyttämään

Tässäkin on sellainen pieni ongelma, että kun puhutaan "Windowsista", pitäisi ehkä hiukan määrittää mitä sillä tarkoittaa. Joku Windows 95 ja Windows XP ovat kaksi ihan eri planeetalta kotoisin olevaa softaa, joilla on yhteistä ehkä korkeintaan UI-elementit.

Mutta ei minulla melkein koskaan ole mitään ongelmia Windowsin käytön hankaluuden kanssa. Tässä se jengille ilmeisen hankalasti tajuttava ydin vähän onkin: meikälle *nix-maailman käskyttäminen on hankalampaa kuin tyttöystävän tyytyväisenä pitäminen, mutta se ei saa minua pitämään sitä jotenkin huonompana systeeminä. *nix-höröillä taasen tuntuu olevan primitiivireaktiona syyttää (Windows-)käyttistä siitä, jos eivät saa sitä tekemään haluamaansa jippoja, vaikka ongelma voi olla kokemattomuus sillä puolella.

Tästä päästäänkin alkuperäiseen väitteeseeni: ei ole olemassa huonompia tai parempia käyttiksiä, vain huonompia ja parempia käyttäjiä. Windows on huikean nerokas softa osaavissa käsissä, samoin modernit *nixit, mutta molemmat ovat tumpelon käsissä silkkaa paskaa.

#564 23.04.2008 17:58

silvawhale
Member

forssto wrote:

Eniten mua tässä hiertää se, että *nix-spedet ja Mäkkipeelot ovat yleensä niin käsittämättömän sokaistuja oman elitisminsä kanssa, että eivät vaan kykene tajuamaan, että varsin monille käyttäjille (lasken näihin itseni), Windows on ylivoimaisesti paras käyttöjärjestelmäympäristö tällä hetkellä.

mäkkinaakelot käy myös mun hermoille vaikka omppukonetta hiplaankin. mut ei mennä näihin design-imbesilleihin. ei niistä kannata ees jutella.

osx:lle vaan on 99%:sti saatavilla ne ohjelmat mitä tarvin. siinä meikäläisen syy käyttää sitä. kaikilla muilla alustoilla tulis liikaa säätöä.

Jean-Babtiste wrote:

#565 23.04.2008 18:08

forssto
Member
Website

Hauskimmat käyttis-umpiot löytyy kyllä Pingstatesta. *nix-nöröjen kanssa väittely on joskus jopa ihan hedelmällistä, koska sillä skenellä on joitain aivan valideja pointtejakin *nix-maailman mahtavuuteen, mutta Mac-fanipojat, joiden ainoa edes etäisesti järjellinen argumentti on "se vaan toimii", ovat jo aidosti huvittavia. Toki Macinkin ylivaltaan löytyy erittäinkin päteviä argumentteja vaikka millä mitalla, mutta tää jengi ei niitä kauheasti viljele, vaan huutelevat vaan paskaa omena-silmälasiensa takaa.

#566 23.04.2008 18:14

silvawhale
Member

forssto wrote:

Hauskimmat käyttis-umpiot löytyy kyllä Pingstatesta. *nix-nöröjen kanssa väittely on joskus jopa ihan hedelmällistä, koska sillä skenellä on joitain aivan valideja pointtejakin *nix-maailman mahtavuuteen, mutta Mac-fanipojat, joiden ainoa edes etäisesti järjellinen argumentti on "se vaan toimii", ovat jo aidosti huvittavia. Toki Macinkin ylivaltaan löytyy erittäinkin päteviä argumentteja vaikka millä mitalla, mutta tää jengi ei niitä kauheasti viljele, vaan huutelevat vaan paskaa omena-silmälasiensa takaa.

oon joutunu pari kertaa surffaileen hopeisessa omenassa joidenkin kysymysten perässä ja aika naurusta kankeana oon tullu aina ulos. uskomatonta sakkia.

Jean-Babtiste wrote:

#567 23.04.2008 19:11

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

forssto wrote:

...mutta kun tosiaan käyttöjärjestelmäeroavaisuudet "tosimaailmassa" eivät tosiaan ole mitään systeemirajapintoja tai muuta vastaavaa, vaan "toimiix täs photari" (...ja photari meinaa nimenomaan Adobe Photoshopia, ei jotain viiden pennin opensource-kikkaretta, jossa on vähän niinku samoja ominaisuuksia) jne. kysymyksiä.

Ubuntussa skulaa uusimman winen avulla tietääkseni Photoshop CS2 ja 3. Googlehan on rahoittanut tota projektia jo jonkin aikaa.

Mulle toistaiseksi riittää Photoshop 7, joka on toiminut ilman mitään säätöä tässä koneessa, jossa ainut käyttöjärjestelmä on kubuntu.

en ole kolmekybänen emoboy

#568 23.04.2008 19:18

herkkumutteri
Member
From: in the land down under the bri
Registered: 22.04.2008

silvawhale wrote:

[quote:5793c898dc="forssto"]Hauskimmat käyttis-umpiot löytyy kyllä Pingstatesta. *nix-nöröjen kanssa väittely on joskus jopa ihan hedelmällistä, koska sillä skenellä on joitain aivan valideja pointtejakin *nix-maailman mahtavuuteen, mutta Mac-fanipojat, joiden ainoa edes etäisesti järjellinen argumentti on "se vaan toimii", ovat jo aidosti huvittavia. Toki Macinkin ylivaltaan löytyy erittäinkin päteviä argumentteja vaikka millä mitalla, mutta tää jengi ei niitä kauheasti viljele, vaan huutelevat vaan paskaa omena-silmälasiensa takaa.

oon joutunu pari kertaa surffaileen hopeisessa omenassa joidenkin kysymysten perässä ja aika naurusta kankeana oon tullu aina ulos. uskomatonta sakkia.[/quote:5793c898dc]

Hehe, paras juttu oli kun joku kauppasi mäkkinsä pahvilaatikkoa...
sheeplove

#569 23.04.2008 19:27

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006

silvawhale wrote:

oon joutunu pari kertaa surffaileen hopeisessa omenassa joidenkin kysymysten perässä ja aika naurusta kankeana oon tullu aina ulos. uskomatonta sakkia.

Juu, heh, siellä kyllä rupeaa kyrpimään se niiden maailma aika kovastikin välillä. "missä macitat juuri nyt?" jne... Toinen juttu on se niiden työhuone- /työpöytäketju, jossa jengi puhuu "setupeista". en oo muualla moista termiä kuullut. Ärsyttävää touhua. ne ei taida tajuta että maccikin on tietokone ja tietokoneet = homoa.
Itse liimasin juuri macböökkiinni Radiopuhelimet -tarran, ja se on koko paskan hienoin osa.

Niin, myykää mulle joku vanha paskasyna alle 75€:lla.

#570 23.04.2008 19:27

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

herkkumutteri wrote:

[quote:d5450aa3e7="silvawhale"][quote:d5450aa3e7="forssto"]Hauskimmat käyttis-umpiot löytyy kyllä Pingstatesta. *nix-nöröjen kanssa väittely on joskus jopa ihan hedelmällistä, koska sillä skenellä on joitain aivan valideja pointtejakin *nix-maailman mahtavuuteen, mutta Mac-fanipojat, joiden ainoa edes etäisesti järjellinen argumentti on "se vaan toimii", ovat jo aidosti huvittavia. Toki Macinkin ylivaltaan löytyy erittäinkin päteviä argumentteja vaikka millä mitalla, mutta tää jengi ei niitä kauheasti viljele, vaan huutelevat vaan paskaa omena-silmälasiensa takaa.

oon joutunu pari kertaa surffaileen hopeisessa omenassa joidenkin kysymysten perässä ja aika naurusta kankeana oon tullu aina ulos. uskomatonta sakkia.[/quote:d5450aa3e7]

Hehe, paras juttu oli kun joku kauppasi mäkkinsä pahvilaatikkoa...
sheeplove[/quote:d5450aa3e7]
Ebayssa nousi taannoin aika hyviin hintoihin eräs myyntiartikkeli..."You're bidding on a picture of an iPhone" sheeplove

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Board footer