You are not logged in.
Kertokaas joku nopeesti mitä tuo Magic Doorsin melodia muistuttaa? Ei oo cover kuitenkaan? Hajoo pää pian kun en keksi
"A repo man's always intense"
Ohan toi hemmetin hyvä levy kyllä, ei käy kiistäminen.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
oli tänään kolmen biisin live fst:llä
voitin thirdin huutonetistä äsken
[quote:e226b68ae9="ydinaukio"]oli tänään kolmen biisin live fst:llä
[/quote:e226b68ae9]
Jep.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
todella kova levy. vähemmän hop kuin aiemmin, mutta todellakin toimii. lisäksi vinyyliboksi usb-tikkuineen on erittäin tyylikäs paketti.
tämä orkesteri keikalle tänne heti.
Beth Gibbonsin vuoksi olisin valmis jättämään kaiken.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
kyllä täytyy sanoa että third on mielestäni paras tänä vuonna julkaistu levy. ei tää kyllä mikään hyvä levyvuosi oo tähän mennessä ollutkaan
kyllä täytyy sanoa että third on mielestäni paras tänä vuonna julkaistu levy. ei tää kyllä mikään hyvä levyvuosi oo tähän mennessä ollutkaan
Samis.
Toisaalla olenkin jo julistanut tämän paitsi mestariteokseksi myös vuoden levyksi.
Tehdään "se" nyt täälläkin.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
"vielä on kesää jäljellä..."
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kertokaas joku nopeesti mitä tuo Magic Doorsin melodia muistuttaa? Ei oo cover kuitenkaan? Hajoo pää pian kun en keksi
Kiitti vitusti.
Päätin että se on Madonnaa.
"...ja mä aion elää sen" eiq
Oikean rytmin kiinni
[quote:f3a848d090="Leif Erikson"]Kertokaas joku nopeesti mitä tuo Magic Doorsin melodia muistuttaa? Ei oo cover kuitenkaan? Hajoo pää pian kun en keksi
Kiitti vitusti.
Päätin että se on Madonnaa.[/quote:f3a848d090]
Rupesin miettimään samaa kun joskus tuosta havainnostasi luin, mutta eipä tullu mieleen.
This must be what jail / I will scratch
[quote:1780ee07db="Leif Erikson"][quote:1780ee07db="Leif Erikson"]Kertokaas joku nopeesti mitä tuo Magic Doorsin melodia muistuttaa? Ei oo cover kuitenkaan? Hajoo pää pian kun en keksi
Kiitti vitusti.
Päätin että se on Madonnaa.[/quote:1780ee07db]
Rupesin miettimään samaa kun joskus tuosta havainnostasi luin, mutta eipä tullu mieleen.[/quote:1780ee07db]
Sama. Tutulta se toki kuulostaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cda588bb3a="DirtyBlueGene"][quote:cda588bb3a="Leif Erikson"][quote:cda588bb3a="Leif Erikson"]Kertokaas joku nopeesti mitä tuo Magic Doorsin melodia muistuttaa? Ei oo cover kuitenkaan? Hajoo pää pian kun en keksi
Kiitti vitusti.
Päätin että se on Madonnaa.[/quote:cda588bb3a]
Rupesin miettimään samaa kun joskus tuosta havainnostasi luin, mutta eipä tullu mieleen.[/quote:cda588bb3a]
Sama. Tutulta se toki kuulostaa.[/quote:cda588bb3a]
Ei se mitään muistuta, sehän on luonnollisesti vain "ajaton".
turpa kii ja laula
[quote:979a96d584="DirtyBlueGene"][quote:979a96d584="Leif Erikson"][quote:979a96d584="Leif Erikson"]Kertokaas joku nopeesti mitä tuo Magic Doorsin melodia muistuttaa? Ei oo cover kuitenkaan? Hajoo pää pian kun en keksi
Kiitti vitusti.
Päätin että se on Madonnaa.[/quote:979a96d584]
Rupesin miettimään samaa kun joskus tuosta havainnostasi luin, mutta eipä tullu mieleen.[/quote:979a96d584]
Sama. Tutulta se toki kuulostaa.[/quote:979a96d584]
Pet Shop Boys - It's a Sin
Olipas Machine Gunia lukuunottamatta ihan vitun semiä livenä. Taitaa olla levyltäkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipas Machine Gunia lukuunottamatta ihan vitun semiä livenä. Taitaa olla levyltäkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Löysinpä Amazon.uk:lta THIRDin vinyylinä huokeaan 9:n hintaan (pk:ineen). No eihän tässä mitään mutku spostiin saapuneessa tilausvahvistuksessa oli hinta kohillaan mut tuotteen kohalla oli merkintä "vinyl box set".. Saapi nähhä lykkäkö ne vahingossa Futren pukettiin LSD-tikkua sun muuta essentiaalista sälää.. En kyllä reklamois.
Löysinpä Amazon.uk:lta THIRDin vinyylinä huokeaan 9:n hintaan (pk:ineen). No eihän tässä mitään mutku spostiin saapuneessa tilausvahvistuksessa oli hinta kohillaan mut tuotteen kohalla oli merkintä "vinyl box set"..
Saapi nähhä lykkäkö ne vahingossa Futren pukettiin LSD-tikkua sun muuta essentiaalista sälää.. En kyllä reklamois.
Mitäs vittua
turpa kii ja laula
rockdeluxin keikka meni kuten ekat kerrat yleensäkin, jälkeenpäin olo oli vain tyhjä eikä tiennyt oikein mitä tapahtui.
ehkä siksikin auditoriossa toimi sitten niin hemmetin hyvin, kun se oli siis kertaalleen jo nähtynä.
setti auditoriossa taisi olla aika sama, mutta bethin ääni vielä huikeamman kuuloinen.
oli kyllä timanttinen meno, kun lopussa we carry onin aikana beth vinkkasi yleisöä lavalle ja aalto hippejä pölähti eturiveiltä tanssimaan bändin sekaan.
noussee all time fav -listalle.
Menetetty peli
^Muistaako joku settilistoja? Ois siistii ainaki ees suurin piirtein tietää, mitä biisejä ne veti miltäki levyltä, ja ehkä myös aloitus-, lopetus- ja encorebiisit.
turpa kii ja laula
no tosi suurin piirtein jotain tällaista. eka ja kaksi viimeistä kohdillaan, muuten miten sattuu, joku liikaa ja joku uupuu. korjatkaahan, jos muistatte joku paremmin.
auditoriossa viimeiset biisit tuli encoressa, ulkona taisivat kuulua varsinaiseen settiin.
silence
mysterons
rip
hunter
glory box
wandering star
machine gun
sour times
magic doors
cowboys
roads
we carry on
Menetetty peli
[quote:4f68bde7af="PrivateJoy"]no tosi suurin piirtein jotain tällaista. eka ja kaksi viimeistä kohdillaan, muuten miten sattuu, joku liikaa ja joku uupuu. korjatkaahan, jos muistatte joku paremmin.
auditoriossa viimeiset biisit tuli encoressa, ulkona taisivat kuulua varsinaiseen settiin.
silence
mysterons
rip
hunter
glory box
wandering star
machine gun
sour times
magic doors
cowboys
roads
we carry on[/quote:4f68bde7af]
Kyllä kakkoslevyltä tuli toinenkin biisi. All Mine? Over? Ja Threads tuli myös.
Sent from my iPhone 16
[quote:26308348dc="hrmunoita"]Olipas Machine Gunia lukuunottamatta ihan vitun semiä livenä. Taitaa olla levyltäkin.
[/quote:26308348dc]
No mun mielestä on kyl melko semiä. Ei oikeen jaksa... Pitäsköhän suorastaan pistää levy myyntiin...? Joo, kympillä lähtee.... sisältäen postikulut.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:7fa727463f="ginipoika"][quote:7fa727463f="hrmunoita"]Olipas Machine Gunia lukuunottamatta ihan vitun semiä livenä. Taitaa olla levyltäkin.
[/quote:7fa727463f]
No mun mielestä on kyl melko semiä. Ei oikeen jaksa... Pitäsköhän suorastaan pistää levy myyntiin...? Joo, kympillä lähtee.... sisältäen postikulut.[/quote:7fa727463f]
mulle kelpaa.
Menetetty peli
[quote:bfa19124ef="tomitarmo"][quote:bfa19124ef="ginipoika"][quote:bfa19124ef="hrmunoita"]Olipas Machine Gunia lukuunottamatta ihan vitun semiä livenä. Taitaa olla levyltäkin.
[/quote:bfa19124ef]
No mun mielestä on kyl melko semiä. Ei oikeen jaksa... Pitäsköhän suorastaan pistää levy myyntiin...? Joo, kympillä lähtee.... sisältäen postikulut.[/quote:bfa19124ef]
mulle kelpaa.[/quote:bfa19124ef]
Yhä maistuu myös minulle. Pitkästä aikaa innostuin uudesta levystä näin paljon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Samat fiilikset PrivateJoyn kanssa, että eka keikka oli sellanen "ihan jees, ei häikässyt", mutta toi Auditorio veti kyllä pisteet kotiin. Huikeeta hulinaa ja Beth tulkitsi kuin mikäkin. Nous helposti festarin top kolmoseen.
[quote:96f82e7b3b="tigrushka"]Toisaalla olenkin jo julistanut tämän paitsi mestariteokseksi myös vuoden levyksi.
Tehdään "se" nyt täälläkin.
[/quote:96f82e7b3b]
Ensi viikolla on jo marraskuu ja kaipuun kaljakori kilisee etc etc etc
mutta vuoden levy on ja pysyy tässä:
NIH!
Oikean rytmin kiinni