You are not logged in.
[quote:c90f73b952="forssto"]Tuli Beheritin viimeiseksi jäänyttä levyä tuoreella vinyylipainoksella myyntiin. Dark ambienttia!
[/quote:c90f73b952]
millähän bläkkispumpulla olis munaa julkaista levy nimeltä "helli mua hiljaa"?
hmm, occult anus? mites ois...?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f63b5e442b="silvawhale"]millähän bläkkispumpulla olis munaa julkaista levy nimeltä "helli mua hiljaa"?
hmm, occult anus? mites ois...? [/quote:f63b5e442b]
Eiköhän tää ole tässä tää ekan levyn nimi.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:a18eef27a2="forssto"][quote:a18eef27a2="silvawhale"]millähän bläkkispumpulla olis munaa julkaista levy nimeltä "helli mua hiljaa"?
hmm, occult anus? mites ois...? [/quote:a18eef27a2]
Eiköhän tää ole tässä tää ekan levyn nimi.[/quote:a18eef27a2]
Moneltakohan Foppeli ois himassa, ja paljon käteistä mukaan...
Taidanpa jättää ja soittaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tänne myös!
Autoilen huomenna illalla Turkuun ja vietän siellä viikonlopun. Sunnuntai-iltapäivällä siis takaisin.
Tarjolla:
* Tilaukset Turgguseen ilman postikuluja käteen toimitettuna: http://www.ifsociety.com
* Annettujen parametrien mukaan kuljetusta HKI-TURKU-HKI, benziinikuluja vastaan.
Tuakko mulle tractor pullingin kottikärryillä?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ens viikolla alkais JOULUALE!!!
Aika paljon pitkään varastossa lojunutta kamaa menossa about 50% alennuksella. Kaikenlaista kamaa Anticon-höntsäilyistä kujapaahtoon ja muuta. Kandee pysyy kartalla. Spämmin toki tänne sitten.
Joulualen lisäksi, FONAL-KIIMAVIIKKO!!!
PAAVOHARJU: YHÄ HÄMÄRÄÄ LP
FRICARA PACCHU 7" + book
VILLE LEINONEN: SUUDELMITAR: LP
ELEANOORA ROSENHOLM: VAINAJAN MUOTOKUVA CD
ELEANOORA ROSENHOLM: VAINAJAN MUOTOKUVA LP
ES: SATEENKAARISUUDELMA 2CD
Noita saa ti-ke -akselilla!!!
ELEANOORA ROSENHOLM: VAINAJAN MUOTOKUVA LP
Tommää ostan heti saan jostain fyffee
saat tuoda sen jouluales sitten turkuun keskiviikkona
Itseasiassa olen torstaina tulossa Turkuun, eli ilmainen kuljetus siihen suuntaan tarjolla!!!
[quote:685a8d4ab2="forssto"]Ens viikolla alkais JOULUALE!!!
Aika paljon pitkään varastossa lojunutta kamaa menossa about 50% alennuksella. Kaikenlaista kamaa Anticon-höntsäilyistä kujapaahtoon ja muuta. Kandee pysyy kartalla. Spämmin toki tänne sitten.[/quote:685a8d4ab2]
Alkaaks toi heti maanantaina?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:d63c8c8f68="forssto"]ELEANOORA ROSENHOLM: VAINAJAN MUOTOKUVA LP
Tommää ostan heti saan jostain fyffee [/quote:d63c8c8f68]
Onks vinyylillä bonus-murha?
[quote:9e9f94700b="sheino"]Alkaaks toi heti maanantaina?
Joo. Tosin varmaan nakuttelen noita nettisivuille jo sunnuntai-iltana.[/quote:9e9f94700b]
Täytyy sit väijyä jo silloin.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
hinnoille
mikä noista aliaksista on paras? oon kuullut vaan sen other side of looking glassin, mikä oli loistava. entäs miten noi why?t?? hrmunoita??!!
[quote:93cc5ef564="ydinaukio"]hinnoille
mikä noista aliaksista on paras? oon kuullut vaan sen other side of looking glassin, mikä oli loistava. entäs miten noi why?t?? hrmunoita??!![/quote:93cc5ef564]
Noi Aliakset eroo kaikki reilusti Looking glassista, ei räppejä ollenkaan, enemmän elektroo/huminaa/poppia. Brookland/oaklynilla Tarsien -niminen likka laulaa, muut instruja. Itse en tykkää noistaa liiemmin, mutta olen jäävi kun koko musatyyli tökkii. Why?:t on molemmat hyviä, Early Whitney Oaklandasulazylumin tapasta sekopäistä lofi-pophoppia, Rubber Traits taas uutta ja bändivetosempaa poppia.
Mites forssto, tuliskohan punkkiposteljooni joulun alla Lappeenrantaan tai huolisitko postimerkkejä jos lähetän?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Mites forssto, tuliskohan punkkiposteljooni joulun alla Lappeenrantaan tai huolisitko postimerkkejä jos lähetän?
Veikkaisin, että tuo Heikkonen tulee kyl jossain vaiheessa sinne. Vai olikohan se silleen, että se oli just tän viikonlopun viimeistä kertaa ennen joulua?! Postimerkit kelpaa kyl, mutta pistä kyselyä osoitteeseen info@ifsociety.com niin Mikko osaa itse kertoa ravaako LPR:ssä tässä kuussa vielä.
Oho hinnat!
Päivärahat levyihin.
bzort glorf bööth
Kukaan jyväskyläläinen tilaamassa täältä mitään? Mua kiihottais toi Paavohajrun vinyyl kun noin halvalla myyvät (vrt. Stupido tai Äxä). Pantais postikulut jakaen..
Kukaan jyväskyläläinen tilaamassa täältä mitään?
ehkä...
[quote:61ee913e82="Futre"]Kukaan jyväskyläläinen tilaamassa täältä mitään?
ehkä...[/quote:61ee913e82]
Noh?