You are not logged in.
hei luitko mun ktmk-kyssärit, kauanko pystyt pitään varattuina, voisin lunastaa 15.11. ehkå
hei luitko mun ktmk-kyssärit, kauanko pystyt pitään varattuina, voisin lunastaa 15.11. ehkå
Kyllä niitä riittää.
Ens viikolla jenkeistä lähtee tännepäin 1700 dollarin paketti levyjä. Aikamoinen setti kaikkea ihan vitun siistiä. Alkakaas säästää massia. Ens viikon lopussa tai niillä main on meinaan ostettavaa!
Tero saatana, s'olet gay!
yritetään mut lokakuussa on aina vähiten rahaa, en tajuu mixx
Ostat uudet lätkävarusteet?
bzort glorf bööth
No ens kuun 15. päivä ostat sitten ihan simppana meiltä levyi!
[quote:750cf74143="psykokarkki"]yritetään mut lokakuussa on aina vähiten rahaa, en tajuu mixx
Ostat uudet lätkävarusteet?[/quote:750cf74143]
Ai? Lokakuussa alkaa just rahaa olla, kun on selvitty kesän sekoiluista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Näitä tulee, boldilla täysin uudet juidut:
Melt Banana "bambi's dilemma" lp
neutral milk hotel "avery" lp
neutral milk hotel "aeroplane" lp
shellac "1000 hurts" lp
shellac "rude gesture" 7"
Slint "spiderland" lp
Snowden "anti anti" cd
sonic youth "dirty box" 4xlp
Alias "collected remixes" cd
Alias "collected remixes" 2xlp
Odd Nosdam "level live wires" limited 2xcd
Odd Nosdam "level live wires" lp
Sole and the Skyrider s/t cd
Sole and the Skyrider s/t 2xlp
plastic sleeves
explosions in the sky "those who tell,,," lp
explosions in the sky "the earth is not,,," lp
black eyes s/t cd
black eyes s/t lp
fugazi "the argument" lp
Fugazi "end hits" lp
fugazi "in on the kill taker" lp
fugazi "repeater" lp
fugazi "steady diet of nothing" lp
fugazi "13 songs" cd
fugazi s/t 12"
fugazi "red medicine" lp
godspeed you black emperor! "yanqui u,x,o," 2xlp
godspeed you black emperor! "lift your skinny fists" 2xlp
God Speed You Black Emperor "slow riot,,," lp
Godspeed You Black Emperer! "f#a#oo" lp
Minor Threat "complete discography" cd
the minutemen "double nickels on the dime" 2xlp
The Minutemen "what,,," lp
Antelope "reflector" cd
Antelope "reflector" lp
the evens s/t cd
the evens s/t lp
big black "rich man's eight track" cd
big black "songs about fucking" lp
big black "songs about fucking" cd
big black "the hammer party" cd
Big Black "pigpile" cd
big black "pigpile live" lp
blonde redhead "fake,,," lp
the Boredoms "super roots 1" cd
the boredoms "super roots 3" cd
Saan kyl pinkilläkin jos on tarvis, mutta se maksaa enempi.
No ei se mitään, sellanen kun on ollut hakusessa. Jos viittit ilmoittaa kun se on varastossa niin voin sitten kattoa jotain muutakin samaan läjään.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Pidä foppa tota Rich Man's 8 trackia yks kipale varastossa jouluun asti jos pystyt, niin vopisin sellasen ostaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
No ei se mitään, sellanen kun on ollut hakusessa. Jos viittit ilmoittaa kun se on varastossa niin voin sitten kattoa jotain muutakin samaan läjään.
Joops, pistin tilaukseen. Ei voi taas tietää milloin svenskit tuon saavat toimitettua, kun ovat välillä aika verkkaisia noiden kanssa. Tosin johtuen tiätty siitä, että niiden pitää odotella, että saavat sitä lafkalta, jos ei omasta varastosta suoraan löydy.
Pidä foppa tota Rich Man's 8 trackia yks kipale varastossa jouluun asti jos pystyt, niin vopisin sellasen ostaa.
Joo, en kyl ehkä ala noin pitkään varailemaan, mutta niitä tulee kyl 5 kopsua, eli eiköhän niitä riitä. Noi BB:t myy kyl mukavan varmasti, mutta ei millään mega-kiihkolla.
Tilaappa Foppa tota uutta Why? -seiskaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tilaappa Foppa tota uutta Why? -seiskaa!
No tsekkaanpa onnaako.
Sun platat tuli just. Tuu hakemaan. Oon tänään koko illan kotona.
LOL tuli iiiiso paketti taas, mukana mm. halpaa Ylitarkastaja Tolosen matzguu, lisää Fall-vinyyleitä, VENOMIA PAKSULLA VINYYLILLÄ, Gil Scott-Heronin soul-politiikkaa, Halpis-Aavikkoa, kuvalevy-Thurstonia, Lou Reedin Metal Machine Musicia, Germs-vinyyliä, Slits-vinyyliä ja kaikkee muuta kliffaa! Ykkösviesti päivitetty!
no jopas... grotesque-vinyyli vopis kiinnostaa mut onkohan rasaa jos ne ktmk:t ja entäs tuo !!!, onko hyvä? edullista pakettitarjousta odotellessa...
Onko virman domaini rauennu kun johtaa tuo linkki ei-perille? Melkein oisin meinannu tilaten panna..
[quote:62ce69776e="psykokarkki"]no jopas... grotesque-vinyyli vopis kiinnostaa mut onkohan rasaa jos ne ktmk:t ja entäs tuo !!!, onko hyvä? edullista pakettitarjousta odotellessa... [/quote:62ce69776e]
En ihan tajunnu, mutta jos siis haluisit KTMK:n (vai halusitko sä siis myös ton DVD:n?!), Grotesquen ja !!!-maxin, niin vaikka sellaiset 32 euroa vopite olla käteenkannettuna. 40 euroo jos haluat ton Radiopuhelimet plays KTMK -DVD:n vielä mukaan.
Onko virman domaini rauennu kun johtaa tuo linkki ei-perille? Melkein oisin meinannu tilaten panna..
Ei vittu vieläki!!! SAATANA!
Tuli vähän DNS-ongelmia tuossa viikonloppuna ja lauantaina-iltapäivästä pistin homman kuosiin, mutta tuossa DNS:ien päivittymisessä vopite mennä pahimmillaan 48 tuntia...
Mutta saa noita tilailtua multa privanakin.
En ihan tajunnu, mutta jos siis haluisit KTMK:n (vai halusitko sä siis myös ton DVD:n?!), Grotesquen ja !!!-maxin, niin vaikka sellaiset 32 euroa vopite olla käteenkannettuna. 40 euroo jos haluat ton Radiopuhelimet plays KTMK -DVD:n vielä mukaan.
no pl, pannan ostaen koko satsi. rahaa tulee torstaina.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Samperi, toi Abnormi pitäis hoitaa.
Ja sit lol:
[quote:73bdbcfce6]Customers who bought this record also bought these:
GODSPEED YOU! BLACK EMPEROR : Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven 2xlp lp (Constellation) 18
HERO DISHONEST : When the Shit Hits the Man lp (Sabotage) 12
MONO : You Are There 2xlp lp (Temporary Residence) 14,50
[/quote:73bdbcfce6]
GY!BE ja etenkin MONO...Ei tainnu olla asiakkaat crusti punkkareita.
Vaikka toki nää Neurosis-tyypit noita kuunteleekin...
[quote:21556a3dd7="Jean-Babtiste"]http://www.ifsociety.com/artist.php?id=356
[/quote:21556a3dd7]
Asiakas kyseli toisaalla:
[quote:b9b44523c0="Jean-Babtiste"][quote:b9b44523c0="forssto"][quote:b9b44523c0="Jean-Babtiste"]Seuraavat pitäs hoitaa talteen:
-KTMK: kokis
-Creepy Crawlie: eka lp
Ja tuleva Igni et Ferro lp
Löytyisköhän kaikki Fopan jätskikioskista? Soitatko tunnaria, ku tuut kulmille? [/quote:b9b44523c0]
Mikäs toi Igni et Ferro on?
Muut löytyy, jos meinaat tolla Creepy Crawlien levyllä sitä mikä just tuli vähän aikaa sitten ulos Itkosen toimesta. KTMK:sta saattoi mennä vika kappale tänään, mutta viimeistään ens viikolla tulee lisää. Mutta tajusin just kotimatkalla, että vissiin yks kopio ois sittenkin vielä sukanvarressa lol apua [/quote:b9b44523c0]Mitä sul on noista himassa, jos tulisin huomenna tunkemaan penistä postiluukusta "illalla johonkin aikaan"? Paa vielä hinta vaikx privana.
Niin, kai toi CC on se sama, tuskin niillä nyt kahta levyä on pukannut yhtä aikaa.
Igni et Ferro on kivenkovaa Dropdead-tyyppistä melskaamista. Jarppa bassossa.[/quote:b9b44523c0]
Mutta et vastannut. Röhmyä tollasille.
Että mites tää ny munasta käteen hoidetaan? Tuleeko jätskiauto pihaan?
[quote:e13aa1b1c1="Jean-Babtiste"]Asiakas kyseli toisaalla:
[quote:e13aa1b1c1="Jean-Babtiste"]Mitä sul on noista himassa, jos tulisin huomenna tunkemaan penistä postiluukusta "illalla johonkin aikaan"? Paa vielä hinta vaikx privana.
Niin, kai toi CC on se sama, tuskin niillä nyt kahta levyä on pukannut yhtä aikaa.
Igni et Ferro on kivenkovaa Dropdead-tyyppistä melskaamista. Jarppa bassossa.[/quote:e13aa1b1c1]
Mutta et vastannut. Röhmyä tollasille.
Että mites tää ny munasta käteen hoidetaan? Tuleeko jätskiauto pihaan? [/quote:e13aa1b1c1]
No enpä ole iltasella ehtinyt pahemmin spämmiä lukemaan, mutta levyjä mulla ei ole ensinkään kotosalla, mutta torstaina olen menossa kämpille. Voin sitten treenien jälkeen vaiks huristaa levyt sulle jätskiautolla.
[quote:65ea1481c4="forssto"]
No enpä ole iltasella ehtinyt pahemmin spämmiä lukemaan, mutta levyjä mulla ei ole ensinkään kotosalla, mutta torstaina olen menossa kämpille. Voin sitten treenien jälkeen vaiks huristaa levyt sulle jätskiautolla.[/quote:65ea1481c4]Tai sit mä tuun hakee teiltä tai Martinkaupin eestä
Tai sit mä tuun hakee teiltä jos ei Martinkauppi estä
[quote:f7fabfeac5="Jean-Babtiste"]Tai sit mä tuun hakee teiltä jos ei Martinkauppi estä
[/quote:f7fabfeac5]
Ihan mahdollinen skenaario.
Hei nappaa foppa mulle varastostanne Fallin Grotesque 2lp ja Venomin black metal lp. Oon tosin to vasta 22.30 kotona, mutta ehkä pe kuuden-seiskan välissä voisin tulla hakemaan? Tai lauantaina päivällä?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hei nappaa foppa mulle varastostanne Fallin Grotesque 2lp ja Venomin black metal lp. Oon tosin to vasta 22.30 kotona, mutta ehkä pe kuuden-seiskan välissä voisin tulla hakemaan? Tai lauantaina päivällä?
Asia vilpitön. Oon itsekin huomenna aika myöhään tonteilla, eli 22:30 ei ole ongelma.