You are not logged in.
Uuh, voisko mullekin pistää sivuun yhden Sultanin?
Loppuivat ainakin kaupalta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:bcd92f2324="martes martes"]Uuh, voisko mullekin pistää sivuun yhden Sultanin?
Loppuivat ainakin kaupalta.[/quote:bcd92f2324]
Sultans myy näköjään kuin vesi Saharassa!! Se 300 taitaakin olla kiusallisen pieni painos tohon yllättävän nopeeseen myyntiin nähden...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:9a31b8ada2="hrmunoita"][quote:9a31b8ada2="martes martes"]Uuh, voisko mullekin pistää sivuun yhden Sultanin?
Loppuivat ainakin kaupalta.[/quote:9a31b8ada2]
Sultans myy näköjään kuin vesi Saharassa!! Se 300 taitaakin olla kiusallisen pieni painos tohon yllättävän nopeeseen myyntiin nähden...[/quote:9a31b8ada2]
Saiskohan niitä vielä jostain, Foppa? Edellinen satsi mitä saatiin tais olla vain 7 kpl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
On meillä noita vielä. Käyn tässä aamusta vielä pudottamassa lisää kaupalle.
Kandee samalla poistaa UUSI PLAIN RIDE -platta!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Saiskohan niitä vielä jostain, Foppa? Edellinen satsi mitä saatiin tais olla vain 7 kpl.
Mites ne voi sitten olla loppu, kun tietokannan mukaan eilen on myyty vain neljä?
Onkos sitä venettä nyt siellä?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:bfab040461="tomitarmo"][quote:bfab040461="hrmunoita"][quote:bfab040461="martes martes"]Uuh, voisko mullekin pistää sivuun yhden Sultanin?
Loppuivat ainakin kaupalta.[/quote:bfab040461]
Sultans myy näköjään kuin vesi Saharassa!! Se 300 taitaakin olla kiusallisen pieni painos tohon yllättävän nopeeseen myyntiin nähden...[/quote:bfab040461]
Saiskohan niitä vielä jostain, Foppa? Edellinen satsi mitä saatiin tais olla vain 7 kpl.[/quote:bfab040461]
Ööö, toi TeemuB kai varaili mun nimellä yhden kappaleen teille, mutta sitä ei sitten ollut kaan, mutta sain omani, joten yxsi kappale vapaana? Vai
eikö mun välikäsi varausta noteerattu :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:e2612da585="Joe Caligula"]Ööö, toi TeemuB kai varaili mun nimellä yhden kappaleen teille, mutta sitä ei sitten ollut kaan, mutta sain omani, joten yxsi kappale vapaana? Vai
eikö mun välikäsi varausta noteerattu :x[/quote:e2612da585]
Kyllä siellä sullekin on, mutta ei nimellä. Ei ne ny NIIN loppu ole.
[quote:396cf8983a="forssto"][quote:396cf8983a="Joe Caligula"]Ööö, toi TeemuB kai varaili mun nimellä yhden kappaleen teille, mutta sitä ei sitten ollut kaan, mutta sain omani, joten yxsi kappale vapaana? Vai
eikö mun välikäsi varausta noteerattu :x[/quote:396cf8983a]
Kyllä siellä sullekin on, mutta ei nimellä. Ei ne ny NIIN loppu ole.[/quote:396cf8983a]
Okei. Toi T vaan sano että on varattuna NIMELLÄ..
Niintainäin pääasia että halukkaille löytyy levy sieltä tai tuolta.
Ps. Voisin varata yhden Surrurin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:a6b3805423="Joe Caligula"][quote:a6b3805423="forssto"][quote:a6b3805423="Joe Caligula"]Ööö, toi TeemuB kai varaili mun nimellä yhden kappaleen teille, mutta sitä ei sitten ollut kaan, mutta sain omani, joten yxsi kappale vapaana? Vai
eikö mun välikäsi varausta noteerattu :x[/quote:a6b3805423]
Kyllä siellä sullekin on, mutta ei nimellä. Ei ne ny NIIN loppu ole.[/quote:a6b3805423]
Ps. Voisin varata yhden Surrurin [/quote:a6b3805423]
Teemu on viitannut suhun vaan PIF-nimimerkillä...
Mitäs Sur-ruria saisi olla?
[quote:fd713e594c="forssto"][quote:fd713e594c="Joe Caligula"][quote:fd713e594c="forssto"][quote:fd713e594c="Joe Caligula"]Ööö, toi TeemuB kai varaili mun nimellä yhden kappaleen teille, mutta sitä ei sitten ollut kaan, mutta sain omani, joten yxsi kappale vapaana? Vai
eikö mun välikäsi varausta noteerattu :x[/quote:fd713e594c]
Kyllä siellä sullekin on, mutta ei nimellä. Ei ne ny NIIN loppu ole.[/quote:fd713e594c]
Ps. Voisin varata yhden Surrurin [/quote:fd713e594c]
Teemu on viitannut suhun vaan PIF-nimimerkillä...
Mitäs Sur-ruria saisi olla?[/quote:fd713e594c]
Eri mies sitten kyseessä
Tulevaa SurRuria
Paitsi onko sitä edellistä älppäriä vanhempaa
[quote:6e65318193="Joe Caligula"]Eri mies sitten kyseessä
Tulevaa SurRuria
Paitsi onko sitä edellistä älppäriä vanhempaa [/quote:6e65318193]
Aijaa, no sitten ei ole ainakaan mun korviin kantautunut mitään varauksia. Tulevasta Sur-rurista ei ole vielä tietoa.
Nyt on
bzort glorf bööth
[quote:d7c8b76df6="hrmunoita"]Saiskohan niitä vielä jostain, Foppa? Edellinen satsi mitä saatiin tais olla vain 7 kpl.
Mites ne voi sitten olla loppu, kun tietokannan mukaan eilen on myyty vain neljä? [/quote:d7c8b76df6]
Normis "ostanut" loput ja pistänyt ebayhin.
Jos huomenna yrittäisin tulla hakemaan niin pidättekö sivussa? Mihin asti ootte huomenna auki?
Mihinkä hintaan teidän kautta sais tota DESTROYERin City of Daughters/Thief 2LP:tä? Tilaatteko esmes Darlalta kuinka usein; siellä ois tuon listahinta yksityisasiakkaille ainakin varsin edukas..?
Mihinkä hintaan teidän kautta sais tota DESTROYERin City of Daughters/Thief 2LP:tä? Tilaatteko esmes Darlalta kuinka usein; siellä ois tuon listahinta yksityisasiakkaille ainakin varsin edukas..?
Ei me tilata suoraan lafkoilta käytännössä koskaan mitään. Ei vaan maksa millään vaivaa, kun säädön määrä on tolkuton ja säästetty hinta on marginaalinen. Me tilataan tukkujen ja jakelijoiden kautta käytännössä kaikki meidän myytävä kama.
Näköjään tuon platan saisi Bertuksen kautta silleen, että siitä pitäisi pyytää n. 24 euroa, eikä tuolle osaa oikein antaa saapumisaikatauluarviota, eli kandee ehkä tässä tapauksessa tilata suoraan lafkalta.
Sarjiskirppis tänään, klo 12 alkaen. Ensin syödään nätisti jätskiä ja sen jälkeen ostamaan sarjiksia!!
Onko kauppa tosiaankin kiinni tänään? Ja Sonic Youth ilmestynyt? Koska uusi Dinosaur Jr. tulee?
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.