You are not logged in.
Vittu ku ei löydy enää spotifystä oikein mitää Niilolta että voisi töissä kuunnella
Kerran näin unta jossa Neil oli lainannut jostain syystä mun autoa (Renault Clio) ja palautti avaimet Albertalaisen hotellin ala-aulaan. Häkellyin niin etten osannut muuta kuin sanoa että kiitos mösjöö Young, olen suurin faninne! Mulla oli kauhea kiire ratkoa hotellissa tapahtunutta murhamysteeriä niin en voinut jäädä pitemmäksi aikaa juttelemaan mikä näin jälkikäteen harmittaa
Words on aika lähellä parasta biisiä - tosin ei toi Journey through the past -versio. Levyistä taidan tykätä eniten On the beachista.
edit: onhan toikin ihan hyvä versio, tosin jostain syystä inhoa niin kovasti sitä kohtaa jossa Neil lopettaa soiton ja puhua bändille
Last edited by kaakku (13.11.2015 11:49)
Varikset komentavat
Tänäkään vuonna joululahjaa ei tarvitse miettiä, uusi PS-sarjan julkaisu №11 ilmestyy parin viikon päästä. Mielenkiintoinen aikakausi ja useita ennen julkaisemattomia mukana niin mikäs tässä odotellessa.
Poimin tuon kaupasta mukaan. Ajattelin ensin, että säästelen jouluun, mutta pistinkin sitten soimaan. Pari biisiä vasta ehdin kuunnella, mutta selvästi paremmalta kuulosti kuin This Note... (muistaakseni).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kenkä wrote:Tänäkään vuonna joululahjaa ei tarvitse miettiä, uusi PS-sarjan julkaisu №11 ilmestyy parin viikon päästä. Mielenkiintoinen aikakausi ja useita ennen julkaisemattomia mukana niin mikäs tässä odotellessa.
Poimin tuon kaupasta mukaan. Ajattelin ensin, että säästelen jouluun, mutta pistinkin sitten soimaan. Pari biisiä vasta ehdin kuunnella, mutta selvästi paremmalta kuulosti kuin This Note... (muistaakseni).
Joo... taizin innostua liian aikaisin... parilla ekalla soittaa vissiin crazy horse ja eihän ne saa valkoisen miehen bluesistakaan paskaa, mutta aika yhdentekevää "women don't mess with my happy family"-rupsahtaneiden blues-kliseiden kimaraa suurin osa biiseistä valitettavasti edustaa. Viiksiään sormettava tuomarirokkaus Crime in the city ja vuosia myöhemmin paremmin versioitu Ordinary people sekä alkuperäiselle versiolle suhteellisen uskollinen Buffalo Springfield koveri ovat levyn selkeitä kohokkikohtauksia ja onhan se pitkä Tonight... hinkutuskin ihan jees. Mutta ottaisin milloin vaan mieluummin Trans-ajan vocoder-livejä soittimeeni kuin tätä Youngin bluesbrothersbluusia. Olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että blues on paskimmillaan todella paskaa ja tämä tuplalevy ei sitä näkymystä mihinkään jalosta.
<@DBGene> senkin karkki
Ens kesänä näyttää pukkaavan Youngin & Promise of the Realin Euroopan kiertuetta. Saksan Evetim mainostaa Leipizigin keikkaa 20.7. ja seuraavana päivänä Berliiniä. Pakkohan se on vanha patu jossain taas nähdä ja jos ei tule Suomeen niin minä lähden Eurooppaan
<@DBGene> senkin karkki
Ovat näköjään soitelleet On The Beachinkin biisejä tuolla kokoonpanolla. Berliinin keikka olis vieläpä upeassa Waldbühnen amfiteatterissakin, mutta vähän huonosti tuo ajankohta sopii... Pitää nyt katsella vielä missä muuallakin keikkailevat...
<@DBGene> senkin karkki
Waldbühne
Kyllä! Oli vaan sen verran täydellinen tapahtuma tuo taannoinen Crazy Horse-keikka Like A Hurricaneineen ettei toisaalta raaskis mennä sinne enää uudelleen ettei taika vaan haihdu...
<@DBGene> senkin karkki
Lukaisinpas jouluna tuon Special Deluxen. Ei ollut ihan nimensä mittainen teos. Tykkäsin Muistelmista enemmän. Jotenkin Young tuntui tällä kertaa pidättälevän enemmän juttujensa kanssa ja vaikka kirja autojen ympärille rakentuikin niin aivan liikaa niistä oli tarinaa verrattuna esim. musiikkiin. Toki jotain mielenkiintoisiakin juttuja tuli esiin, kuten se, että Youngilla & Crazy Horsella on vissiin jokin Are You Passionaten aikanen hieman jatsahtava julkaisematon levy odottamassa päivänvaloa.
Ovat muuten aika komeisiin paikkoihin buukanneet Youngin & Promise of the Realin keikkoja ensi kesän Euroopan kiertueelle:
Dalhalla Ruosi
Terme Di Caracalla Rooma
Iki-ihanasti nimetty Völkerschlachtdenkmal Leipzigissä
Waldbühne Berliini
ja Burg Clam Itävälta
Eiku
<@DBGene> senkin karkki
Neil Young + Promise Of The Real
The Rebel Content Tour
Su 3.7.2016
Hartwall Arena, HelsinkiLiput myyntiin ma 25.1.2016 klo 9 Lippupisteessä.
Josko sitä viimein nyt.
bzort glorf bööth
Ja taas mennään
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ehdittiin EILEN ostamaan nimimerkki Alxityn kanssa liput Amsterdamiin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ehdittiin EILEN ostamaan nimimerkki Alxityn kanssa liput Amsterdamiin.
Muistaakseni sama ilmiö toistui toissavuoden kiertueella, tosin silloin liput oli Tukholmaan.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Kenkä wrote:Ehdittiin EILEN ostamaan nimimerkki Alxityn kanssa liput Amsterdamiin.
Muistaakseni sama ilmiö toistui toissavuoden kiertueella, tosin silloin liput oli Tukholmaan.
Ei Young silloin ollut Suomessa. Berliinin kansa 3 v sitten saatto käydä noin, mutta toisaalta en olis Suomen keikalle silloin kuitenkaan päässyt.
<@DBGene> senkin karkki
No niin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jau pau
Varikset komentavat
merrim wrote:Kenkä wrote:Ehdittiin EILEN ostamaan nimimerkki Alxityn kanssa liput Amsterdamiin.
Ei Young silloin ollut Suomessa. Berliinin kansa 3 v sitten saatto käydä noin, mutta toisaalta en olis Suomen keikalle silloin kuitenkaan päässyt.
Kah, meni vuodet sekaisin
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Special Deluxe luettu. Kannattaa lukea jos tykkää vanhoista autoista ja papparokkijutuista.
Varikset komentavat
Special Deluxe luettu. Kannattaa lukea jos tykkää vanhoista autoista ja papparokkijutuista.
Saiskos siis lainaan
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Lainasin kirjastosta ja on vieläpä Vippi ni pitää palauttaa maanantaina
Varikset komentavat
kaakku wrote:Special Deluxe luettu. Kannattaa lukea jos tykkää vanhoista autoista ja papparokkijutuista.
Saiskos siis lainaan
Multa saat lainaan. Ei ollut yhtä hyvä kuin ensimmäinen osa muistelmia, mutta kyllä tuon nyt kertaalleen mielenkiinnosta lukee.
<@DBGene> senkin karkki
Neil Young's New LP 'Earth' Mixes Lives Tracks With Animal Sounds
Earth Track Listing
1. "People Want to Hear About Love" (from The Monsanto Years)
2. "Big Box" (from The Monsanto Years)
3. "Mother Earth" (from Ragged Glory)
4. "The Monsanto Years" (from The Monsanto Years)
5. "I Won't Quit" (previously unreleased)
6. "Western Hero" (from Sleeps With Angels)
7. "Vampire Blues" (from On The Beach)
8. "Hippie Dream" (from Landing On Water)
9. "After The Gold Rush" (from After The Gold Rush)
10. "Wolf Moon" (from The Monsanto Years)
11. "Love & Only Love" (from Ragged Glory)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"One of the single greatest audio experiences I've ever had," Promise of the Real guitarist Lukas Nelson wrote about the album on Instagram. "Smoke some Willie Reserve [marijuana], sit back and listen to it. It's as if After The Gold Rush was a piece of just one long song that is this Earth. The quality of the live recordings mixed with the studio layer is exceptional .It's like listening/watching a Ridley Scott movie in your head, or like when I watched the original Star Wars or Blade Runner for the first time."
siis mitä jonneja nää promise of the realin tyypit oikein on
"One of the single greatest audio experiences I've ever had," Promise of the Real guitarist Lukas Nelson wrote about the album on Instagram. "Smoke some Willie Reserve [marijuana], sit back and listen to it. It's as if After The Gold Rush was a piece of just one long song that is this Earth. The quality of the live recordings mixed with the studio layer is exceptional .It's like listening/watching a Ridley Scott movie in your head, or like when I watched the original Star Wars or Blade Runner for the first time."
siis mitä jonneja nää promise of the realin tyypit oikein on
Willie Nelsonin jälkeläisiä...
Tälle levylle kyllä ajatuksena vaikka saa nyt nähdä miltä se sitten lopulta kuulostaa. Sleeps With Angelsin ja On The Beachin biisien mukaan ottamiselle erityisen jykevä
<@DBGene> senkin karkki
eilen tajusin että ihan kohta pääsee taas neil youngin keikalle ja tuli kyllä älyttömän hyvä fiilis
eilen tajusin että ihan kohta pääsee taas neil youngin keikalle ja tuli kyllä älyttömän hyvä fiilis
Vielä parempi fiilis olisi, jos keikka olisi jossain muualla kuin Hartwall Areenalla, mutta sou not. En ole katsellut aiempien keikkojen settilistoja, mutta Earthilla oli ainakin mielenkiintoisia valintoja. Eiköhän me tästäkin ikimuistoinen keikka saada
<@DBGene> senkin karkki
Rust Never Sleeps (keikkataltiointi) ja Human highway näköjään julkaistu blu-rayna ja DVD:nä. Jälkimmäisellä siis Youngin lisäksi myös Devo (muistaakseni nauhoittivat tuolloin Youngin kanssa myös jotain biisejä, Hey Hey, My Myn esittävät vissiin yhdessä tuossa leffassa). Kaipa nuokin tulee hankittua
<@DBGene> senkin karkki
-neil soolona-
After The Gold Rush
Heart Of Gold
The Needle And The Damage Done
Comes A Time
Mother Earth (Natural Anthem)
-bändi kehiin-
From Hank To Hendrix
Unknown Legend
Hold Back The Tears
Only Love Can Break Your Heart
Human Highway
Old Man
Words
Walk On
Alabama
Down By The River
Mansion On The Hill
Everybody Knows This Is Nowhere
Country Home
After The Garden
Monsanto Years
Seed Justice
Wolf Moon
Love And Only Love
--
Cinnamon Girl
When You Dance I Can Really Love
olihan toi nyt aivan sairaan kova jälleen kerran. promise of the real suoriutui ennakkoluuloista huolimatta hemmetin hyvin, mitä nyt sen pomppivan lippisjonnebasistin ois voinu piilottaa jonnekin lavan taakse. eka tunti mentiin vahvasti pappakantrilinjalla ja sen jälkeen sitten alkoi tykittely. setin kohokohdat itelle: words, mansion on the hill ja love and only love. down by the river tais kestää sen 20min ja oli toki kova myös, vaikka oisin mielummin kuullut sen tilalla vaikka cowgirlin tai cortezin. mutta siis eihän tossa juuri suvantokohtia ollut.
olisinpa ollut! kiitos raporteista
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.