You are not logged in.
No jopas nyt. Niin siinä käy kun jättää päihteet
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oon tässä Neilin muistelmia lukenut, ja siihen nähden, miten paljon hän Pegiä kirjassa kiittelee, niin tää oli kyllä jotenkin surullinen uutinen
Last edited by Kalossimies (28.08.2014 13:03)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kalossimies wrote:Alxity wrote:Aina kun maailma vituttaa niin ei tartte kun pistää joku Youngin levy soimaan niin ei vituta enää niin paljoa
Maailman oikein mielipide :salut:
tämä
Tänään todistin taas tämän lauseen. :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuuntelin tässä aamulla CNS&Y:n live 1974:sta ja mietin, että kerrankin ovat päässeet soittelemaan mahtavan rytmisektion kanssa. Taitavat muuten olla samat tyypit, jotka soittelevat mm. Youngin Tonight's The Nightilla.
<@DBGene> senkin karkki
Ydiksen ruoho-teoria saa vahvistusta: Neil Young Fights On: Inside His New Book, 'Storeytone' LP and New Crusades
"He's started smoking weed again"
<@DBGene> senkin karkki
Uusi Storytone näköjään ennakkotilattavissa ja tulossa joulun paikkeilla. Ilmeisesti tuossa deluxe-paketissa on orkesteri- ja sooloversiot biiseistä.
Who's Gonna Stand Upia on esitetty viime kiertueella mutta muita en ole tainnut kuulla. Tykkään kyllä tuosta sovituksesta.
Eiköhän tämäkin tule hankittua, sen verran tuota Peter Gabrielin orkesterilevy New Bloodia on tullut kuunneltua.
1. Plastic Flowers
2. Whos Gonna Stand Up
3. I Want To Drive My Car
4. Glimmer
5. Say Hello To Chicago
6. Tumbleweed
7. All Those Dreams
8. Im Glad I Found You
9. Like You Used To
10. When I Watch You Sleeping
Last edited by Kenkä (22.10.2014 19:44)
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Voi helvetti tätä levyä Mahtavan mautonta kamaa.
Voi helvetti tätä levyä Mahtavan mautonta kamaa.
Niinpä. Pitänee joku päivä kirjoitella levystä jotain, mutta aika kiireessä se on vissiin pukattu markkinoille kun cd:n selkämyksessä levyn nimikin on onnistuttu typoamaan
<@DBGene> senkin karkki
kerran tuli kuunneltua, tuskin kuuntelen uudestaan. mielestäni ihan heikointa niiloa koskaan tuo.
kerran tuli kuunneltua, tuskin kuuntelen uudestaan. mielestäni ihan heikointa niiloa koskaan tuo.
Ei pidä paikkaansa. Ainakin Everybody's Rocking on paljon huonompi.
Olin harmitellut kun sitä Craxy Horse-liveversiota Who's Gonna Stand Upista ei oltu pistetty levylle bonukseksi. Nyt se julkaistiin vinyylisingellä (oli vaan "kohtuullisen" suolainen hinta, melkein 25 singlestä!)
<@DBGene> senkin karkki
Jaahas. Storytonesta on julkaistu vielä kolmaskin versio: Mixed Pages of Storytone. Pikaisella kuuntelulla vaikuttaa jopa parhaalta versiolta. Who's Gonna Stand Up?:sta on otettu tällä kertaa mukaan sähköinen versio, joka kuulostaa helvetin hyvältä
<@DBGene> senkin karkki
Taitaa kyllä tuo kolmas versio saa omalta osalta jäädä jo kauppaan. Itse Storytonen julkaisu viivästyi tuttuun tapaan, ans kattoo meneekö ensi vuoden puolelle toimitus. Tuntuu että eri versioiden sijaan olisi voinut käyttää hetken aikaa ja koostaa alunperinkin toimivan yhden levyn kokonaisuuden sen sijaan että jättää sen kuulijoiden tehtäväksi.
Uncutissa on muuten aika hyvän oloinen Ponchon haastattelu, täytyy lukaista hetikohta.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Taitaa kyllä tuo kolmas versio saa omalta osalta jäädä jo kauppaan. Itse Storytonen julkaisu viivästyi tuttuun tapaan, ans kattoo meneekö ensi vuoden puolelle toimitus. Tuntuu että eri versioiden sijaan olisi voinut käyttää hetken aikaa ja koostaa alunperinkin toimivan yhden levyn kokonaisuuden sen sijaan että jättää sen kuulijoiden tehtäväksi.
Uncutissa on muuten aika hyvän oloinen Ponchon haastattelu, täytyy lukaista hetikohta.
Youngilla taitaa olla aina niin kiire julkaista materiaalia ettei se ehdi miettiä siinä vaiheessa mikä olisi hyvä kokonaisuus... Tuo haastattelu oli muuten hyvä. Ponchoa ja muita Crazy Horsen jätkiä käy kyllä hieman sääliksi kun aina kun homma tuntuu toimivan parhaiten niin Young keksiikin tehdä jotain muuta. Toisaalta liekö tuo sitten syy siihen, miksi bändi kuulostaa edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen hyvältä ja jollain tapaa myös tuoreelta. Tuskin tuollainen dynamiikka voisi säilyä jos parikymmentä vuotta kiertäisivät putkeen suurimpia hittejä joka ilta soittamassa. Mutta toivotaan, että Young päättää vielä ainakin kerran satuloida vanhan sotaratsun, sillä viime kesän keikka ei minustakaan ollut kunnon Crazy Horse keikka ja nyt kun sitä herkkua olen kuitenkin kerran päässyt toissakesänä maistamaan haluan ehdottomasti lisää!
<@DBGene> senkin karkki
Behind the Scenes of Neil Young's New Protest Album 'The Monsanto Years'
Saas nähdä. On The Beach -vaikutteet eivät näin äkkiseltään ainakaan pahalta kuulosta...
<@DBGene> senkin karkki
Ei tää kyllä ihan hirveästi On The Beachilta kuulosta. Välillä ihan hyvää rokkia ja Young-papalla riittää asiaa, mutta tätä kuunnellessa tulee mieleen, että olis ottanut taustalle vanhan kunnon Crazy Horsen mätkimään niin olis parempi levy. En tosin tiedä mikä Talbotin nykykunto on ja se vara-basisti Rosaskin otti ja kuoli pois. Living With Wariin tämä minusta lähinnä vertautuu.
<@DBGene> senkin karkki
Ei ole tainnut Youngin sävelkynä kyllä olla ihan terävimmässä terässä tällä uudella levyllä, vaikka vissiin sätkäpaperi onkin kaivettu varastosta esiin pienen tauon jälkeen. Levyn ehkä eniten iskenyt biisi Big Box kuulostaa kyllä ihan koverilta jostain miehen vanhasta biisistä (varmaan jostain Living With Warilta löytyvästä) uusilla sanoilla. Mutta jos tykkää Youngin soitosta ja tyylistä noin yleisesti niin kyllähän tämäkin sydäntä ilahduttaa ja onhan siinä jotain upeaa ettei vanha hippi muutu, vaikka rahaa onkin siunaantunut: "Corporations have feelings, corporations have soul / That's why they're like people just harder to control / They don't want to fall, so when they fall, they fall on you / Too big to fail, too rich for jail"
<@DBGene> senkin karkki
Nyt kun on tullut kuunneltua levyä asianmukaisesti myös ns. vitun kovaa ja useampaan kertaan niin onhan tääkin vaan kova. Ihan hyvin nuo Nelsonin pojatkin taustalla vetävät ja vaikka tykkäänkin helvetisti myös siitä Youngin hitaaasta maalailevasta soitosta tyyliin Broken Arrowin niin miehen hieman tiukempi ja melodisempi ote sähkökitaraan toimii myös (en tosin nyt tarkemmin asiaa ajateltuna ole kyllä aivan varma onko tuo soolokitara Youngia vai Lukas Nelsonia). Sou not. Kyllä tämäkin paikkansa Youngin laajassa tuotannossa on ansainnut
<@DBGene> senkin karkki
Young taitaa vetää musiikkinsa pois Spotifysta ja muista striimauspalveluista: Neil Young Pulling Catalog From Streaming Services. En tiedä... Aika monelle tuo Spotify Premiumin äänenlaatu on varmasti ihan riittävä eikä moni varmaan huomaa eroa, mutta toisaalta Young on kyllä esim. Psychedelic Pillin soundeihin selvästi käyttänyt aikaa ja kuulostaahan se Blu-ray upealta.
<@DBGene> senkin karkki
jonkun pitäisi tehdä niilolle sokkotesti, soittaa 320-mpkolmosia ja cd:tä, huomaisikohan tuo puolikuuro höppänä eroa
Tietääks kukaan mitään näistä?
Ei kauheesti löydy RYM:stä. Onk nää jotain semi official semi bootleg osastoa?
Tietääks kukaan mitään näistä?
Ei kauheesti löydy RYM:stä. Onk nää jotain semi official semi bootleg osastoa?
Kai nuo jotain bootlegejä on. Live In San Francisco löytyy hyllystäni vinyylinä. Muistaakseni aika lailla samalta ajalta kuin Live Rust (joka on muistaakseni parempi) eli ei mitenkään pakko-ostos. Chicago-liveä en muista kuulleeni, mutta vissiin kysessä on akustinen keikka, jossa siis kuullaan vain Youngia. Samalta kiertueelta taitaa olla peräisin kuin virallinen julkaisu Dreamin' Man, mutta tuossa on mukana koko setti. Varmaan ihan mielenkiintoinen julkaisu.
Näistä helposti saatavilla olevista bootlegeistä Cow Palace 1986 on minusta ehkä mielenkiintoisin. Young höpöttää jotain lapsellista biisien välissä ja Crazy Horse vetää vanhoja klasikoita sekä sittemmin settilistasta pudotettuja kasaribiisejä.
<@DBGene> senkin karkki
Jossain joskus ollut juttua että nämä olisivat audiorippejä DVD:ltä eli tuo SF olisi Rust Never Sleeps -rippi.
Tänäkään vuonna joululahjaa ei tarvitse miettiä, uusi PS-sarjan julkaisu №11 ilmestyy parin viikon päästä. Mielenkiintoinen aikakausi ja useita ennen julkaisemattomia mukana niin mikäs tässä odotellessa.
October 9th, 2015 - (Burbank, CA.) - Neil Young has announced that the latest Performance Series release from the Neil Young Archives is Bluenote Café - which will be released on November 13th via Reprise Records. The album collects various performances captured during Neil's 1988 tour.
This superb live 2-CD, 4-vinyl LP set documents one of Young's most funky and heartfelt periods and features seven unreleased songs: "Soul of a Woman," "Bad News Comes to Town," Ain't it the Truth," "I'm Goin'," "Crime of the Heart," "Doghouse," "Fool for Your Love," and a searing 19+ minute version of the immortal "Tonight's the Night" from The Pier in New York City. The album is available for pre-order as of today at: www.NeilYoung.com and here.
Those who pre-order will receive and instant download of "Crime in the City". Other instant downloads will become available at regular intervals leading up to street date and will also be available through PonoMusic.com, iTunes and all participating digital retailers.
Please see below for the full track-listing:
Disc 1:
Welcome To The Big Room*
Don't Take Your Love Away From Me**
This Note's For You***
Ten Men Workin'****
Life In The City****
Hello Lonely Woman****
Soul Of A Woman****
Married Man+
Bad News Comes To Town++
Ain't It The Truth++
One Thing++
Twilight++Disc 2:
I'm Goin'#
Ordinary People##
Crime In The City###
Crime Of The Heart####
Welcome Rap####
Doghouse####
Fool For Your Love####
Encore Rap####
On The Way Home+++
Sunny Inside####
Tonight's The Night####Recorded on location at:
* Mt. View Theater, Mt. View, CA - 11/7/87
** The Fillmore, San Francisco, CA - 11/12/87
*** The Palace, Hollywood, CA - 4/13/88
**** The World, NY, NY - 4/18/88
+ The World, NY, NY - 4/21/88
++ Agoura Ballroom, Cleveland, OH - 4/23/88
+++ Poplar Creek Music Theatre, Hoffman Estates, IL - 8/16/88
# CNE, Toronto, Canada - 8/18/88
## Lake Compounce, Bristol, CT - 8/23/88
### Jones Beach, Wantagh, NY - 8/27/88
#### Pier 84, NY, NY - 8/30/88Band:
Neil Young - guitar & vocalsBluenote Café:
Rick Rosas - bass
Chad Cromwell - drums
Frank Sampedro - keyboards
Steve Lawrence - lead tenor saxophone
Ben Keith - alto saxophone
Larry Cragg - baritone saxophone
Claude Cailliet - trombone
Tom Bray - trumpet
John Fumo - trumpet
Billy Talbot - bass
Ralph Molina - drums
Neil Young 70 vuotta! Kuuntele Soundin toimittajien suosikkibiisit
yksi noista valinnoista taitaa olla meitsinkin suosikki
oma suosikkibiisi on joko cowgirl in the sand tai ambulance blues. sanotaan ambulance blues.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En osaa valita omaa lempparibiisiä, mutta ainakin biisin nimi sisältää sanan "love" tai "man".
kyllä nimessä pitää olla "killer"