You are not logged in.
Vieläköhän huomenna sais, täytyis lähtee kyliltä hakemaan koska Smartum saldo ja kipeenäkin vielä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Sain lipun
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Liput on
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tonnehan sais vieläkin lippuja, mitähän sitä
Paljonkos sinne Kaisaniemeen mahtuu porukkaa?
Varikset komentavat
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
http://www.rollingstone.com/music/news/ … r-20130417
liput keikalle ostettu
We've opened up every show of this tour with "Love and Only Love," but one night in Australia he started with "Powderfinger" and then went right into "Love to Burn." We'd never even played that with our guitars on once. Neil blew the first chorus. He played it wrong. I was going, "Shit, what are we going to do?" Then it played it wrong again! He didn't go back to the verse. He played the first chorus three times. He goes, "I was just trying to get it right."
ja tää:
Are you prepared to break out any song in the catalog? What if he calls for something really rare like "T-Bone?"
[Laughs] It's funny you say that.Why?
Every night before the show we do a vocal warm up. We just sing scales together. It's really more about being united as a group before we go out there than anything else. One night Neil was on the keyboard and I said to him, "We could always do 'Mashed Potatoes.' He was like, "Oh yeah, we could do that."
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Huh huh, en muistanutkaan että täähän on aivan käsittämättömän loistava! :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Soittelin kitaraa ja jotenkin vahingossa päädyin tämän riffiin:
Onhan tää nyt
Lippu ostettu. Fleetwood Mac -rahoilla.
Vuoden nuori muotoilija.
Viikko Berliinin keikkaan!
Esim. tällainen olisi aika unelmasetti:
Cowgirl In The Sand
Powderfinger
Big Time
Barstool Blues
Ramada Inn
Lotta Love
Look Out For My Love
Sample And Hold
Inca Queen
Southern Pacific
Tom Dula
Hey Hey, My My
Shots
Mansion On The Hill
Jesus' Chariot
Change Your Mind
She's Always Dancing
Slip Away
Twisted Road
Pocahontas
Music Arcade
Like A Hurricane
Walk Like A Giant
Ainoa vaan, että tuo setti kestäisi noin 3 tuntia, vaikkeivat juurikaan venyttäisi biisien kestoa studioversioihin nähden...
EDIT: en muuten ole yhtään katsonut mitä ovat soittaneet, enkä välttämättä haluakaan tietää...
Last edited by Alxity (26.05.2013 15:58)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sample And Hold! Faija menee tuonne, omalla kohdalla elokuussa nämä sitten.
Oiskohan Cowgirlin Fillmore East-live paras biisi ikinä? Aivan uskomaton meno. Kitarat leijuvat omissa sfäärissään ja bassokin alkaa sooloilla. Sitten pitää hetkeksi vähän höllätä ettei lähde ihan käsistä ja kohta taas mennään. Voi kumpa jotain tuollaista pääsisi keikalla itsekin todistamaan.
<@DBGene> senkin karkki
Merrimin ja Alxityn kanssa käytiin Berliinissä. Sen verran hyvä että tuli hankittua lippu myös Helsinkiin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Olihan se aivan mahtava keikka. Yksi biisitoiveenikin toteutui jopa juuri siinä kohdassa kuin sen tuossa listasin Sen enempää en viitsi settilistasta kirjoittaa, koska itse en niitä ainakaan yleensä halua etukäteen tietää. Täytyy kuitenkin sanoa, että saksalaiset osasivat järjestää toimivan keikan. Olutta sai vaikka omalle istumapaikalle, vessajonot olivat hyvinkin inhmilliset ja muutoinkaan ei tarttenut jonottaa oikeastaan muualle kuin pois keikkapaikalta. Crazy Horse oli iskussa ja edes viileä sää ei latistanut fiilistä.
<@DBGene> senkin karkki
myykää mulle ihan saatanan halvalla yks lippu kaisaniemeen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Faija kans kehui puitteita ja keikkaa. Kyllähän toi Kaisaniemeä tuhannesti paremmalta keikkapaikalta vaikuttaa, mutta ehkä jätetään esinaamutuuli-tason läpät tähän. Eiköhän sielläkin vedetä ihan kelpo setti
Kaverilla olis myynnissä lippu Kaisaniemen keikalle 75 , olisko kiinnostuneita ottajia?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
ois
laitas vaikka privaa
Oujes, privat lähti.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
ylös! ihan järjetön kiima jo nyt keikasta!
ois kolme toivomusta: powderfinger, down by the river ja cortez. + se et musiikki soi ihan saatanasti lujaa
Last edited by ydinaukio (30.07.2013 00:01)
Kiima nousussa täälläkin. Edellinen Suomen keikka jäi väliin reissailun takia, joten tätä on odotettu kyllä.
Melkein sama mitä biisejä sieltä tulee, vaikka esim. noi kolme yllä mainittua olisi kyllä omallakin toivelistalla korkeimmalla. Uudelta levyltä olen ehkä tykästynyt eniten tähän:
Last edited by kuninkees (30.07.2013 10:24)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Jos Powderfinger ja Cortez tulisivat, niin Eikä molempien toiveiden toteutuminen ole settilistojen perusteella mikään mahdottomuus.
Vuoden nuori muotoilija.
ps. KIIIIIIIIMA
Pikkuhiljaa alkaa kiima nousta
Tää biisi teki äsken jotenkin ihan älyttömän vaikutuksen :peuk: Nyt on jollain tapaa vähän samanlainen fiilis kuin yhtenä yönä viime kesänä, en muista tulinko duunista himaan vai oliko vapaapäivä, mut joka tapauksessa olin Helsingin kämpässä ja kello oli kutakuinkin tän verrankuin nyt. Oli jotenkin levoton olo ja laitoin Tonight's the Nightin soimaan. Tää koko levyn yhtäaikainen surullisuus ja vihaisuus sekä tietynlainen hellyyttävyys, päin vittua lauletut stemmat ja muutenkin ihan älyttömän kämänen ja raaka meininki ja etenkin tän biisin tietynlainen kitkerä ironia ja samalla aika leppoisa tunne siitä että elämässä kannattaa kuitenkin mennä vaan eteenpäin, ei huhhuh sentään Taitaa tämä, On the Beach ja Comes a Time olla sittenkin ne meikäläisen suurimmat suosikit.
Ja tämäkin, etenkin kun tietää miten se syntyi
Last edited by Kalossimies (04.08.2013 01:28)
mukava kirjoitus, ja varsinkin broken arrown tajuamiselle :peuk::peuk:
nyt soi psychedelic pill ekaa (!) kertaa, eipä ole vakuuttanut. kyllähän tätä soittoa ja saundia aina mielellään kuuntelee mut ei nämä biisit ole oikein mistään kotoisin.
Älä päästä painiks sitä
raporttia keikasta?
EDIT:
setti tais olla:
love and only love
powderfinger
psychedelic pill
walk like a giant
hole in the sky
human highway
heart of gold
blowin' in the wind
singer without a song
ramada inn
cinnamon girl
fuckin' up
mr soul
my my hey hey
sedan delivery
eikö tullutkaan cortezia?
Kylhän tuo hyvin lähti, vaikka meininki oli kuin jossain Pori Jazzeilla.
joo, helvetin hyvähän se oli. saundit loistavat ja soitto irtosi ehkä vielä paremmin (ja rajummin!) kuin olisin uskonut. walk like a giantin noiselopetukselle :rockhands:
powderfinger oli paras. oisin halunnut sen cortezin tai down by the riverin tai jonkun muun hitaammaan jamin, mut turha valittaa kun nautin kuitenkin joka hetkestä, tai no heart of goldin ja blowin in the windin aikana olisin kuunnellut mieluummin neilin laulua kun vieressä olleiden keski-ikäisten, mutjoo
bändi myös näytti nauttivan, sen verran paljon siellä naureskelivat. vitun siistiä, et tämmöset vanhat patut jaksaa kiertää näköjään ihan vaan sen takia kun on niin hauska möykätä ja pöristellä siellä lavalla, katsojat sit diggaa tai ei. mikään nostalgia-aktihan tämä ei todellakaan ole, ja en ihmettelisi jos seuraisin crazy horsen keikkaa vielä vuonna 2023 tai jotain.
Last edited by ydinaukio (06.08.2013 01:08)