You are not logged in.
Neil oli viime yönä mun unessa. Palautti mulla auton avaimet hotellin respaan mutta oli niin kovin kiireinen joten en ehtinyt sanoa kuin että "thank you mr. Young! I'm a big fan of yours!!"
Varikset komentavat
Tulevat elokuussa Kaisaniemeen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
bzort glorf bööth
katoppas
Pitkän linjan rokkari Neil Young saapuu Crazy Horsensa kanssa Helsinki Classic Festivalin pääesiintyjäksi.
Kaisaniemen puistossa pidettävä festivaali järjestetään 5. elokuuta.Kesäillan aikana lavalle nousee myös J. Karjalainen, Latebirds All Stars
feat. Anssi Kela, Jonna Tervomaa, Tuomo Prättälä ja Tokela.Pääsyliput tulevat myyntiin maanantaina 25. maaliskuuta.
Viimeksi Neil Young kävi Suomessa täyttämässä Hartwall Areenan 2008. Crazy Horse oli Suomessa viimeksi 2001.
Vuoden nuori muotoilija.
85.50
ei o rahnaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
nii että vetäkää esim. käteen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
toi vuoden 2001 keikka menee top vitoseen nähdyistä keikoista mun osalta. pakkohan tuonne olisi päästä.
Kyl kai tonne täytyy yrittää mennä.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
AI JUMALAUTA
Varikset komentavat
Kesä on pelastettu! :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kysymys kuuluu, onko kaksi Niiloa kesässä liikaa?
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kysymys kuuluu, onko kaksi Niiloa kesässä liikaa?
onks Diamondki tulossa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Muistelmat on kyllä ihan viihdyttävää kahjoa päiväkirjatajunnanvirtaa muisteluksilla koristettuna.
Ensin olin että pitäähän tuonne keikalle mennä, mutta sitten muistin että mähän näin Youngin Primaverassa 09 ja kyllästyin noin puolen tunnin kohdalla ja lähdin katsomaan muistaakseni Oneidaa...
En nyt tiedä mikä tekijä sai kyllästymisen aikaan, mutta veikkaisin tällä kertaa olevan tiedossa erilaista menoa kuin tuolloin Primaverassa (jonka uskon settilistan perusteella osittain olleen hieman kantripainotteisempaa). Kuuntele kahdelta uusimmalta Clementine, Tom Dula, Jesus' Chariot (She'll Be Coming Round the Mountain), Ramada Inn, She's Always Dancing ja Walk Like a Giant. Jos edes viimeinen ei yhtään nappaa niin jätä siinä tapauksessa välistä.
Tuota Primaverassa soittanutta bändiä ei sitten muuten enää koskaan nähdäkään, koska Ben Keith ei enää ole elävien kirjoissa. Young sanoi jossain haastattelussa, että jatkossa kukaan muukaan ei steeliä keikoilla enää soita vaan ne jutut on nyt kuultu.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
stratum wrote:Ensin olin että pitäähän tuonne keikalle mennä, mutta sitten muistin että mähän näin Youngin Primaverassa 09 ja kyllästyin noin puolen tunnin kohdalla ja lähdin katsomaan muistaakseni Oneidaa...
En nyt tiedä mikä tekijä sai kyllästymisen aikaan, mutta veikkaisin tällä kertaa olevan tiedossa erilaista menoa kuin tuolloin Primaverassa (jonka uskon settilistan perusteella osittain olleen hieman kantripainotteisempaa). Kuuntele kahdelta uusimmalta Clementine, Tom Dula, Jesus' Chariot (She'll Be Coming Round the Mountain), Ramada Inn, She's Always Dancing ja Walk Like a Giant. Jos edes viimeinen ei yhtään nappaa niin jätä siinä tapauksessa välistä.
Tuota Primaverassa soittanutta bändiä ei sitten muuten enää koskaan nähdäkään, koska Ben Keith ei enää ole elävien kirjoissa. Young sanoi jossain haastattelussa, että jatkossa kukaan muukaan ei steeliä keikoilla enää soita vaan ne jutut on nyt kuultu.
Joo, voisihan tuota uusinta levyä yrittää kuunnella. Kyllästyminen johtui paljolti siitä että olin tosi kaukana lavasta ja volyymitasokin oli jo tuon vuoksi aika hiljainen. Mutta eipä se musiikki itsessäänkään kai erityisesti puhutellut. Ja minähän kuitenkin paikoin tykkään Youngista, vaikka aika laiskasti olen jaksanut levyjä kuunnella.
Äyh, duunijuttuja tuolloin ilmeisesti.
ei vittuuuuuuuuu
Last edited by jookcha (21.03.2013 12:07)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
juuh maanantaina lippu ostoon.
Alxity wrote:stratum wrote:Ensin olin että pitäähän tuonne keikalle mennä, mutta sitten muistin että mähän näin Youngin Primaverassa 09 ja kyllästyin noin puolen tunnin kohdalla ja lähdin katsomaan muistaakseni Oneidaa...
Joo, voisihan tuota uusinta levyä yrittää kuunnella. Kyllästyminen johtui paljolti siitä että olin tosi kaukana lavasta ja volyymitasokin oli jo tuon vuoksi aika hiljainen. Mutta eipä se musiikki itsessäänkään kai erityisesti puhutellut. Ja minähän kuitenkin paikoin tykkään Youngista, vaikka aika laiskasti olen jaksanut levyjä kuunnella.
Driftin' Back kuulostaa ainakin hiton hyvältä, ainakin tähän puoliväliin asti.
Ostin lipun
Varikset komentavat
Joko se myi loppuun, prkl? En pääse puhelimellakaan läpi.
"A repo man's always intense"
näköjään ei varauksia, eikä pankkitunnukset tietenkään mukana
jos joku hommaa ylimääräisiä niin voin olla mukana, muuten tais jäädä väliin
näköjään jäi tonne ostoskoriin ja varausaika pyörii, 5 minsaa jöjelllö
No nyt tärppäs netin kautta
"A repo man's always intense"
joo tiketti toimii, mut joo, nyt kävi näin :center:
Varauksia voi tehdä puhelinpalvelussa 2 ensimmäisen myyntipäivän ajan 25.3.-26.3. Netistä vain ostoja.
vihaan puhelintani, joten toisaalta, rahat säästyy