You are not logged in.
Kuten artsy viime Mental Alaska -ratiossa hehkutti, niin tää Kieran Hebdenin tuottama Fire Escape on kyl paljon tän bändin keskivertojulkaisua kovempi juZga.
musta kyllä toi yhen kuuntelun perusteella oli aika laiskaa haahuilua, tai siis en todellakaan ymmärtänyt, rummut jamittaa aika stydisti mutta kuitenkin samaa peruskomppia koko ajan ja se mitä ympärillä pyörii ei vaan lähde. ehkä pitäis olla pilvessä niin osais arvostaa.
keikalla kyllä kova bändi mutta.. yöööh..
Mielenkiintoinen keikkaviikonpäivä
This must be what jail / I will scratch
Ensi viikon tiistaina, 16. lokakuuta Semissa tämä siis! Ja lippuja saa edelleen Tiketistä, kolme bändiä kympillä, ei paha!
Sunburned Hand Of The Manin uunituore levy Fire Escape (Smalltown Supersound) muuten minä päivänä hyvänsä kaupoissa.
hush arborsia kandee muuten tsekkailla myös levymuodossa, halvalla lähtee wink wink.
hush arbors on siis keith wood joka soittaa myös sunburnedissa.
Mm. täältä voi lukea arvion Sunburnedin uudesta Fire Escape-levystä!
http://www.bbc.co.uk/music/release/m2w6/
Semifinalin keikka siis ensi tiistaina, 16. lokakuuta, mukana menossa Hush Arbors (USA) ja loistavan Atomic Mountain-levyn juuri julkaissut NWOFHM-trio Steel Mammoth! Liput 10 EUR, ennakot myy Tiketti.
Taijetaankin tulla helssinkiin.
Taijetaankin tulla helssinkiin.
tuu sit tervehtimään
tältä eiq eiq
emt, jos on kylmä niin valkosessa animal collective -hupparissa oon varmaan ja eturivissä. on kai tonne muitaki tulossa, joku aina tuntee jonkun plpl
[quote:ba148fe401="psykokarkki"]tältä eiq eiq
emt, jos on kylmä niin valkosessa animal collective -hupparissa oon varmaan ja eturivissä. on kai tonne muitaki tulossa, joku aina tuntee jonkun plpl[/quote:ba148fe401]
Mä oon tulossa.
EDIT:
niin ja siis näytän tältä:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:005a33b75e="hrmunoita"]Mä oon tulossa.
EDIT:
niin ja siis näytän tältä:
[/quote:005a33b75e]
Mä kans, ja näytän kai tältä:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hush arbors oli ilmeisesti näyttänyt pyllyä tämmösille kiertueille, joten sunburned aloitti niin aikaisin että näin vaan loput smoothimmat hulinat. ja sekin meni vähän ohi
I love you and dream about the Führer
hush arbors oli ilmeisesti näyttänyt pyllyä tämmösille kiertueille, joten sunburned aloitti niin aikaisin että näin vaan loput smoothimmat hulinat. ja sekin meni vähän ohi
hush arborsko ei oo mukana? rahat takaisin
[quote:091dc1fc08="turkele"]hush arbors oli ilmeisesti näyttänyt pyllyä tämmösille kiertueille, joten sunburned aloitti niin aikaisin että näin vaan loput smoothimmat hulinat. ja sekin meni vähän ohi
hush arborsko ei oo mukana? rahat takaisin [/quote:091dc1fc08]
Rahat? Ilmanen keikka ainakin täällä Turus...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Rahat? Ilmanen keikka ainakin täällä Turus...
täällä ei, ja lippu jo hommattuna
[quote:91ce4f81ad="ex-kolja"]Rahat? Ilmanen keikka ainakin täällä Turus...
täällä ei, ja lippu jo hommattuna [/quote:91ce4f81ad]
Muista ottaa korvatulpat mukaan!
mitäs helvettiä? hush arbors ei oo OLLENKAAN mukana?
näistä perumisista sit kans niitä tiedotteita
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mitäs helvettiä? hush arbors ei oo OLLENKAAN mukana?
Hetkinen. Tuo OLLENKAAN perustuu kuulopuheille, joten en ole ollenkaan varma asiasta.
Asiasta oli Turun keikalla ilmoitettu jtn minuutti ennen keikan alkua, jolloin en vielä paikalla...
Valitsin futiksen keikan sijaan, loppuilta sujui kyllä Dynamossa, mut en nähny foorumisteja.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Valitsin futiksen keikan sijaan, loppuilta sujui kyllä Dynamossa, mut en nähny foorumisteja.
:?
Lähettiin pois keikan jälkeen. Outoa, koska jos joskus olen odottanut risto_ämmän jossain näkeväni, niin tuolla.
[quote:c088d8d92c="risto_m"]Valitsin futiksen keikan sijaan, loppuilta sujui kyllä Dynamossa, mut en nähny foorumisteja.
:?
Lähettiin pois keikan jälkeen. Outoa, koska jos joskus olen odottanut risto_ämmän jossain näkeväni, niin tuolla.[/quote:c088d8d92c]
Jopa enemmän kuin Lisäelämä-klubilla
Ei mut, näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään.
Jännä havainto muuten, että ainakin mua kiinnostavia ulkomaanvieraita on tänä vuonna ollut niin paljon, että jonkun yksittäisen väliinjääminen ei tunnu oikeestaan missään. Pari vuotta sitten en olisi passannut missään nimessä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:509cd73d77="risto_m"]
Ei mut, näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään.
[/quote:509cd73d77]
[quote:4d59a65063="ex-kolja"][quote:4d59a65063="risto_m"]
[/quote:4d59a65063]
[/quote:4d59a65063]
[quote:f34d14010c="risto_m"][quote:f34d14010c="ex-kolja"][quote:f34d14010c="risto_m"]
[/quote:f34d14010c]
[/quote:f34d14010c]
Ei mut, näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään.[/quote:f34d14010c]
vai et näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:00a42c6212="silvawhale"][quote:00a42c6212="risto_m"][quote:00a42c6212="ex-kolja"][quote:00a42c6212="risto_m"]
[/quote:00a42c6212]
[/quote:00a42c6212]
Ei mut, näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään.[/quote:00a42c6212]
vai et näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään?[/quote:00a42c6212]
Hushi siis skippasi ainakin tän turun aloituksen, emmä muista keikoista tiedä jaksaako niille?
Ja valinnoille: yritin hartsailla ja valita kolmesta päällekäin menevästä kaikki, eli järjestyksessä 1)leffa 2)keikka 3)matsi, ja muuten ois onnistunutkin paitti ettei kohta 3 jaksanut enää kiinnostaa niin menin kattomaan 4)pokeria
I love you and dream about the Führer
[quote:62f575b32b="turkele"]:confused:
Hushi siis skippasi ainakin tän turun aloituksen, emmä muista keikoista tiedä jaksaako niille?
Ja valinnoille: yritin hartsailla ja valita kolmesta päällekäin menevästä kaikki, eli järjestyksessä 1)leffa 2)keikka 3)matsi, ja muuten ois onnistunutkin paitti ettei kohta 3 jaksanut enää kiinnostaa niin menin kattomaan 4)pokeria [/quote:62f575b32b]
Pitkästä aikaa Devilfish ruudussa. Komeasti se lukee toisten pelaajien heikot hetket ja varastelee blindeja.
Kaveri sanoi, että Hush ei olisi ollenkaan tulossa Suomeen, mutta en ole kylllä varma... Mutta jos ei nyt ollut paikalla, niin ei kai ole kovin todennäköistä, että skippasivat vain Turun. Emmä tiedä, kysykää järjestäjiltä...
joo vähän outoa kun tuo herra hush soittaa myös sunburnedissa. hush arborsin myspacessa ei muuten ole suomen keikkoja mainittu joten ei taida sit tänne tulla.
[quote:301fa70d03="ex-kolja"][quote:301fa70d03="silvawhale"][quote:301fa70d03="risto_m"][quote:301fa70d03="ex-kolja"][quote:301fa70d03="risto_m"]
[/quote:301fa70d03]
Ei mut, näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään.[/quote:301fa70d03]
vai et näin nyt kävi, jonpikumpi oli valittava ja eihän tuota matsia voinut väliin jättää mitenkään?[/quote:301fa70d03]
sama