You are not logged in.
Inhoaminen on turhan raju ilmaisu, mutta en keksi yhtään syytä kuunnella Abbaa. Enempi tää on sellasta neutraalia välinpitämättömyyttä niiden musaa kohtaan
Ihan sama juttu.
en ehkä vihaa, mutta yhtään pidä ABBA-soundista. muutamia hyviä covereita oon kuullu ja tajunnu vasta siinä et hei tää biisihän on aika timantti. mut ABBAn esittämänä on ollu aina blaah.
Se kylmänmetallinen katrihelenasoundi on aika gauhea, ja Dancing Queen on maailman laahaavin biisi, ehkä pitää olla joku rauhoittavia vetänyt vanhus, että kykenee tanssimaan sen tahdissa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Näistä foorumillakin kehutuista uusista ja useimmiten myös vanhoista kansanmusajutuista tulee mieleen aivan liian paljon yläasteen tukioppilasleirit ja sieltä tuttu pakotettu ilonpito. Osa jutuista toimii pienin annoksin, mutta useimmiten esiintyjistä välittyvä tunne tuo mieleen nuo ajat ja alkaa puistattaa aika nopeasti.
Ei kokemuksia tukioppilasleireistä, mutta pakotettu ilonpito on kyllä osuva kiteytys. En ikinä unohda sitä, kun yritin ennakkoluulottomasti kuunnella Värttinää, enkä kestänyt kuunnella yhtäkään biisiä n. 10 sekuntia kauempaa.
Last edited by tigrushka (17.03.2016 10:46)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Visitors
dancing queenista oon aina pitänyt ja muistan kun joskus hakaniemen centrumissa kuulin kun musaosastolla soi gimme gimme gimme ja mietin et tää on varmaan maailman paras biisi. serkulla oli super trouper -kasetti ja siltä kolahti ainakin on and on and on. abba ihan ok, mutta ei se nyt kauheasti intohimoja herätä, mutta en kyllä vihaajiakaan ihan ymmärrä.
elikkäs varmaan aika offtopik, on kai näille omakin topikki jossain.
Questioningly on yksi Ramonesin Road to Ruin -levyn parhaista biiseistä.
Red Hot Chili Peppersin Stadium Arcadium on vallan hyvä levy.
Red Hot Chili Peppersin Stadium Arcadium on vallan hyvä levy.
Toi olis voinut olla ihan hyvä Fruscianten laulamana, enemmän lo-fi tuotannolla ja yhdeksi levyksi tiivistettynä.
Keksin sittenkin jotain tähän topikkiin: Morrisseyn soolot on osin parempia kuin Smiths
Keksin sittenkin jotain tähän topikkiin: Morrisseyn soolot on osin parempia kuin Smiths
Piti kirjoittaa samaa.
Red Hot Chili Peppers on sietämättömän hirveetä kuraa (laulajan ääni tai laulutapa varsinkin). Kaipa tää on poikkeava mielipide?
Red Hot Chili Peppers on sietämättömän hirveetä kuraa (laulajan ääni tai laulutapa varsinkin). Kaipa tää on poikkeava mielipide?
jos kysyy formaattiradioiden tiskijukilta niin ehkä silloin joo.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mä näkisin RHCP-diggailun enemmän poikkeavana. Ei mitään hajua mitä tekevät nykyään, mut Otherside, Californication ja Can't Stop on ihan hyviä biisejä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mä näkisin RHCP-diggailun enemmän poikkeavana. Ei mitään hajua mitä tekevät nykyään, mut Otherside, Californication ja Can't Stop on ihan hyviä biisejä
just toi Californication... hirveintä oksennusta.
mut muuten - RHCP diggailu lienee ehkä poikkeavaa täällä foorumilla, mutta radio-asemat tykkää (ja siksi kai suuri yleisö? tai ainakin suurta yleisöä "pakotetaan" kuuntelemaan). en muuten ehkä vaivautuis edes mainitsemaan rhcp-inhoani, mutta koska melkeimpä aina kun yritän kuunnella radiota vaikkapa tiskauksen ohessa yms. niin jossain välissä tämän on pakko tulla, ja joutuu siinä juoksemaan äkkiä radiota sammuttamaan. on toki muitakin artisteja, joille sama kohtalo, mutten taida edes tietää niiden nimiä. enkä tosin kuuntele enää edes radiota - paitsi robin hoodia joskus, ja netin valikoituja paloja.
Ei ole kyllä lukion jälkeen tullut vastaan yhtäkään tyyppiä työelämän ulkopuolella joka diggaisi rhcp:tä.
RHCP on kauttaaltaan 100% paskaa. Harmi vaan että monet eivät sitten tajua Janes Addictionia vaan pistävät samaan lokeroon vaikka tämä toki rulez
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuli RHCP-inhosta mieleen, että eiks Pearl Jamia pidetä kans jotenkin nolona, mun mielestä just hyvä bändi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
juuh ei helmihilloa pysty edes kräkkipäissään
Janes Addictionhan on Lehtisalo-approved. Kauheeta paskaa silti.
Tiedän aika monta ihmistä jotka tykkää RHCP:sta ihan vilpittömästi. Onhan niillä muutama hyvä biisi One Hot Minutella ja BloodSugarSexMagikilla Aina toisinaan selailen noiden wikipedia-artikkelia. Etenkin Stadium Arcadiumin biisilistaa lukiessa tulee sellanen fiilis, että ei saatana tää on pakko kuunnella joskus kun vaikuttaa niin kauhealta.
Pearl Jamin diskografia on kans pitkään himottanut kuunnella läpi. Eilen tulikin jo tsekattua kaks ekaa levyä
Last edited by jookcha (18.03.2016 14:10)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lehtisalo-approvaus ei kyllä merkitse yhtään mitään.
ritual de lo habitual on ainakin hyvä levy, chilipippureilta oon aina tykänny give it awaysta, pearl jamin ekalla levyllä oli joku ihan ok biisi ehkå, mutjoo, aika laimeeta grunge litea ne teki, vaikka ilmeisesti eivät sitten olleetkaan ihan niin laskelmoitu tuote kuin miltä aluksi vaikutti.
Pearl Jamin jotkut hitit oli ihan pl teininä, mutta en mä yhtäkään levyä jaksanut kuunnella alusta loppuun. Neil Youngin kanssa tehty Mirror Ball on mielestäni ihan mainio levy.
Joskus sillon ostelin divarista Pearl Jamin levyjä, oisko peräti neljä ekaa, kaikki muut myin sitte pois paitsi ekan joka on tuola vieläkin, mut en oo kyllä kuunnellu varmaan 15 vuoteen... pitäiskö kuunnella vai myyvä pois
Oon kuunnellu ton jälkeen kolmesti tuon levyn, viime syksynä viimmex
Jane's Addiction parhautta! :nostalgiankyynel:
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tykkään tästä
kiva kuulla, että oot sinut oman kehosi kanssa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
yhden tutun mielestä pixiesin indie cindy on niiden ainoa hyvä levy.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
maailmassa on liian vähän kullimusaa
jookcha wrote:yhden tutun mielestä pixiesin indie cindy on niiden ainoa hyvä levy.
Mun mielestä Trompe le Monde on helposti Pixiesin paras levy.
^^ erikoinen mielipide, mut Andro Queen on kyl tosi hyvä biisi.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
jookcha wrote:yhden tutun mielestä pixiesin indie cindy on niiden ainoa hyvä levy.
Mun mielestä Trompe le Monde on helposti Pixiesin paras levy.
Olen samaa mieltä.