You are not logged in.
no nyt keksin poikkeavan mielipiteen ainakin tällä foorumilla. ällöpositiivinen New Radicals ja niiden joltain gospelilta kuulostava aivan vitun hirveä biisi, sen saisi haudata ikuisiksi ajoiksi jonnekin
ex-koljalla AINOA OIKEA MIELIPIDE koko ketjussa
ex-kolja wrote:[quote:c26f031971="Ulvilan pikkunatsi"]Fashion mag shoots
with the aid of 8 dust brothers Beck, Hanson
Courtney Love and Marilyn Manson
You're all fakes
Run to your mansions
Come around
We'll kick your ass in!
[/quote:c26f031971]
Repsää.Oikeasti, en voinut koskaan sietää kyseistä biisiä, ja video ärsytti ihan älyttömästi. Varsinkin yllä lainattu kohta asetteli piikkiä lihaan.
täsmälleen. mitä sen biisin tehnyt tyyppi yrittää tuolla ylläolevalla kohdalla sanoa? olevansa jotenkin aidompi ja hienompi hahmo kuin yllä luettelemansa, koska ei ole mennyt muotikuviin? AIJJAA! voi vittu.
eikö se tyyppi kaiken lisäksi ollut joku moralistinen saarnaava vegaani?
voi vittu!
muistelen myös että ihan vuosi pari kyseisen biisin jälkeen hyyppä teki ihan rahasta tilaustöitä jollekin ex-poikabändityypille joka ryhtyi soolouralle, että "se" "niistä" "hienoista" kovaan ääneen kailotetuista "periaatteista"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
jookcha wrote:cmx on maailman tärkein yhtye
Noniin topikki lukkoon
Sent from my iPhone 16
Onko tuo täällä kauhisteltu New Radicals se bändi, jonka laulusolisti kuulosti Mick Jaggerilta? Muistaakseni joku sen bändin hitti oli minusta ihan kiva. Jos nyt edes tarkoitan samaa bändiä.
Jos minä olisin Manson tai Hanson tai Hansen tai Love, niin pitäisin tuollaista feikiksi haukkumista imartelevana.
Onko tuo täällä kauhisteltu New Radicals se bändi, jonka laulusolisti kuulosti Mick Jaggerilta? Muistaakseni joku sen bändin hitti oli minusta ihan kiva. Jos nyt edes tarkoitan samaa bändiä.
Jos minä olisin Manson tai Hanson tai Hansen tai Love, niin pitäisin tuollaista feikiksi haukkumista imartelevana.
yhden hitin ihme, josta lisätietoa täällä.
En oikein ymmärrä tämän topsun ideaa
Näyttää äkkiseltään vaan yhdistetyltä parasta ja paskinta just nyt -topsulta, jossa vuorotellen joku käy kertomassa että tää bändi on mun mielestä ihan paska ja joku sanoo että eiku se on hyvä.
No mut en kyllä muutenkaan tunnu enää ymmärtävän tätä foorumia ja jos joku tykkää tämmösestä vuoropuhelusta niin :peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
En oikein ymmärrä tämän topsun ideaa
Näyttää äkkiseltään vaan yhdistetyltä parasta ja paskinta just nyt -topsulta, jossa vuorotellen joku käy kertomassa että tää bändi on mun mielestä ihan paska ja joku sanoo että eiku se on hyvä.
No mut en kyllä muutenkaan tunnu enää ymmärtävän tätä foorumia ja jos joku tykkää tämmösestä vuoropuhelusta niin :peuk:
tässä on kai ideana, että jos muut tuntuvat olevan jostain jutusta yksimielisiä ja itse on eri mieltä niin kertoo olevansa eri mieltä tai en tiiä. eli jos on sitä mieltä että muutkin tykkää omasta suosikistaan tai että kaikki muutkin inhoaa tätä bändiä mitä itse niin sitten ei kannata tässä topikissa avautua.
^ just näin.
Jungle Drumiakin ärsyttävämpi biisi on Curen Friday I'm in Love, ja toi Radio Helsinki tuntuu soittavan sitä aina kun pistän perjantaisin kanavalle. Alkuaikoina puoliso ihmetteli kun pistin radion aina pois päältä tuon ajaksi, sittemmin tottunut.
pattonin paras levy
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … Lovage.jpg
pattonin paras levy
Mr. Bunglen Disco Volante on ehkä parempi, mut toi on eniveis AIVAN SAATANAN HYVÄ ja yks parhaista levyistä ikinä. Kuuntelin yhteen aikaan aivan tauotta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
edit: haukutaan sit se xtrmntr
Swastika Eyes on hyvä raju bailu meininki biisi ja Kill All Hippiesin alku on ihan jeba. Muuten toi levy on jäänyt aikalailla aukeamatta.
Last edited by turston (02.03.2016 11:15)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
no toihan on kai brittipopin kulmakiviä, että jos et brittipoppia diggaile niin miksi ihmeessä tuotakaan? kai sen ansiot on lähinnä monipuolisuus, ja se että yhdistettiin tanssimusavaikutteita indiepoppiin. kyllähän aika on kuitenkin hieman tuota puraissut ja bändillä on parempiakin levyjä.
p.s.
turska, taisit sotkea levyt XTRMNTR toki näiden paras levy
Uudet housut ja paita wrote:Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
no toihan on kai brittipopin kulmakiviä, että jos et brittipoppia diggaile niin miksi ihmeessä tuotakaan? kai sen ansiot on lähinnä monipuolisuus, ja se että yhdistettiin tanssimusavaikutteita indiepoppiin. kyllähän aika on kuitenkin hieman tuota puraissut ja bändillä on parempiakin levyjä.
p.s.
turska, taisit sotkea levyt XTRMNTR toki näiden paras levy
oho joo, screamis toki parhutta Ihmettelinkin tota "brittiläinen" tuotanto" -juttua
Uudet housut ja paita wrote:Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
no toihan on kai brittipopin kulmakiviä, että jos et brittipoppia diggaile niin miksi ihmeessä tuotakaan? kai sen ansiot on lähinnä monipuolisuus, ja se että yhdistettiin tanssimusavaikutteita indiepoppiin. kyllähän aika on kuitenkin hieman tuota puraissut ja bändillä on parempiakin levyjä
En diggaile brittipoppia, joitain muita Primal Screameja kylläkin. Mä kyl ite näen Screamadelican musiikillisesti vähän irrallaan brittipopista (tää varmaan johtuu mun suppeesta tietämyksestä), ja sen tekotapa kiehtoo, siksi joskus jaksoin aika kovastikin yrittää josko se aukeis. Ja xtrmntr on bändin tokansi paras, Evil Heat on paras.
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
p.s.
turska, taisit sotkea levyt XTRMNTR toki näiden paras levyoho joo, screamis toki parhutta Ihmettelinkin tota "brittiläinen" tuotanto" -juttua
Siis kyllähän tuotannollisesti Screamadelica kuulostaa aika leimallisesti brittiläiseltä.
turston wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
p.s.
turska, taisit sotkea levyt XTRMNTR toki näiden paras levyoho joo, screamis toki parhutta Ihmettelinkin tota "brittiläinen" tuotanto" -juttua
Siis kyllähän tuotannollisesti Screamadelica kuulostaa aika leimallisesti brittiläiseltä.
Joo, mut koska olin aamulla sekasi ja aivot teki tepposet niin luulin että XTRMNTR:sta kyse
Uudet housut ja paita wrote:turston wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:Yksi sellainen yleisesti klassikoksi tunnustettu levy, josta minunkin kaiken järjen mukaan pitäisi tykätä: Primal Screamin Screamadelica. En ole koskaan vaan hiffannut tuota. Voi olla jotain soundillisia juttuja, ehkä liian "brittiläinen" tuotanto tms. En tiiä, enkä tajua, en levyä enkä sitä miksi en tajua.
p.s.
Joo, mut koska olin aamulla sekasi ja aivot teki tepposet niin luulin että XTRMNTR:sta kyse
Oho kato joo ja mä olen sen verran flunssainen vielä että luulin sun tarkottavan Screamadelicaa
Kent = Coldplay = paskaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kent = Coldplay = paskaa
muuten sama paitsi viva la vida jumalbiisi
:center: wrote:Kent = Coldplay = paskaa
muuten sama paitsi livin la vida loca jumalbiisi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En osaa mainita yhtään biisiä coldplaylta tai kentiltä, et sillee. eivät oikeastaan herätä minussa tuntemuksia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En osaa mainita yhtään biisiä coldplaylta tai kentiltä, et sillee. eivät oikeastaan herätä minussa tuntemuksia.
Om du var här!
Ei kyllä herätä mitään erityisiä tuntemuksia minussakaan. Mutta kai se nykyään ole kovin poikkeava mielipide. Joskus vuosituhannen vaihteessa olisi varmaan ollut.
Kokeilkaa mennä Kent-sivulle Facebookissa. Se oli vähän yllättävä.
Last edited by EndloseAngst (15.03.2016 20:00)
Inhoaako joku Abbaa? Uskon kyllä, että joka niin väittää, valehtelee.
*
Inhoaminen on turhan raju ilmaisu, mutta en keksi yhtään syytä kuunnella Abbaa. Enempi tää on sellasta neutraalia välinpitämättömyyttä niiden musaa kohtaan
Minä ja Anthony Bourdain ainakin.
En usko.
*
Inhoaminen on turhan raju ilmaisu, mutta en keksi yhtään syytä kuunnella Abbaa. Enempi tää on sellasta neutraalia välinpitämättömyyttä niiden musaa kohtaan
Minulla oli lapsuudesta jonnekin tuonne kahdenkympin korville tällainen tunne yhtyeestä, mutta sitten kuuntelin kerran vähän yllättäen äitin luona Visitorsin ja se oli oikeasti hyvä levy. En ole kyllä hamstrannut noita, mutta kaipa voisi ostaa hyllyyn jemmaan.
bzort glorf bööth
Inhoaako joku Abbaa? Uskon kyllä, että joka niin väittää, valehtelee.
*
Abba on kiva hyvin pienissä erissä. Jos kuulen sitä enemmän kuin pari biisiä kerrallaan, niin alkaa ällöttää.
en ehkä vihaa, mutta yhtään pidä ABBA-soundista. muutamia hyviä covereita oon kuullu ja tajunnu vasta siinä et hei tää biisihän on aika timantti. mut ABBAn esittämänä on ollu aina blaah.
Näistä foorumillakin kehutuista uusista ja useimmiten myös vanhoista kansanmusajutuista tulee mieleen aivan liian paljon yläasteen tukioppilasleirit ja sieltä tuttu pakotettu ilonpito. Osa jutuista toimii pienin annoksin, mutta useimmiten esiintyjistä välittyvä tunne tuo mieleen nuo ajat ja alkaa puistattaa aika nopeasti.
bzort glorf bööth