You are not logged in.
Ei mua kiinnosta jos jotkut Lepiksen lippis-slackerit diggaa Niilo45:ia, varmasti raskasta kyllä kattella vierestä semmosta skenettelyä. Onneksi itse keskustelen Youngista vain pappojen kanssa, on leppoisampi meno ilman performatiivisuutta
En kyllä tiiä mistään lepiksen lippis-slackereistä mitään tässä yhteydessä. Kyllä tätä "ET TYKKÄÄ JANGISTA VAI"-ihmettelyä saa enemmän kolmekymppisiltä ja papoilta osakseen kuin parikymppisiltä nuorisolaisilta
Mut ilmeisesti tällä mielipiteellä saa edelleen jengiä raivon partaalle. Provolankahan tämä on ja ulosanti sen mukaista, mutta on täysin totta etten ole ikinä pitänyt mitään Youngilta kuulemaani kovinkaan mielenkiintoisena. Se johtuu varmaan just siitä, että samat jutut on kuultu monen myöhemmän artistin toisintamana melko moneen otteeseen. En ole myöskään koskaan pitänyt Youngin lauluäänestä enkä teksteistä. Ne eivät puhuttele. Ei siis ole mikään pakko. Ei siitä tarvi hikeentyä eikä kehitellä mitään "no hengailisit mieluummin kivojen musanörttien kanssa etkä minkään skenepönöttäjien"-sepustuksia. Ihmeen olettamista taas.
Last edited by dadadrlrl (17.06.2021 12:09)
Carpenters > Sleepy Sleepers > bläky (myös antifacist SKENE bläky), death metal ja muut metallit
Onko se poikkeavaa vai poikkeamatonta, jos ei pidä Carpentersista? Minun on vaikea sietää sitä lemmenlaivamusiikkia. Luen kyllä kaiken mahdollisen Carpentersiin liittyvän.
Sleepy Sleepersiltä en muista oikein mitään. Mielikuvani on, että kekkoslovakia-huumoria, josta aika ajoi ohi viimeistään 30 vuotta sitten.
^^ Neil Youngista ja hänen lauluäänestään saa olla pitämättä
Kuuntelin tossa taas parasta R.E.M. levyä eli Monsteria. Skippasin toki levyn huonoimman biisin, eli What's the Frequency, Kennethin (joka ihan ok biisi, mutta kuultu liian monta kertaa). Kertokaas joku levy jolla on käytetty tremolo-efektiä yhtä paljon kuin tällä Monsterilla? Ei siinä, hyvin sopii tähän levyyn.
Last edited by Firon (17.06.2021 14:45)
levyn huonoimman biisin, eli What's the Frequency, Kennethin
Firon wrote:levyn huonoimman biisin, eli What's the Frequency, Kennethin
ei ole kovin kummoinen biisi toi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:Firon wrote:levyn huonoimman biisin, eli What's the Frequency, Kennethin
ei ole kovin kummoinen biisi toi.
ei kyllä koko levykään, mutta makuasioita
Haastavaa lukea kritiikkiä tuosta biisistä, sillä mulle biisillä on erityinen merkitys. Sanoisin jopa että kyseessä on tärkein kuulemani yksittäinen kitarabiisi, joka lapsena avasi yhdellä massiivisella rysäyksellä oven sähkökitaran äänen muokkaamisen ihmeelliseen maailmaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
hiirimattona wrote:Carpenters > Sleepy Sleepers > bläky (myös antifacist SKENE bläky), death metal ja muut metallit
Mihin väliin menee like a hurricane?
Osa Carpentersin biiseistä on parempia kuin se. Like A Hurricane on oikein hyvä.
bzort glorf bööth
Tavalliset tyypi > musanörtit > skenepönöttäjät
hiirimattona wrote:Carpenters > Sleepy Sleepers > bläky (myös antifacist SKENE bläky), death metal ja muut metallit
Onko se poikkeavaa vai poikkeamatonta, jos ei pidä Carpentersista? Minun on vaikea sietää sitä lemmenlaivamusiikkia. Luen kyllä kaiken mahdollisen Carpentersiin liittyvän.
Sleepy Sleepersiltä en muista oikein mitään. Mielikuvani on, että kekkoslovakia-huumoria, josta aika ajoi ohi viimeistään 30 vuotta sitten.
En tiedä yhtään. Oletin ettei foorumilla monikaan äänessä oleva rakasta Carpentersia yhtä paljon kuin jotain bläkyä.
bzort glorf bööth
itse en välitä blakysta mutta carpenters kelpaa
Piti tarkistaa millä levyllä on tuo Like A Hurricane on, mutta näköjään semmosella mitä mulla ei ole. Paitsi että on, koska se on Live Rustilla myös.
Aika tylsältä perus softihoilailulta vaikutti Carpenters mitä tsekkasin. Ei mitään tekemistä niiljangin kanssa samoihin geimeihin. Ja huonompaa ku black metal.
Piti tarkistaa millä levyllä on tuo Like A Hurricane on, mutta näköjään semmosella mitä mulla ei ole. Paitsi että on, koska se on Live Rustilla myös.
en muista millä levyllä alunperin, mutta decade-kokoelmalla ainakin ja sehän toki hyllystä löytyy.
forkan like a hurricane -kesä 2021 let's go
Hurri käni kesä 2021!
like a hurri let's get käni
Mukana
hezma wrote:Piti tarkistaa millä levyllä on tuo Like A Hurricane on, mutta näköjään semmosella mitä mulla ei ole. Paitsi että on, koska se on Live Rustilla myös.
en muista millä levyllä alunperin, mutta decade-kokoelmalla ainakin ja sehän toki hyllystä löytyy.
Stars 'n Bars..
bzort glorf bööth
Aika tylsältä perus softihoilailulta vaikutti Carpenters mitä tsekkasin. Ei mitään tekemistä niiljangin kanssa samoihin geimeihin. Ja huonompaa ku black metal.
Dissaat sitten Carpentersia. Foorumin enemmistön linjoilla.
bzort glorf bööth
^^ Neil Youngista ja hänen lauluäänestään saa olla pitämättä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eiks Carpentersista tullut tr00 skene muzaa kun Sonic Youth diggaili niitä? Ihan hyvää melodista viihdemusaa on mielestäni aina ollut! Mulle tulee Comes A Timesta Carpenters mieleen just noiden isojen jousisovitusten sun muun sellaisen NASHVILLE AMERIKKA KULTAINEN STETSON -fiiliksen takia. Toki tämä on vähän eri skene ku Carpenters, mut näin nämä asiat koetaan ja täts it. Poimurin mielipide ei yllätä laisinkaan!
Last edited by Kalossimies (17.06.2021 19:56)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja Like A Hurricane ja Rock You Like A Hurricane molemmat 100/100 KIIMAISIA lekoja, virheetöntä musaa
let's born to rock you like a hurrigane
Olen ennenkin sanonut täällä, että en pidä Led Zeppelinistä. Nyt kuuntelin sitä pitkästä aikaa. Olen kuunnellut vuonna 1971 ilmestyneitä levyjä, ja kaikissa sen vuoden listoissa Led Zeppelinin neljäs levy on lähellä huippua tai jopa ykkösenä. No, en muuttanut mieltäni. Tylsähköä bluesrockia sekä limainen Stairway to Heaven. Tämä saattaa kyllä kuulua niihin levyihin, jotka olisivat julkaisunsa aikaan tuntuneet paremmilta ja ennen kaikkea paljon tuoreemmilta kuin nykyään.
Olen ennenkin sanonut täällä, että en pidä Led Zeppelinistä.
No jos täällä ruvetaan zeppeliiniä kritisoimaan niin minä marssin ulos!!
Joku roti näihin juttuihin.
Nelonen on kyllä ihan näin puolueettomanakin 5/5 kiekko ja jos ei sitä tajua niin jotain vikaa on.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nelonen on kyllä ihan näin puolueettomanakin 5/5 kiekko ja jos ei sitä tajua niin jotain vikaa on.
Se nyt vaan on sellaista, mistä minun on hyvin vaikea ymmärtää, mitä muut siinä kuulevat. Tai on kai se soitto- ja laulupuoli teknisesti taitavaa.
Stairway to heaven on kyllä "lievästi" puhkikuunneltu, mutta erittäin hieno kappale edelleen, eikä limainen. Etenkin biisin loppupuolisko.
Last edited by muumipoimuri (20.06.2021 19:42)