You are not logged in.
muumipoimuri wrote:Klamydia: Perseeseen wrote:Klamydia on parempi kuin Dead Kennedies.
Ei taida olla sun oikee mielipide, provolta haiskahtaa.
Vesku Jokinen laulaa paremmin kuin Joey Ramones.
Voi olla. Ramones on aika tylsää musaa. Niin on kyl klamydiaki.
Ramones on tosiaan kehno ja Klamydia huono. Dead Kennedys on vain nimeltä tuttu, en tiijä onko huono vai ei.
Ei tän pitäs olla poikkeavaa mut laitetaan kuitenki tänne ku ei näistä foorumisteista tiedä mitä ne fiilistelee.
Kun kattoo tota rock-suomi dokumenttia nii täytyy sanoo, että kyllä 90-luvun suomipop oli aika kauheeta tavaraa
Ei ollu kyllä ulkomailla sen parempaa.
Ysäridiskopop on genrejen pohjamudissa.
Populäärimusiikki/radio- ja listamusiikki on ollut hyvää ainoastaan 60-70-luvulla
Kasari foreva
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Raptori
Musiikki on huonoa.
stone roses on yksi yliarvostetuimmista brittipoppibändeistä. eilen soitin arpoi töistä palatessa she bangs the drumin ja jouduin kyllä ihmettelemään että miksi olen noin keskinkertaisen biisin viitsinytkin ladata kännykkääni, jossa pitäisi olla pelkkää priimaa. fool's gold on kieltämättä hyvä biisi, mutta muuten aika turhia räpellyksiä näiden tekeleet. sinänsä ihan ok, mutta kun löytyy paljon lahjakkaampia ja parempiakin, varsinkin näiden debyytti-lp on saanut aivan liikaa suitsutusta.
Like a hurricane on Neil Youngin huonoimpia biisejä. Veikkaan että marjis on samaa mieltä ehkä
Like a hurricane on Neil Youngin huonoimpia biisejä. Veikkaan että marjis on samaa mieltä ehkä
Enkyl oo samaa mieltä. Kertsi on vähä niin ja näin, mutta muuten suht
ydis wrote:Like a hurricane on Neil Youngin huonoimpia biisejä. Veikkaan että marjis on samaa mieltä ehkä
Ymmärrän, mut just se säkeistö on aika kauheeta molli jollotusta kunnon kouvola-rockia :DDD Ei itelle maistu kyllä yhtään tommonen.
muumipoimuri wrote:ydis wrote:Like a hurricane on Neil Youngin huonoimpia biisejä. Veikkaan että marjis on samaa mieltä ehkä
Ymmärrän, mut just se säkeistö on aika kauheeta molli jollotusta kunnon kouvola-rockia :DDD Ei itelle maistu kyllä yhtään tommonen.
Hyvä kitara ja laulumelodia on.
Äläpä Ydäri hauku Neil Youngin musiikkia tuollaisin termein.
bzort glorf bööth
Äläpä Ydäri hauku Neil Youngin musiikkia tuollaisin termein.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Neil Young meh. Yliarvostettu hippijollottaja.
Huoh..
bzort glorf bööth
Hyvät rölläyspäivät nyt forkalla
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Bruce Springsteen < Neil Young
Willie Nelson < Neil Young
Nää ei kyl ollu poikkeavia.
Liittyen viimeisimpään aiheeseen: Joistakin hippijollottajista pidän ja joistakin en. Neil Young on vähän siltä väliltä. Trans kuuluu kaikkien aikojen lempilevyjeni joukkoon. Crosby, Stills, Nash & Youngin Déjà Vu on todella hyvä levy. Ainakin Harvestin voisin kuunnella pitkästä aikaa. Muita levyjä olen kuullut aika monta, mutta ne eivät ole tehneet kovin suurta vaikutusta. Aioin sanoa, että pidän vähiten niistä levyistä, joissa soittaa Crazy Horse. Mutta kun katselin, millä levyillä he taas ovatkaan, niin taidan vetää tämän takaisin. Ja kyllä he Transillakin soittavat, vaikka sitä ei varsinaiseksi Crazy Horse -levyksi voikaan sanoa.
like a hurricane youngin, jos nyt ei top5, niin top10 biisejä helposti. en kyllästy siihen koskaan. myös siitä erikoinen niilo-biisi että hyvät ja toimivat sanoitukset. yleensä youngilla on toi sanoituspuoli aika epäkiinnostavaa puuta heinää, mutta tossa sopii hyvin siihen mollijollotukseen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tykkään Neil Youngista aika paljon, toki en oo varmaan kuunnellu suurinta osaa mitä on tuutannut, varsinkaan ns. uudempaa. Like a Hurricane ei oo kyl mikään oma suosikki.
Last edited by barton_funk (16.06.2021 10:54)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
on se like a hurricane sen verran hyvä että löytyy kännykästäni, vaikkei mulla kauheasti niilon biisejä löydy, ehkä joku kolmisenkymmentä.
Paskoja biisejä, paska laulaja. Eipä tuosta kauheasti muuta voi sanoa. Joojoo, tiiän että tämä on poikkeava mielipide, koska ilmeisesti Neil Youngista tykkääminen on tätä nykyä jotenkin pakollista, koska "kaikki" sitä fanittaa, mutta en ole ikinä tykännyt. Turha dinosaurus, jonka ainoa imho olennainen meriitti on joidenkuiden 80-luvun indierokkareiden inspiroiminen.
leningrad cowboys > sleepy sleepers
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei mua kiinnosta jos jotkut Lepiksen lippis-slackerit diggaa Niilo45:ia, varmasti raskasta kyllä kattella vierestä semmosta skenettelyä. Onneksi itse keskustelen Youngista vain pappojen kanssa, on leppoisampi meno ilman performatiivisuutta
Ja jos nyt jotain Comes A Timen kunnon Carpenters-nussintasävellyksiä haukkuu paskoiksi niin kyllä se vika on ihan siellä omassa päässä. Mut näin nää menee!
Last edited by Kalossimies (16.06.2021 14:05)
Ja jos nyt jotain Comes A Timen kunnon Carpenters-nussintasävellyksiä haukkuu paskoiksi niin kyllä se vika on ihan siellä omassa päässä. Mut näin nää menee!
human highway
Carpenters > Sleepy Sleepers > bläky (myös antifacist SKENE bläky), death metal ja muut metallit
bzort glorf bööth
Carpenters > Sleepy Sleepers > bläky (myös antifacist SKENE bläky), death metal ja muut metallit
Mihin väliin menee like a hurricane?
hiirimattona wrote:Carpenters > Sleepy Sleepers > bläky (myös antifacist SKENE bläky), death metal ja muut metallit
Mihin väliin menee like a hurricane?
VASTAA!