You are not logged in.
Zeppeliinit on paskaa.
ite en ilmaisis ihan noin radikaalisti, mutta eipä oo itteäkään Zeppelin innostanut oikein koskaan, enkä oo tajunnu sitä miksi siitä jaksetaan niin kovasti vouhottaa ja ylistää. joskus ihan OK kuunneltavaa, jos sattuu tulemaan radiosta jossain missä ei oo mitään muutakaan tarjolla, vähän sama kuin Rollarit.
The Who on kans samaa sarjaa...
^ hyviä bändejä kaikki mainitut, ainakin joillain levyillään ihan ygösluokkaa, sen sijaan the doors ihan yliarvostettu orkesteri (vaikka light my fire onkin nerokas 5/5-biisi)
^ hyviä bändejä kaikki mainitut, ainakin joillain levyillään ihan ygösluokkaa, sen sijaan the doors ihan yliarvostettu orkesteri (vaikka light my fire onkin nerokas 5/5-biisi)
The Doors on kyl selkeesti noista 60/70 lukujen "megabändien" parhaimmistoa ja uniikkisoundista. hyvät biisit, oma soundi, erinomainen laulaja jne.
no saatiinhan tänne SÄPINÄÄ lauauantaiksi
PIITLES kaikista paras ja TÄTS IT
En ole kuullut Who'lta tai Led Zeppeliniltä yhtään kokonaista levyä. Tunnistaisin molemmilta ehkä muutaman ilmeisen biisin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
The Whon Tommy on mestariteos
The Whon Tommy on mestariteos
Vaikka ihan pidän The Whosta, niin Tommyssa on minusta aivan liikaa täytebiisejä. Sen sijaan Quadrophenia on minusta mestariteos.
zeppeliinit 3/5
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Who:n My Generation live woodstockissa (ja muistaakseni jossain muuallakin) oli hubaa jytää kun näki nuorena, ja järkihän siinä lähti. Muu matsku sitten vähän jaa jaa jaa. Boris The Spider on kyl hyvä, mut ei taida olla edes heidän oma bizzi.
Luin Townsendin omaelämänkertaa... en päässyt loppuun asti, kun jauhoi liikaa turhanpäiväisyyksiä (mut kaiketi itelle tärkeitä juttuja).
Zeppeliinillä parhaat pätkät on yleensä niitä missä ei ole laulua lainkaan.
Who on selvästi huonompi bändi kuin The Kinks.
bzort glorf bööth
Who on selvästi huonompi bändi kuin The Kinks.
En ole kuullut Kinksiltäkään muuten yhtäkään kokonaista levyä! mun classic rock tietämys on aika kevyen huono.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En ole kuullut Who'lta tai Led Zeppeliniltä yhtään kokonaista levyä. Tunnistaisin molemmilta ehkä muutaman ilmeisen biisin.
Led Zeppelinin kohdalla mahdollisesti sama. Isoenon jäämistöstä sain II:n, josta olen pystynyt kuuntelemaan ehkä A-puolen. Whole Lotta Love on ehkä maailmanhistorian huonoin kappale. Debyytin sain cd:nä samasta paikasta, kai mä sitäkin yritin vähän matkaa kuunnella.
ba wrote:hiirimattona wrote:Who on selvästi huonompi bändi kuin The Kinks.
niin onkin
On.
Jep
Zepukat ei ole ikinä kiinnostaneet musiikillisesti tai muutenkaan. Varmasti pioneeribändi omalla tavallaan, mutta se ei tarkoita sitä, että jokaisen olisi pakko olla 5/5 zepukkafani. Stairway to Heaven sarjassamme most overblown rock ballads.
Zepukat pyyhkii wholla lattiaa sata nolla. Niistä ei voi puhua samassa lauseessa samana vuonna.
Pitää alottaa lause just ennen vuodenvaihdetta?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
KZ wrote:Zepukat pyyhkii wholla lattiaa sata nolla. Niistä ei voi puhua samassa lauseessa samana vuonna.
Sitäpaitti KZ itse juuri puhui niistä samassa lauseessa!
Pilke wrote:KZ wrote:Zepukat pyyhkii wholla lattiaa sata nolla. Niistä ei voi puhua samassa lauseessa samana vuonna.
Sitäpaitti KZ itse juuri puhui niistä samassa lauseessa!
"Zepukat pyyhkii wholla lattiaa sata nolla" on ainoa lause, missä ne saa mainita molemmat.
Sekä lause: ""Zepukat pyyhkii wholla lattiaa sata nolla" on ainoa lause, missä ne saa mainita molemmat.""
Ehheh. Äh.
Led Zeppelin on dinosaurusrokkia menneisyyteen juuttuneille junteille. Ajankohtainen vain ja ainoastaan väkisin ja silloinkin oikeudet omistavan levy-yhtiön lypsylehmänä, vaikka Zeppelinin vinyyleillä on täytetty maa tehokkaammin kuin yhdelläkään raamatullisella kehoituksella ja käytettyjä kappaleita löytyisi varmasti köyhille jaettavaksi.
Jos ois pakko valita Who:n ja Zeppelinin välillä niin ei tarvis kauaa miettiä. Who ei ole oikein mistään kotoisin, mutta ne ei sentään ole jonnekin omiin fantasiamaailmoihinsa juurtuneita todellisuudesta vieraantuneita pellejä kuten Led Zeppelin.