You are not logged in.
IHANAA! Olen pähkäillyt asiaa vuosia.
hyvä keikka
en nyt jaksa enempää lätistä mut ei ollu mikään akustinen ja klassikoitakin kuultiin, jos oikein muistan niin ainakin get me, out there, pond song, little fury things ja encorena just like heavenista törkeen hyvä versio, lisäksi mazzy starin fade into you kuultiin myös, kyseistä sinkkua en oo kuitenkaan jaksanu ostaa koska hintaa äxässä 12,95 tms. eikä ees kuvakantta
On se toi Dino Jr:n Ricochet kyllä sellainen kappale, että oksat pois huhheijaa parasta koskaan
J pitäis vielä saada sideways-festareille, nimen kuultuani alkaa aina soimaan päässä tää:
mutta pääasia että skottien J saadaan paikalle
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
j mascis tänään 50 vuotta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Give a Glimpse of What Yer Not - Out August 5th, 2016, worldwide on Jagjaguwar
euroopankiertuekin luvassa, mutta eivät ole tänne tulossa vaikka muita pohjoismaita koluavatkin
Oispa yhtä hyvä levy kuin kansi. On nimittäin pirun hieno.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
j mascis tänään 50 vuotta
Kauan se on siellä jaksanu seistä
Last edited by Hassuttelija (25.05.2016 22:48)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hesaradio tota Tinya on aika paljon soittanu nyt. Kylhän se ihan jytää
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Kerran oon ehtiny kuunnella ton ääliömäisesti nimetyn uuden levyn. Ei mikään mestariteos
Varikset komentavat
Kerran oon ehtiny kuunnella ton ääliömäisesti nimetyn uuden levyn. Ei mikään mestariteos
tähänkö tää nyt kaatu
eikö sebadohille ole omaa topikkia
(eikä täällä mainittu että dinot tulee sidewaysiin)
ystävänpäivän kunniaksi bändin paras biisi parhaana versiona
Ei ole omaa topikkia ja tässä topikissa on ollut joskus ihan ihmeellistä ragea Sebadohia kohtaan, mitä en tajua, koska biisintekijänä Barlow pieksää Masciksen mennen tullen no contest.
Ei ole omaa topikkia ja tässä topikissa on ollut joskus ihan ihmeellistä ragea Sebadohia kohtaan, mitä en tajua, koska biisintekijänä Barlow pieksää Masciksen mennen tullen no contest.
Oli pakko selata olenko itsekin ollut ragettamatta. Olinhan minä. Mutta en mä sitä bändiä vihaa kuten ehkä hassuttelupäissäni olen todennut. Ei vaan ole oikein koskaan ns. lähtenyt, en edes osaa sanoa miksi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
rc-lungen wrote:Ei ole omaa topikkia ja tässä topikissa on ollut joskus ihan ihmeellistä ragea Sebadohia kohtaan, mitä en tajua, koska biisintekijänä Barlow pieksää Masciksen mennen tullen no contest.
Oli pakko selata olenko itsekin ollut ragettamatta. Olinhan minä. Mutta en mä sitä bändiä vihaa kuten ehkä hassuttelupäissäni olen todennut. Ei vaan ole oikein koskaan ns. lähtenyt, en edes osaa sanoa miksi.
Tiedän mitä kuunnellaan matkalla ouluun
Luppakorva sikailee taas wrote:rc-lungen wrote:Ei ole omaa topikkia ja tässä topikissa on ollut joskus ihan ihmeellistä ragea Sebadohia kohtaan, mitä en tajua, koska biisintekijänä Barlow pieksää Masciksen mennen tullen no contest.
Tiedän mitä kuunnellaan matkalla ouluun
Ota ihmeessä mukaan jos sulla on CD:nä, yleensä seura/tunnelma/'eri tilanne kuin missä muuten kuuntelis' vaikuttaa siihen miten musasta diggaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Sebadoh on oikein hyvä bändi. Tässä oli varmaan 3-4 vuoden tauko, etten kuullut biisin biisiä ja kuullessa muistin miksi tykkäsin, mutta toisaalta tajusin samantien, etten enää oikein jaksa tai ainakaan juuri nyt en jaksa tällaista musiikkia. Minun papereissani ei Lou pese J Mascisia, mutta on kyllä hyvä tekijä.
bzort glorf bööth
Minun papereissani ei Lou pese J Mascisia, mutta on kyllä hyvä tekijä.
Oma piirrustuslehtiöni sitävastoin on täynnä luonnoksia Lousta kylvettämässä J Mascista, eiq
Eipä tuo Sidewaysin keikkakaan mitään hirveää kiimaa herätä. Ihan hyvä bändi, mutta oon jo kerran nähnyt
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
hiirimattona wrote:Minun papereissani ei Lou pese J Mascisia, mutta on kyllä hyvä tekijä.
Oma piirrustuslehtiöni sitävastoin on täynnä luonnoksia Lousta kylvettämässä J Mascista, eiq
Lou pesusession jälkeen?
Dino ja Seba kummatkin ihan hyviä bändejä, mutta ei mulle mitenkään erityisen tärkeitä.
uus video, pitäis varmaan hommata toi levykin ennen kesän keikkaa tai en tiiä
Käsittämättön mielipide omasta näkökulmasta Barlown paremmuus? Mitäs se on ees tehny? Uusilla levyillä aina ne pari tylsintä valitusvirttä, You're Living All Over Me:n kaks vikaa? Onks sillä jotai hyviä piisejä noilla ekoilla levyillä sit?
Vai kyse siitä että Sebadoh parempi ku Dinot? Henk koht Segadoh skip skip. Parhaat Dino liitännäiset bändit on tietty fakkin Deep Wound ja Witch!!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ja siis Raisans on paras piisi ja täst its!!!
Lollotilol. Kuuntele Bakesale ja kuole.
Oon kuullu noi ysärin alkupuolen levyt mut ei tarttunu; kaippa sitä vois uudelleen kokeilla mutta ns. fiilis ei ollu semmone.
Dinosaur Jr riveissä molemmat tehneet biisejä mut Barlown biiseistä ei oo yksikään räjäyttänyt päätä, Mascisin biiseistä aika moni!