You are not logged in.
Olen tässä mielessäni suunnitellut jonkinlaista kreisiä paraatia kesälle. Idea olisi se, että keräisi mahdollisimman paljon erilaisten kummallisten ja vähemmän kummallisten soittimien soittajia, harjoittelisi vähän ja sitten marssisi soittaen puistojen läpi Helsingissä. Ajattelin itse soittaa plectrum banjoa.
Last edited by Veli_Safari (24.03.2014 23:09)
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
kaistahai wrote:
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
saanko tulla soittamaan klarinettia? nyt kun puhallinsoittajista on hesarinkin mukaan pula, niin klarinetin voinee lisätä outojen soittimien kaanoniin
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
saanko tulla soittamaan klarinettia? nyt kun puhallinsoittajista on hesarinkin mukaan pula, niin klarinetin voinee lisätä outojen soittimien kaanoniin
Ehdottomasti!
aion tulla seuraamaan spektaakkelia
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
rc-lungen wrote:saanko tulla soittamaan klarinettia? nyt kun puhallinsoittajista on hesarinkin mukaan pula, niin klarinetin voinee lisätä outojen soittimien kaanoniin
Ehdottomasti!
Jee
Olen tässä mielessäni suunnitellut jonkinlaista kreisiä paraatia kesälle. Idea olisi se, että keräisi mahdollisimman paljon erilaisten kummallisten ja vähemmän kummallisten soittimien soittajia, harjoittelisi vähän ja sitten marssisi soittaen puistojen läpi Helsingissä. Ajattelin itse soittaa plectrum banjoa.
tähän tapaan!
http://www.av-arkki.fi/en/works/summer-parade/
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tähän tapaan!
http://www.av-arkki.fi/en/works/summer-parade/
Tää oli hyvä! Toivottasti vaan tulee enemmän osalistujia. Palautteesta päätellen saattais tullakin!
Pidän meteliä mitskun tupareissa. Nehän on jo vajaan viikon päästä
Tänään 11 tuntia studiossa painamassa lähinnä recciä. Kaksi päivää jo äänitetty, enkä oo soittanut kitaraa nuottiakaan. Rumpuja ja bassoa senkin edestä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Oon nypläillyt kitaraa semiaktiivisesti nyt viime päivät. 26.7. semisalainen keikka, mitä varten pitäis kyhää vähän jotain.
Oon tähän kitarahulinaani sen verran tyytyväinen, että pannan tännekin:
Yritetään saada Kaustiseen mennessä demo ulos.
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
http://toastband.bandcamp.com/
Soitan tuollaisessa rokkibändissä.
Live viime torstailta Kuti Kuti-klubilta Siltasesta. Äänilähteenä pelkästään Pikkupojat-leffa ja oma hihittely, ja yksi SP-404:n nerokkaista built-in sampleista napattu basari-isku.
Last edited by Uudet housut ja paita (06.09.2014 22:43)
Tuo on viihdyttänyt useamman kerran!
bzort glorf bööth
Askartelin paskartelin c-kasettiin nauhalenkin. Otan mitskun junon lainaan ja alan vääntää droneja. Neljä ikuisesti pyörivää raitaa, ah!
Vähän riippuu millaista musiikkia on aikomuksena tehdä, mutta tuolla Piffillä on suht aktiivinen palsta tätä varten.
bzort glorf bööth
Oon tässä taas harkinnut ilmoituksen tekemistä. Lähinnä rumpali hakusessa. Meinaako tämä nyt, että pitäisi piffille kirjautua?
Juuh elikkäs pannaas nyt tännekin. Ilman sen kummempia saatehorinoita tai muita, tuosta lähtis ONOn eka "isolla bändillä" tehty levy/omakustanne/demo! Tradejahan nää kaikki biisit, mutta tietenkin kaikenlaisen rujon mäiskeen ja blast beatin, mutta kans kivan minimalismiliplatuksen läpi vedetty. Forkallahan taidettiin joskus diggailla Ruumenia, joten etenkin niitä muistoja verestäville saattaisin suositella.
Päästiin kans heti julkaisupäivänä ruotsalaiseen erikoismusablogiin kehuttaviksi. Tää oli aika hämmentävää mut hemmetin siistiä http://repartiseraren.se/2014/10/10/lis … ono101014/
Forming a unique output together with traditional folk-melodies, which they borrow from both their Finnish and Swedish musical heritage I suppose. With that in mind, theyre avant-gardists with a sense of meddling between the genres from pure ambient, to a droned out fantasy, thrown in metal and various other peculiar merges of noise, industrial and minimalistic thinking in a grand setting.
The best thing about this orchestra is how they dont stray away from using different genres separated from one another, as well as together. You can go from the most chaotic environment to a hauntingly beautiful landscape of sound.
Mun mielestä tää on aika hyvää musaa, vaikka jotain äänitysteknisiä fiboja tuolla onkin. Mut Uudethousutjapaita diggaa ainakin! Ja Pope!
Nälkä.
^ ja meikä.
^ ja meikä.
Nälkä.
Laitellaas vaikka tänne. Footagee meikän keväiseltä Benelux-soolokiertueelta:
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Kännykkä-äänitys eiliseltä keikalta: