You are not logged in.
Tilauspalvelu toimi mun kohdalla täydellisesti, kiitos forssto
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
![]()
Täysin sama. Melkein kotiinkuljetukselle iso
Eiku odotellaan vielä kahta levyä.
[quote:8b7589fb26="Bunuel"]Tilauspalvelu toimi mun kohdalla täydellisesti, kiitos forssto
![]()
Täysin sama. Melkein kotiinkuljetukselle iso
Eiku odotellaan vielä kahta levyä.[/quote:8b7589fb26]
Sama. Paitsi että odotellaan vielä yhtä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mun ei tarvinnut odotella yhtään, tosin sijoitinkin vain kahteen
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
![]()
juu, eka satsi tosiaan saapui sit postitse kun ei muu auttanut, kiitokset myös runsaista extroista, maksan postikulut vaikka sen toisen satsin maksun yhteydessä (jos joskus saapuu...)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ameriikan hippi alkaa taas heräilemään ja levyjä alkaa kertyä. Heti kun kasassa on sellainen 100-200 levyn paketti, se lähtee matkaan, eli lähiaikoina lienee tulossa loputkin platat!
Tero saatana, s'olet gay!
Ameriikan hippi alkaa taas heräilemään ja levyjä alkaa kertyä. Heti kun kasassa on sellainen 100-200 levyn paketti, se lähtee matkaan, eli lähiaikoina lienee tulossa loputkin platat!
Koska Turkuun seuraavaxi?
Koska Turkuun seuraavaxi?
Kyllä mä siellä taas ravaan aika taajaan. Ens kerran ensi viikon viikonloppuna olen koko viikonlopun. Sitte taas syyskuussa koko ajan. Lisäksi mulla on tiätty toi oma "muuli", jota käyttää. Heh heh.
Levyjä lähtee tännepäin ensi viikolla 1500 dollarilla. Seassa myös aika paljon teidän tilaamianne.
Ok, levyt ovat matkalla. Kaikille asiaan liittyville tahoille on ilmoitettu.
Ok, levyt ovat matkalla. Kaikille asiaan liittyville tahoille on ilmoitettu.
jep thänks. vaan entäpä ne loput, kannattaako odotella henkeä pidätellen ja mahdollisia lisätilauksia tehden?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
jep thänks. vaan entäpä ne loput, kannattaako odotella henkeä pidätellen ja mahdollisia lisätilauksia tehden?
Älä pidätä henkeä, jenkkihippi on arvaamaton.
Mahdollisia lisätilauksia saa toki lähettää, mutta kuten aiemminkin, voi käydä niinkin, että niitä ei ihan huomenna näe. Me ei taata mitään, mutta parhaamme tehrään.
[quote:741eeffcb3="forssto"]Älä pidätä henkeä, jenkkihippi on arvaamaton.
Mahdollisia lisätilauksia saa toki lähettää, mutta kuten aiemminkin, voi käydä niinkin, että niitä ei ihan huomenna näe. Me ei taata mitään, mutta parhaamme tehrään.[/quote:741eeffcb3]
ok, toisaalta taas tullu tilailtua niin paljon kaikkee muutenkin. mut crass-levyjä tossa vähän mietin... tulihan se edellinenkin nopeesti.
Ylös!
Toimiiks palvelu vielä?
Varikset komentavat
[quote:87c5b65625="kraakku"]Ylös!
Toimiiks palvelu vielä? [/quote:87c5b65625]
Ei ole tilattu pahemmin viime aikoina jenkeistä, mutta kohta vois taas. Onko jotain tiettyä mielessä?
Silmäilin tota avausviestin listaa ja olihan siellä vaikka mitä..
Varikset komentavat
Hemmetti, mistä mä teen rahat näihin kaikkiin???
146 euroa + postit ARGH :x
Varikset komentavat
[quote:f7d4f9ab6d="kraakku"]Hemmetti, mistä mä teen rahat näihin kaikkiin???
146 euroa + postit ARGH :x[/quote:f7d4f9ab6d]
Pistä lista tulemaan ja mä spämmin tilausta jenkkeihin.
Sovitaanko että mä laitan alkuviikosta?
Varikset komentavat
mitä tällä saa?