#241 31.03.2007 12:35

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Ulvis, tuliko sinulle yllätyksenä kuinka pian pääsit taas Ilkan kantaan?

Ei oikeastaan. Alati luovan pelikirjani ansiosta tällaiset kunnon pisteryöpsähdykset ovat odotettavissa. Myös kykyni ottaa riskejä tuottaa toisinaan komeita tuloksia. Mietin käytänkö yhden vaihdoistani, jotka tässä vaiheessa peliä ovat kultaakin kalliimpia, Vincent Lecavalieriin joka ei pahemmin pelaa. Eilisiltaiset 135 pistettä oli yksinkertaisesti pakko poimia. Jollain -18 pelillä olisin kironnut kimpoiluani. Mutta näin on toisinaan vain käytävä, jokaisen menestyvän fantasiamanagerin kohdalla. Rakenteita ravisteleva johtamistyyli palkitsee lopulta.

Mukana oli oli kuitenkin hitunen Ilkan epäonnea?

Sanoisin hänen ylisuorittaneen aikaisemmin. Ilkan pelikirja on auttamattoman vanhentunut ja luottaa kovaan maalivahtiin sekä minulta kopioimiseen.

Aika kova väite...

Olemme keskustelleet asiasta ja hän on myöntänyt tämän. Olisimmeko koskaan nähneet Marian Gaborikia tai Paul Stastnya hänen joukkueessaan?
Stastny tosin oli jo noiseidean joukkueessa ennen Töölö Goosesia, mutta vaadittiin laiseni ansioitunut ja merkittävä manageri, ennen kuin pahimman kilpailijani vanhentunut scouttaussysteemi tajusi poimia nuoret tyylittömään one hundred percent whoring-ryhmään. Kummatkaan eivät tosin vaikuta joukkueessani tätä nykyä. Se on sitä uusiutuvaa pelityyliäni.

Kauteen mahtuu varmasti huonojakin valintoja.

Ehdottomasti. Olen valinnut oikeita pelaajia väärään aikaan ja täysiä tuhnuja paskoja. Marc Savard ja Cristobal Huet ovat loistavia pelaajia, mutta kahteen kertaan valitsin heidät kuivimpiin saumoihin. Brian "kyrpä" Gionta ja Marek Svatos olivat yksinkertaisesti sysipaskoja. Dominik Hasek, kuten kaikki Detroitin maalivahdit, toi paperille komeita lukuja, mutta jo pari maalia rokotti pisteet vähiin, koska torjuntoja tulee melkoisen vähän ottelua kohti. Sean Burke oli typerä kokeilu, sitä kadun.

Muutenhan oletkin tullut tunnetuksi loistavasta kyvystä poimia kuumia maalivahteja pikkurahalla.

Kiitos. En halua paukutella henkseleitäni, mutta olisin hölmö, jos kiistäisin väitteesi.

Minkälaisin odotuksin lähdet ensi yön kierrokseen?

Mikäli jotain sensaatiomaista ei tapahdu, uskon Ilkan repivän näennäistä kaulaa. Herran hyökkäykselle on tarjossa potentiaalinen pistefiesta. Sheldon Sourayn on lähes pakko tehdä ainakin piste Buffaloa vastaan, muuten voin varautua rumiin miinuksiin. Bäckström tuskin pelaa, joten maalivahtien saralla tarjottimella on jopa yli sadan pisteen ero. Philadelphian pitäisi olla heppoinen suupala Lundqvistille.

Miksi et johda sarjaa?

Sytyn kauteen hitaasti. Edelliselläkin kautena tulin takaa ja lujaa. Olen KIIMApelaaja, joka syttyy panosten kovetessa. En anna koskaan periksi ja jätä joukkuettani tyhjän päälle makaamaan. Takaa-ajajana olen todennäköisesti maailman paras. Piste.

Olisiko sinulla annettavaa ammattivalmentajana/managerina?

Riippuu sarjatasosta. SM-liigan keppitappelussa kykyni menisivät auttamatta hukkaan. NHL-managerina pystyisin todennäköisesti viemään tänä vuonna pleijareista tippuneen ryhmän konferenssifinaaleihin.

Offline

#242 31.03.2007 13:24

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Idässä pleijaripaikasta taisteleville tappioita ja näin Florida on taas mukana kamppailussa. 4 matsia jäljellä, joista 2 Carolinaa vastaan ja lisäksi Caps ja Tampa. Mutta taitaapi loppua pelit kesken.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#243 01.04.2007 16:03

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Ulvis, siirryit sarjakärkeen. Olitko väärässä?

Olen ammattilainen en peluri. Sitten retostellaan, kun työ on tehty ja tulokset kaikkien nähtävillä. Harrastin psyykkausta Ilkan suuntaan. Hän näytti ettei pelkää ja varoi uudistamasta organisaatiotaan. Olin myös maalivahtien suhteen oikeassa. Lundqvistin imurointi tosin yllätti.

Tutkaparisi nakutti taas hirmupisteet

Syytäkin. Pelaavat harvakseltaan ja joutuivat viime yönä kompensoimaan Bäckströmin poissaoloa. Siitäkin huolimatta hurjat pisteet.

Tuleeko Ilkka vielä ohi?

Näin voisi olettaa. Edessä on skuffailuviikko, pahoja vastuksia niissä harvoissa peleissä. Bäckström saattaa jatkaa penkillä, Souray ei enää tarjoile isoja potteja. En silti pelkää vaikka eteen tulisikin annettua 300-400 pistettä eteen. Olen jo todistanut pystyväni kuromaan tonninkin kiinni. Pystyn pelaamaan peliä niin monella eri tasolla verrattuna pahimpaan kilpailijaani.

Onko ILR kupla, joka on päässyt kasvamaan rinnallasi?

Ei. Vanhentuneesta pelikirjastaan huolimatta hän pelaa hyvin niillä avuillaan jotka osaa. Hänen kajakkinsa on kaarrellut hyvin trendien virtauksissa. Lukee selvästi mediaa, kun osaa poimia kuumia pelaajia pisteputkien alkupään tienoilla. Ajoitukseni on ehkä hieman parempi.

Offline

#244 02.04.2007 04:18

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Itä-Böömin kirjeenvaihtajamme raportoi managerikisan loppusuoralta. Haastattelussa kärttyinen ja epätavallisen äkkipikainen ILR.

ILR, turvallinen johtoasema hupeni alle viikossa. Mitä ihmettä tapahtui?

Mitäpä moiseen sanoisi. Pyrin tietoisesti välttämään turhia pelaajavaihtoja enää tässä vaiheessa. Vaikka kukaan ei ole 'untouchable', myös pidempään ringissä kiertäneet pelaajat ovat olleet liipasimella useaan otteeseen.

Kulminaatiopiste tuli tuossa ennen viikonloppua kun kevään komeetta Lundqvist haparoi itsensä vaihtoon ja kukaan jäällä olleista kuudesta kenttäpelaajastani ei saanut nimeään pistesarakkeeseen. Jälkikäteen ajateltuna tein selkeän virheen kun en ryhtynyt radikaaleihin mullistuksiin tuon jälkeen, hälytyskellojen olisi ehdottomasti pitänyt soida. Kannan päävastuun tapahtumista. Budjetin riittävyys ei ole ollut tasaisen arvonnousun jälkeen enää ongelma moneen viikkoon.

Analysoisitko hieman kauden toista osaa kokonaisuutena? Monikaan asia ei näytä muuttuneen.

Tottumattomalle silmälle voi vaikuttaa tuoltakin. Toisella kaudella on käytettävissä paljon kurantimpaa dataa heti alussa joukkuetta kasatessa ja näin onnen merkitys ei pääse samalla tavoin korostumaan. Olen tämän vuoksi todella yllättynyt siitä, että haastajia ei ole oikeastaan missään vaiheessa ilmaantunut jo viime kaudella vahvasti profiilia luoneen Ulviksen lisäksi.

Muita managereita en oikein osaa arvioida, edustan sitä koulukuntaa joka ei liiemmälti muiden rinnallajuoksijoiden edesottamuksia seuraa. Kulunutta fraasia käyttäen keskityn siis siihen omaan peliini. Olen ollut erittäin tyytyväinen korkean profiilin hankintoihin sekä erityisesti maalivahtipeliin. Marleau, Zetterberg, Gagne ja Gaborik ovat kaikki täyttäneet paikkansa hyvin. Alfredsson lienee ainoa pettymys tuossa hintaluokassa mutta mahalaskusta on hänenkään kohdallaan turha puhua. Fisher ja Zubov pelaavat hyvää loppukautta mutta molempien alku joukkueessa oli luvattoman heikko ja kärsivällisyys pääsi näin loppumaan kesken. Zubovin 1+6 seuraavassa neljässä pelissä pois treidaamisen jälkeen sisälsi varmasti aika paljon näyttämisenhalua edellistä seuraansa kohtaan.

Puolustuspeli on ollut muutenkin se akilleen kantapää. Alkukaudesta monta nimetöntä miestä kävi yrittämässä ja oikeastaan kukaan ei päässyt tryout-vaihetta pidemmälle. Leopold, Regehr, Bieksa... jo helmikuun puolivälissä kävi selväksi lähestymistavan toimimattomuus ja ensimmäinen iso nimi, Sergei Gonchar hankittiin vahvuuteen. Sergei on pelannut hyvin, joskaan ei aivan niin loisteliaasti kuin olisimme toivoneet. Sen sijaan melko nopeasti Islandersiin siirtymisensä jälkeen värvätty Marc-Andre Bergeron on ollut koko kauden positiivisin yllätys. Jatkosopimus Marc-Andren kanssa on jo suullisesti sovittu mikäli Islanders pääsee pleijareihin ja hänen agenttinsa hintapyyntö ei aivan järkuttäviin lukemiin kohoa.

Kaiken kaikkiaan, kausi on ollut hyvä.

Ulvis on ampunut täyslaidallisia suuntaasi pelik....

Arvasin että tämä tulee... Kuule, asialle on turha antaa liikaa painoarvoa. Olin tietoinen Gaborikin ja Statsnyn läsnäolosta hänen joukkueessaan. Tämä ei ollut minkään asteinen faktori puolesta tai vastaan heidän hankkimiselle omaan tiiminikin. Jokaiseen nimeen jonka Ulvis väittää minun häneltä scoutanneen, minulla on esittää vastaava edelläkävijyys-keissi päinvastaiseen suuntaan.

Jos nyt tälle linjalle lähdetään niin olen jokseenkin yllättynyt tunnetusti hyvää maalivahtipeliä arvostavan Ulviksen jatkuvasta kyvyttömyydestä luoda omalle joukkueelleen toimivaa ja luotettavaa pohjaa tälle pelipaikalle jatkuvan kakkosvahtiruletin sijaan. Kai sillä on liian kiire kyylätä muiden nippuja.

Myös viime kaudella sijoituksesi laski hieman sarjan loppuvaiheilla

Niin, ja?  ninja

Mistä moinen voisi johtua? Varmasti mietit mahdollisia syitä tähän ilmiöön

Jos olet pannut merkille niin Ulvis on käynyt kärkipaikalla jo kauden keskivaiheillakin. Tällöin tein tarvittavat korjausliikkeet kurssiin ja sain tilanteen palautettua hallintaan. En minä voi mennä tuonne ja laittaa maalivahtia heti kiertoon yhden huonon matsin jälkeen, se ei ole minun peliäni eikä sitä mistä tämä organisaatio tunnetaan. Meillä on tietyt metodit, prinsiipit ja doktriinit käytettävissämme tuloksen tekemiseen ja olen vakuuttunut siitä että ne ovat oikea ratkaisu tässä tilanteessa.

Lähtöasetelmat viimeiselle viikolle ovat kutkuttavat, millä keinoin aiot kääntää kuntokäyrän vielä nousuun?

No yhtä hyvin nämä voi kai kertoa julkisestikin. Luotan hieman ailahtelevaan Minnesota-kärkikaksikkoon joukkueen helpon loppuohjelman vuoksi. Alfredssonin vaihdoin juuri Jumbo-Joe Thorntoniin jonka 0+4 tänä yönä ilahdutti sydäntäni suuresti. Lundqvist jatkaa maalilla ja näyttää taas yhtä voittoa olevan torjumassa. Myös puolustuskaksikko nauttii luottamustani. Muutokset tulevat tämän jälkeen olemaan varsin marginaalisia.

Kiitoksia haastattelusta, älköön lanta loppuko pelloltasi

Kiitos.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#245 02.04.2007 15:49

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Koska :DD-liigan tähtimanagerit eivät pysty jatkuvasti antamaan haastatteluja, tyydymme tällä kertaa keskinker... keskikastin puurtajiin. Bedderi, kuinkas on kausi sujunut?

Alkua lukuunottamatta keskikastissa, kuten totesit.

... No tuota, miksi et ole kärkikahinoissa mukana?

Siihen kyllä löydän ainakin kolme syytä.

Ensinnäkin olen koko kauden pelannut liian varovaisesti. Floppiostoksille olen antanut liikaa aikaa taitojensa todistamiseen ja samalla olen menettänyt tietysti potentiaalisia pisteitä. Olen myös katsonut liian pitkään sivusta, kun runkopelaajilla on kuiva kausi meneillään.

Toinen seikka on joukkueeni huono maalivahtipeli. Mihinkään Brodeur-pelleilyihin en ole lähtenyt mukaan, mutta kyllähän liigasta pitäisi silti löytyä tasaisia maalivahteja. Esimerkiksi Edmontonin Roloson on pettänyt minut jo pari kertaa.

Kolmas syy lienee se, että seuraan vain tiettyjen seurojen otteita. En minä tiedä läntisen konferenssin playoff-taistosta paljoakaan. Montreal kun pelaa idässä.

Niin, sinut tunnetaan Montreal-fanina. Onko tästä ollut :DD-liigassa haittaa?

Kyllä ja ei. Monet varmasti muistavat syksyisen Kovalev-Plekanec-Samsonov-ketjuni. Tuon valinnan ansiosta roikuin pitkään jopa Acedian Mogilny-yhdistelmän perässä. Toisaalta juuri minä otin Sheldon Sourayn ensimmäisenä joukkueeseeni. Souray oli sittemmin yhtä arvokas pelaaja kuin Marian Gaborik on tällä hetkellä, eli hänen hinta/TSNP-arvonsa oli niin alhainen, että ne pisteet oli jokaisen pakko ottaa.

Mitäs mieltä olet kanssakilpailijoistasi?

Peli on ollut rehtiä. Edes Brodeuriin turvautuminen ei ole suuremmin häirinny minua. Olihan tietysti se yksi tapaus...

Niin mikä?

ILR ja Cammalleri-gate. Olin hankkinut Miken joukkueeseeni, ja viikon tai kahden kuluttua huomasin ILR:n tietoisesti tai tietämättään apinoineen minua. Siinä vaiheessa Mike oli hankkinut hurjia tehoja lähes jokaisessa ottelussaan. Kun ILR osti hänet, Mike teki tehoja enää joka kolmannessa ottelussaan. Huono onni siis tarttui, ja minä jouduin siinä sivussa kärsimään. Sittemmin molemmat vaihdoimme Cammallerin pois.

Onko tämä haastattelumuoto muuten sinulle tuttu?

Eikös tässä ole vähän Uhreilulehden "Eerikäinen haastattelee Sihvoista"-asetelmaa.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#246 02.04.2007 16:16

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Parahin noiseidea, miten analysoisit kauttasi?

Päin vittuahan toi on mennyt. En ole missään vaiheessa ollut "in the zone", eli vireessä, missä jokainen vaihto toimii hyödykseni, enkä oikeastaan tee huonoja vaihtoja/valintoja. Se on vähän sama miten vireessä oleva maalivahti "imee" kiekkoja (ei siis sisään) ja saa kaiken näyttämään helpolta.

Kerro joku erikoispiirre fantasyliigafilosofiassasi icon_rolleyes .

En scouttaa muiden joukkueita. Parisen vuotta sitten menetin voiton kaverille viimeisillä kierroksilla, koska en halunnut peesailla häntä ja ostaa totaalisen liekeissä ollutta Patrik Eliasta. Nyt en tietoisesti katso mitä muilla on, pelaan ns. omaa peliä (kiäh).

Mites toi sun toinen joukkue on pärjännyt?

En jaksa elvistellä ei-rotsiliigajoukkueilla.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#247 03.04.2007 12:43

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Runkosarjaa on jäljellä kolme ottelua, joukkueesi on divisioonajohdossa, konferenssikakkosena ja keräännyt neljä voittoa viimeisestä viidestä pelistä vaikka kolme tähtihyökkääjää on ollut loukkaantuneena. Jos olet Lou Lamoriello, mitä teet?

- No jos ton valmentajan erottais...

Ei helvata, ainoostaan New Jerseyssä  icon_biggrin peuk Viime kerralla taisivat voittaa Kannun tämmösen sähellyksen jälkeen. Saas nähä täl kertaa.

Jatkiksesta bongattua:

dali wrote:

En tiedä, mitä pelaajiston a ja o Brodeur on Julienista sanonut, mutta julkisuudessa hän on varovaisesti vihjaillut, että Julien ei ole täysin sopeutunut Devilsin systeemiin.

Devilsissä valmentajan tehtävä on sopeutua Systeemiin. icon_cool

Toi on niinq Minnesota vuosimallia 2003, se ei oo jääkiekkojoukkue vaan kultti.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#248 03.04.2007 13:03

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

ILR wrote:

Ei helvata, ainoostaan New Jerseyssä  icon_biggrin peuk Viime kerralla taisivat voittaa Kannun tämmösen sähellyksen jälkeen. Saas nähä täl kertaa.

Joo, Robinson tuli Ftorekin tilalle aika samoihin aikoihin.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#249 04.04.2007 14:44

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Ulvis veti sitten hirmupisteet viime yönä.  icon_eek Näinköhän sitä ratsastetaan Bäckströmillä kevätkauden voittoon. Jos ite sais ton nelospaikan pidettyä, niin oisin tyytyväinen. Spacemenin kanssa käyty tiukkaa vääntöä...

Mitenkäs tuo Playoff Fantasy Hockey? Pelataanko?

Offline

#250 04.04.2007 14:48

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Kupittaan Cittarin manageri risto_m, olette jo pitkään ollut kiinni rotsiliigan kevätkauden kolmannessa sijassa, vaikutatte ilmeisen tyytyväiseltä liigadebyyttiinne?

Ehdottomasti, varsinkin tulosten valossa kausi on ollut positiivinen yllätys. Myönnetään tosin, että pelityylimme ei juuri sympatioita herätä: alhaisiakaan konsteja ei kaihdeta ja muita joukkueita scoutataan aktiivisesti. Kylmän tilastomatematiikan mukaanhan tässä on menty myös, eipä siinä sen kummempaa osaamista ole taustalla.

Toisaalta, miksi ei? Näitä keinoja on ollut pakko käyttää alkuun ylivoimaiselta tuntuneita vastustajia vastaan. Pyrin kuitenkin kehittämään organisaatiotamme tuleviin kausiin, tarkoitus ei ole tehdä Cittaria tunnetuksi minään huorajenginä.

Tehän itse piditte lomaa NHL-kiekon seuraamisesta useita vuosia, millä tavalla tämä on vaikuttanut kauteen?

Millä tavalla se EI ole vaikuttanut? Pään sisäinen tietokanta joukkueista on täytynyt rakentaa kokonaan uudelleen. Siitä on aikaa kun osasin viimeksi luetella x-joukkueen rosterin ulkoa, luulisin että silloin Los Angeles Kingsissa pelasi vielä Kyösti Karjalainen. Opintorahojahan tässä on vielä jouduttu makselemaan useaan otteeseen.

Mitkä osa-alueet sitten tuottivat eniten vaikeuksia?

Noh, loppukaudesta sentäs onnistuimme tekemään jo useita hyviä hankintoja ja nhl.comista tuli päivittäistä luettavaa. Pahimmat ongelmat olivat maalivahtiosastolla: Manny Legace oli hyvä ennen loukkaantumistaan, sen jälkeen hypättiin Brodeurin kyytiin vesisukset jalassa, kunnes taas viime aikoina olemme tehneet useita epäonnisia valintoja maalille.

Huomattuamme kärkikaksikon olleen yksinkertaisesti liian vaikea saavutettava, olemme keskittyneet pelkästään kolmannen sijan varmisteluun. Mainittakoon tosin, että viime yönä koko joukkue epäonnistui täydellisesti, ja näyttääkin siltä että kolmossija on vielä kerran uhattuna. Meillä on kuitenkin viimeisten kierrosten suunnitelmat olleet valmiina jo hyvän aikaa, eiköhän tämä pidetä.

Onko sinulla terveisiä muille liigan managereille?

Ulvis, olin kertaalleen sun edellä joskus kuukausi sitten. Yhteen kertaan jäi.  pus


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#251 04.04.2007 14:50

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

risto_m wrote:

[b]Kupittaan Cittarin

icon_lol


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#252 04.04.2007 14:51

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

risto_m wrote:

luulisin että silloin Los Angeles Kingsissa pelasi vielä Kyösti Karjalainen.

roll
Eeh saatana kohta lähen penkomaan esille complete handbookin kaudelle 87-88...


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#253 04.04.2007 15:46

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Oi Kyösti!

Offline

#254 04.04.2007 15:58

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Saa-Kuu Koi-Vuu!

Nyt tippui Carolina leikistä pois, eli enää Montreal ja Toronto taistelevat viimeisestä pudotuspelipaikasta. Joukkueiden jäljellä olevat ottelut ovat:

Islanders - Toronto (torstain ja perjantain välisenä yönä)
Rangers - Montreal (torstain ja perjantain välisenä yönä)
TORONTO - MONTREAL (lauantain ja sunnuntain välisenä yönä)

Hirmuinen ottelu on kyllä tulossa. Jos edeltävistä otteluista Montreal saa pisteen enemmän kuin Toronto, Montreal  etenee pudotuspeleihin riippumatta viimeisen ottelun tuloksesta (tasapisteissä Montrealilla on enemmän voittoja).

Lopetan kyllä NHL:n seuraamisen, jos Leafs menee jatkoon.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#255 04.04.2007 16:02

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005
Posts: 4,341

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Ja miettikää, jos pudotuspelipaikka ratkeaa vasta rankkarikisassa!  huig

[quote:b1a2d70855="SportingNews"]Season 2 Ends 4/08!
To continue playing, register now for Playoff Fantasy Hockey.
Free to enter! Over $6k in prizes. Starts April 11th. [/quote:b1a2d70855]
Eikös me vielä jatketa? Olettaen, että Montreal pelaa pudotuspeleissä.


turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

Offline

#256 04.04.2007 16:13

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

En minä nää mitään syytä olla jatkamatta. Tein pleijariliigan.

nimi: :DD
pw: haistavittu


Älä päästä painiks sitä

Offline

#257 04.04.2007 16:15

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Thornton-Datsjuk-Turco -kolmikolla mennään peuk


Älä päästä painiks sitä

Offline

#258 04.04.2007 16:21

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

ILR wrote:

Thornton-Datsjuk-Turco -kolmikolla mennään peuk

Ehdottomat valinnat! Keith Primeau vielä tohon... eiku.... eiku ihan sama tulos.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#259 04.04.2007 16:24

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Mogilnyyn taitais vielä pätäkkää riittää...


Älä päästä painiks sitä

Offline

#260 04.04.2007 18:49

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,316
Website

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

[quote:0ecd96cd6c="ILR"]En minä nää mitään syytä olla jatkamatta. Tein pleijariliigan.

nimi: :DD
pw: haistavittu[/quote:0ecd96cd6c]

Pääseeks mukaan?

Offline

#261 04.04.2007 19:39

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Firon wrote:

Pääseeks mukaan?

Jooeiku ihan muuten vaan näitä tälleen julkisesti tässä julistan grin


Älä päästä painiks sitä

Offline

#262 04.04.2007 20:42

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Ihan näin ilmoitusluontoisena asiana noissa pleijarifantasyissä oli ainakin silloin ennen työsulkua kun viimeksi pelasin 10 treidin raja, joka on käytössä heti alusta alkaen ja jätkiä saa vaihdella niin kauan kun tuota riittää. Eli kannatti panostaa niihin, joiden oletti olevan mukana vielä semeissäkin asti.

Saattaa olla että tuo on muutettu kun mulla lukee tossa Trades Remaining: 2. Mutta oottepahan ainakin informoituja, jos näin ei olekaan.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#263 04.04.2007 20:50

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,316
Website

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Muistaakseni noissa pleijareissa ei myöskään pelaajien hinnat enää muutu siitä alkuhinnasta.

Offline

#264 06.04.2007 20:39

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Juu Minnesotan helppo loppuohjelma manifestoituikin sitten enemmän Bäckströmin nollapeleinä kuin slovakkien pistetehtailuna. Iskuetäisyydellä pysytellään edelleen, tosin Ulviksen syömähampaalla Lecavalier-St.Louis on vielä kaksi peliä jöjelllö. Vikoihin peleihin näyttää jäävän panosta, joten Lunqvist-Bäckström-kaksikko nähtäneen tolppien välissä vielä kerran tällä kaudella.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#265 07.04.2007 11:13

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Meillä on yhdessä toisessa liigassa kaverin kanssa tiukka taisto voitosta. Olin jo melkein 500 pistettä karussa, mutta sitten kirposi ote (pidin Ottawan jätkiä turhan kauan) ja se pääsi jo välillä ohikin. Tulee tiukat vikat kierrokset.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#266 07.04.2007 21:41

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,316
Website

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Datsyuk teki 7 vuoden sopparin 6-7 miljoonan kausipalkalla. Tais kaveri kuitenkin jo aloittaa pleijarihyytymisen tänään, Detroit johtaa 6-1 ja Datsunilla tehot 0+0 -1. Onneks se on mun rosterissa.

Offline

#267 08.04.2007 10:28

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Firon wrote:

Datsyuk teki 7 vuoden sopparin 6-7 miljoonan kausipalkalla. Tais kaveri kuitenkin jo aloittaa pleijarihyytymisen tänään, Detroit johtaa 6-1 ja Datsunilla tehot 0+0 -1. Onneks se on mun rosterissa.

Säästelee.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#268 08.04.2007 12:41

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,980
Website

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Last Night's TSNP: 445

Kauheeta puppelointia kyllä muuten ollu...  icon_redface


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#269 09.04.2007 00:40

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Mistä tietää että fantasykääkkäkisa on menny tiukaksi? Riittääkö se kun alkaa kilpakumppanin kakkospakin plusmiinuksia kyyläämään?

Morrow 1+0 ja Bergeron 0+1, jäämme odottamaan Ulviksen vastausta.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#270 09.04.2007 00:58

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: NHL 2006/2007 - lopetetaanko taas antikliimaksiin?

Kaksi virhettä maksoi voiton:

Zetterberg Chechoon sijasta ja Selänteen jättäminen viimeiseksi viikoksi pois joukkueesta. Vieeeelähän tässä jollain Iginlan 3+3 tehoilla voitosta taistellaan eli antasit Quenneville Theodoren pelata icon_wink

Ikävästi romahti jätkät Bäckströmiä lukuunottamatta kalkkiviioilla.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB