You are not logged in.
Olin eilen ekaa kertaa pelaamassa tennistä ja oli kyllä tosi siistiä Pallotuntuma oli paljon parempi kuin pelkäsin ja muutamia tosi onnistuneita lyöntejä tuli tehtyä. Tietty vastapuoli vähän himmas omaa peliään, mutta kyllähän mua välillä sit juoksutettiinkin. Aion kyllä ostaa ihan oman mailan, kun aloittelijoille sellaset lähtee kai jotain 40 euron pintaan.
Oisko esim. shanksista tai jostain muusta vähemmän pelanneesta peliseuraa joskus? Arabian kentillä pelattiin, eikä maksanut mitään, vähän on tietysti tuurista kiinni, onko kenttiä vapaina. Nyt jouduttiin ehkä vartti odottaa, mutta sen aikaa pystyi pallottelemaan. Tuolla on siis kaksi kenttää ja vieressä sellasta hukkatilaa vielä.
Jos korismiehiä löytyy, niin reissun riskejä voi minimoida ottamalla koripallon mukaan, koska kenttien vierestä löytyy myös 3 koria kunnon pelialustoilla. Jos esim. 4 tyyppiä lähtis messiin ja kentät on varattuina niin sit vaan korispelit pystyyn. Ja jos vain toinen kenttä on vapaana, niin siinähän on hyvä vuorotella, toiset voi vaikka pallotella vieressä tai sit heitellä korista.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
No toi synergiapuoli on muuten hyvin kelattu, sielhän on tosiaan ne korit vieressä. Ja tenniskentätkin oli silloin pari vuotta sitten just hyvän kuntosia. Vähän etäällähän toi mun näkökulmasta on mut vittuakos näistä. Lähtiskö viikonloppupelit tai sit vois koittaa ens viikon maanantaita?
Älä päästä painiks sitä
No toi synergiapuoli on muuten hyvin kelattu, sielhän on tosiaan ne korit vieressä. Ja tenniskentätkin oli silloin pari vuotta sitten just hyvän kuntosia. Vähän etäällähän toi mun näkökulmasta on mut vittuakos näistä. Lähtiskö viikonloppupelit tai sit vois koittaa ens viikon maanantaita?
Voisin tulla kans maanantaina, mutta lähtisin mieluummin ruoholle, koska asfaltti rikkoo kengät. Toisaalta jos sitä vähän vaan pökkii
Maanantai vois olla ihan jees. Mihis aikaan teille sopis? Ja kai leposi on sit kans messissä jos joudutaan korista pelaamaan? Nyt shanks vielä mukaan!
Maanantai vois olla ihan jees. Mihis aikaan teille sopis? Ja kai leposi on sit kans messissä jos joudutaan korista pelaamaan? Nyt shanks vielä mukaan!
Pakko kai se sitten on. Jos sormen haluaa rikkoa, niin tähdätkää sitten vasempaan käteen, jotta saan helpommin saikkua. Mulle käy maanantaina ihan monelta vaan. Mulla pitäisi olla pari ylimääräistä mailaakin, mutta en oo ihan varma, että onko niissä kaikissa jänteet ehjiä.
Last edited by leposi (28.07.2011 10:31)
No mul on kyl vapaapäivä maanantaina, että vois käydäkin. Hieroja kasilta Haagassa joten ei voi kyl kovin pitkään yli seiskaan voi olla jos meinaa polkea himaan ja suihkussa käydä ennen sitä.
Päivällä varmaan kentät on todennäköisemmin vapaana. Mites ILR:n päivä? Mulle pitäis käydä mihin aikaan tahansa.
Mul on kans yks ylimääräinen maila. Sporttia koko rahalla.
Älä päästä painiks sitä
Päivällä varmaan kentät on todennäköisemmin vapaana. Mites ILR:n päivä? Mulle pitäis käydä mihin aikaan tahansa.
Kyl mä kolmeks voisin kuvitella tonne pääseväni.
Älä päästä painiks sitä
Ostanko aloittelijan vai harrastelijan mailan?
Ostanko aloittelijan vai harrastelijan mailan?
Osta hyvä maila. Mut luulen, että "aloittelijan" mailat on kyllä aika huonoja.
Mut joo. Kolmeltako se sitten on? Arabiassa? Ja tota, otatko ILR ne vanhat pallot mukaan (jos sulla ne vielä on), kun tuskin uusilla kandee näissä karkeloissa pomputella.
Last edited by leposi (28.07.2011 10:58)
No suositelkaa sit hyviä mailoja. Eilen pelasin Wilsonin "aloittelijan" mailalla ja testasin kans harrastelijan mailaa. Ehkä noin aluksi oli helpompaa tuolla aloittelijan mailalla. Enhän mä nyt osaa ite vertailla mikä ois paras missään urheiluliikkeessä.
Sanoisin että ota sellainen harrastelijamailaks luokiteltu maila jossa on:
* mailan kehyksen pinta-ala isoimmasta päästä (MidPlus+ / 650 neliösenttiä / 100 neliötuumaa)
* aika kärkipainoinen niin että se antaa lyönneissä enemmän anteeksi eikä tarvitse itse generoida kaikkea voimaa
* iso sweet spotti
Loput sit sen mukaan mikä tuntuu kädessä luontevalta heiluttaa
Älä päästä painiks sitä
turston wrote:Ostanko aloittelijan vai harrastelijan mailan?
Osta hyvä maila.
Mut luulen, että "aloittelijan" mailat on kyllä aika huonoja.
Mut joo. Kolmeltako se sitten on? Arabiassa? Ja tota, otatko ILR ne vanhat pallot mukaan (jos sulla ne vielä on), kun tuskin uusilla kandee näissä karkeloissa pomputella.
Ei mul oo niitä enää. Ostin uudet kun kävin yhden kaverin kanssa pelaamassa alkuviikosta.
Älä päästä painiks sitä
Sanoisin että ota sellainen harrastelijamailaks luokiteltu maila jossa on:
* mailan kehyksen pinta-ala isoimmasta päästä (MidPlus+ / 650 neliösenttiä / 100 neliötuumaa)
* aika kärkipainoinen niin että se antaa lyönneissä enemmän anteeksi eikä tarvitse itse generoida kaikkea voimaa
* iso sweet spottiLoput sit sen mukaan mikä tuntuu kädessä luontevalta heiluttaa
Hyvin heitetty. Iso sweet spotti on ehkä se tärkein turstonin tasoiselle pelurille. Voit testailla mun mailaa kans sitten kentällä. Uutta ja vanhaa. Ne on aika haastavia pökkimisvälineitä.
Ja tietty jos on aikaa, niin kandee käydä tenniskentillä kyselemässä neuvoja. Yleensä siellä on joku joka osaa antaa hyviä vinkkejä. Talvella sitten jollekin kurssille vaan ja siitä se sitten lähtee.
Last edited by leposi (28.07.2011 11:06)
turska, mäkin voisin joskus ehkå lähteä, oon joskus pelannut (en moneen vuoteen enkä silloinkaan paljon) ja oon aika paska.
Sopii! Mulla ei kovin paljon ole ongelmia aikataulujen kanssa ainakaan kuukauteen. Mieluiten kuitenkin aamupäivän/päivän aikana, niin pääsee varmemmin kentälle. Pitää vähän kysellä tarkemmin kaverilta, joka asuu siinä vieressä, että mihin aikoihin porukka tuolla yleensä käy. Eilen mentiin noin klo 14.30.
Last edited by turston (28.07.2011 12:13)
Tietysti voi ihan kentänkin jostain varata, mulla ei ole oikein hajua hintatasosta kylläkään.
Ostin mailan, pitäis täyttää noi ILR:n vaatimukset
Haluun jo pelaamaan
Haluun jo pelaamaan
Jos jaksat polkee Lassilaan ni onnistuu vaik tossa 2 tunnin päästä.
Älä päästä painiks sitä
turston wrote:Haluun jo pelaamaan
Jos jaksat polkee Lassilaan ni onnistuu vaik tossa 2 tunnin päästä.
no vidd, olin lähtenyt lenkille just ennen tota viestiä.
edit: kriittiset 2 minuuttia
Last edited by turston (28.07.2011 18:22)
Mitäs mitäs, oliko se tänään klo 15 Arabiassa?
joo
Hauskaa touhua. Huomenna meen uudestaan vähän ottamaan lisätuntumaa.
Millos taas pelejä?
Pitäis hommata sellaset asfalttipeleihin sopivat kengät, pääasiassa katukorikseen ja tennikseen. Lenkkikenkiä ei viitsi uhrata sellaiseen. Kellään vinkkejä noihin sopivista kengistä? ILR:llä näytti olevan ihan hyvät. Tiedot kehiin.
En kyllä pelaa enää ikinä asfaltilla. Selkää vieläkin vähän kolottais.
Last edited by leposi (03.08.2011 18:25)
Aijai, Cincinnatissa Djokovic-Murray finaalissa. Täytyy koittaa väijyä sitä huomenna jostain uusintana.
Millos taas pelejä?
Pitäis hommata sellaset asfalttipeleihin sopivat kengät, pääasiassa katukorikseen ja tennikseen. Lenkkikenkiä ei viitsi uhrata sellaiseen. Kellään vinkkejä noihin sopivista kengistä? ILR:llä näytti olevan ihan hyvät. Tiedot kehiin.
No ne oli Wilsonin sileepohjaiset tenniskengät vuodelta 2005, en muista mallia ja heitin ne roskiin Flown jälkeen sori.
Mulla oli silloin haussa tukevammasta päästä (et sopivat korikseen ja muuhun ulkoaktiviteettiin) olevat ulkotenniskengät, tosi hyväksi osoittautuivat ja lähen täs alkuviikosta ettimään samantyyppisiä.
Älä päästä painiks sitä