You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vuoden paras biisi. tää ois flowssa mut ei oo rahaa
Kuedon uus vois lunastaa top3-paikan ihan mielellään
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kuedon uus vois lunastaa top3-paikan ihan mielellään
odotuslistalle siirty suoraan tästä postauksesta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Jah Wobblen uus on ilmestyny hiljattain, pitäis hommata
Se Devendra tietenki himottaa myös.
Seremonialta on näköjään tulosa uus levy ihan kohtapuoleen.
Tähän mennesä oon hankkinu jo 8 tämänvuotista levyä, oon ollu ahkera
Bad Seedsin levyä oohtelen. Radiohead vähintääkin lunasti odotukset.
Tykkäsin tästä kiimailuvideosta. Luola-Niko ja Devendra on ne suurimmat odotettavat. Pj Harveyn uusin oli pettymys sitä edeltävään nähden, vaikka ihan hyvä kyllä. Radiohead iso positiivinen yllätys eli vitun kova. Kanyen uusin aika nerokas. Parquet Courtsia pitäs vissii laittaa kuunteluun. Animal Collectiven tyyppien Merriweatherin jälkeinen tuotanto on ollut niin suuri pettymys, etten edes ole jaksanut kokeilla. Oranssi Pazuzu oli hyvä, mut ei päässyt aiempien levyjen tasolle ehkä kuitenkaan. Bowie ihan pl.
Scott Walkerin soundtrack elokuvaan The Childhood of a Leader ilmestyy huomenna. Kun nyt se filmikin tulisi Suomeen.
Se o hyvä se uus Parquet Courts.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Se o hyvä se uus Parquet Courts.
Niin on. Meinasin kerran jo perustaa topin, mutta en sitten jaksanut. Ei taida Euroopan kiertue yltää näille seuduille
Last edited by Firon (19.08.2016 08:40)
top5 tähän mennessä:
1. david bowie - blackstar
2. jukka nousiainen - s/t
3. sultans - kitchen sessions
4. eevil stöö - iso vauva jeesus
5. radiopuhelimet - saastan kaipuu
onhan täs vielä vaikka mitä tulossa. cohenilla ja cass mccombsilla mahdollisesti asiaa kärkikahinoihin mut saas nähä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oho. Tämäpä täytyy kuunnella ihan ajatuksella jossain vaiheessa. Nummisen kaikki jutut olleet tähän asti 5/5.
jookcha wrote:
Oho. Tämäpä täytyy kuunnella ihan ajatuksella jossain vaiheessa. Nummisen kaikki jutut olleet tähän asti 5/5.
Kappas, megakiinnostus
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Uus Virus tuli tossa kuukaus sitten:
Vähän same old same old, mut eipä tää turskajats-tekniikkahevi-enondisko leikkauspiste se maailman koviten kilpailtu tontti noin yleisesti oo joten sallittakoon moinen
Älä päästä painiks sitä
Nocturnal Habitsin levy ponnahtikin sitten yllättäen itsellä odotetuimpiin. Järkyttävän hyvä biisi se Good Grief.
Meat Loafin Braver than We Are tuli tänään syntymäpäivälahjaksi. Pitkästä aikaa Meat Loafin levyllä kaikki biisit ovat Jim Steinmanin tekemiä (+ kahdessa biisissä mukana toinen tekijä). Jotkut ovat ennestään tuttuja muina versioina, esimerkiksi More, jonka levytti alun perin Sisters of Mercy. Hienoa musiikkia. Meat Loafin ääni on kieltämättä kaukana siitä, mitä se oli parhaimmillaan, mutta kuulostaa hän ainakin levyllä paremmalta kuin livenä. Steinman ei tuottanut levyä, vaan tuottaja on bändin kitaristi Paul Crook. En ole vielä ihan varma, mitä ajattelen hänen tuotannostaan, joka kuulostaa paljon pienemmältä kuin Steinmanin maailmoja syleilevä tyyli.
Uusi Grumbling Fur Tää vois aivan hyvin olla Brian Enon varhaisen kauden kadonnut levy.
Daniel Lanois'n Goodbye to Language vaikuttaa aika kiinnostavalta.
Lokkien uusi 7" ep. Biisit Tosi hyvä tyyppi, Työttömyys, Instrumentaali 2 ja Ilojen lintu. 5/5. Lokit on tällä hetkellä varmaan suomen paras bändi.
Jenny Hvalin Blood Bitch kiinnostaa.
Jenny Hvalin Blood Bitch kiinnostaa.
hyvä lätty kyseessä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Joo tota kyllä tää uus Kuedo menee todella korkeelle tän vuoden listalla
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tähän mennesä oon hankkinu jo 8 tämänvuotista levyä, oon ollu ahkera
Korjaan: jo 16 uutuutta.
Preoccupationsin (ex Viet Cong) uus LP vielä kuulematta kokonaan. Vois ostaakin jos ois moneybagz, mutta ei. Tähän asti kuullut biisit olleet osittain aika kovia.
Alkuvuosi oli ihan sysipaska, nyt yhtäkkiä Morgan Delt, Allah Las, Devendra Banhart, Growlersia vielä odotan. BANG BANG BANG BANG!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jah Wobble