You are not logged in.
Mannerlaatan ja Atomin Paluun soundtrackit julkaistu myös levymuodossa.
Atomin paluun ehdin sokko-ostaa tänään, mutta ehkei olisi pitänyt. Taitaa olla näiden paskin levy. Ikävää, että jäänee myös viimeiseksi.
http://areena.yle.fi/1-3416649
Mannerlaatan voi katsoa vielä tuolta osoitteesta.
Kyllähän se nyt vaan on niin että tämä on maailman paras bändi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
korjasin!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eipä tässä nyt muu auta kuin pistää ainoa asiaankuuluva levy soimaan, mitä himasta löytyy. Se on Kulma. On noita muitakin tullut aikoinaan kirjastosta kannettua kotiin ja osittain hyvinkin intensiivisesti luukuteltua läpi. Kerrankin tuudituin päikkäreille Pan Sonicin tahtiin, kun levy loppuikin sitten lähes harsh noisea muistuttavaan mekkalaan ja heräsin kylmään hikeen. Unohtumaton kokemus. Livenä en koskaan duoa nähnyt. Vainionkin soolona typerästi vain kerran, mutta se olikin jo sen kaliiperin melua, ettei ihan heti unohdu. En ihan henkilökohtaiseksi sankariksi voi tituleerata, vaikka syna- ja noisehommissa onkin paljon vaikutteita antanut. Silti koskettaa ja aika syvältä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
RIP ja kiitos hienosta musiikista.
bzort glorf bööth
Muusikko Mika Vainio on kuollut. Pan Sonic -yhtyeen perustajajäsenenä parhaiten tunnettu Vainio kuoli keskiviikkona tapaturmaisesti lomamatkalla Ranskassa. Hän oli 53-vuotias.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mika Vainio RIP
The Finnish experimental music touchstone, remembered by Blast First label boss Paul Smith
tänään oli myös hesarissa muistokirjoitus.
tänään oli myös hesarissa muistokirjoitus.
Jaa, eihän niillä kestänyt kuin viikko Joku turhanpäiväinen munarokkarikin oltaisiin noteerattu tuossa paskalehdessä nopeammin.
psykokarkki wrote:tänään oli myös hesarissa muistokirjoitus.
Jaa, eihän niillä kestänyt kuin viikko
Joku turhanpäiväinen munarokkarikin oltaisiin noteerattu tuossa paskalehdessä nopeammin.
Ukko jaksaa valittaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vastapainoksi musaspämmiin on tänään kirjoitettu jotain muutakin kuin jurnutusta ja negistelyä. Luetaan sitä foorumia.
rc-lungen wrote:psykokarkki wrote:tänään oli myös hesarissa muistokirjoitus.
Jaa, eihän niillä kestänyt kuin viikko
Joku turhanpäiväinen munarokkarikin oltaisiin noteerattu tuossa paskalehdessä nopeammin.
Ukko jaksaa valittaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tommi Grönlund of Sähkö Recordings remembers Mika Vainio
Last edited by rc-lungen (15.05.2017 23:49)
Suomalaisen elektronisen musiikin pioneerilta Mika Vainiolta julkaistaan postuumi levy
reat ilmestyy ensi perjantaina.
Mika Vainio A Quiet Life
huh huh.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mika Vainio A Quiet Life
huh huh.
Kiitos linkistä!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
jookcha wrote:Mika Vainio A Quiet Life
huh huh.Kiitos linkistä!
nyt luin tän, huh mikä juttu.
ginipoika wrote:jookcha wrote:Mika Vainio A Quiet Life
huh huh.Kiitos linkistä!
nyt luin tän, huh mikä juttu.
olipa hyvä ja valaiseva. aiheesta lukisi mielellään kokonaisen kirjan. ehkä sekin vielä joskus.
Helsingin tuomiokirkko on Mika Vainio -tribuutti vielä kaksi iltaa
Kävin eilen itse katsomassa, vaikuttava teos!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oli sairaan hieno!!!
Oli sairaan hieno!!!
Kyllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mannerlaatta esitetään btw huomenna 17.3. Maunula Elektronik -tapahtumassa Maunula-talolla.
^ Itse aion olla paikalla.
Kuuntelin eilen Keston ekat kaks levyä. 5/5. Pan vitun Sonic, todellinen pioneeribändi. Näiden vaikutus maailmanlaajuisesti saattaa olla poikkeuksellisen merkittävä, mutta musta alkaa vaikuttamaan siltä, että vaikutus Suomalaisten elektronisen musiikin tekijöiden keskuudessa on mittaamaton.
kuuntelin B:tä mun geneleceillä tuutaten ja huh kun paikatkin hampaissa pärisi, juu eihän näin hyvää konemusaa oo kukaa tehny
nyt vaan NIITÄ UUSINTAPAINOKSIA SAATANA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nyt vaan NIITÄ UUSINTAPAINOKSIA SAATANA
juuh, etenkin Ø-matskusta sais tulla mut pan soniccii toki kans.